My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

31 March 2006

A Need To Change; Yet Again

Dear Precious Readers/Visitors,

Again, it has come to my concern that I'm having quite a problem trying to organize my time around enjoying the marvellous hallucinating life of the virtual world whilst being adequately fair & square towards my actual life in reality

And for the sake of my own time allocation, again I'd have to appologize for the need to change my style of blog-hopping & updating frequency altogether

Hence, what I have decided to do is to update my blog MOSTLY during the weekends whilst using the rest of the days of the week to continuously blog-hop from one blog to another according to my own desire and time availability :: a BIG wink wink wink to all ::

I hope with this yet another change of blog-hopping habit twinned with a change in blog-updating style, you guys won't be annoyed but instead will still show your continuous support for A-N-I, the fan's blog :: my blog ::

After all... We are united under the name of GUBU rite?? Hehe
Cheers to all!! Best regards!



Yours Truly

Mohammad Ihab Ismail
Owner of A-N-I



Thank you all for your continuous support!!

8 Comments:

Blogger fonso zone said...

Ahhahaha,Ihab ko buwatla apa ko suka tp aku tetap mlawat blog ko everyday yar ;-) (provided internet connection ok dan aku bayar bil hihi)

hahaha,first time aku jumpa orang yg begitu komited terhadap kehidupannya sperti ko walopun antisocial segala..

and last but not least,
ko memang bley menjadi idola med students ok

5:42 am  
Blogger puteri nad said...

errr..yg diatas adalah saya sendiri

Nurnadhrah@ nad067.com ;-)

5:46 am  
Blogger baez-kun said...

ermmmm
motif nad menyamar mando??
motif ok
terus berkejaran mengadu pada mando
sila sedar ok~~

tapi sistematik adalah nerd dan nerd adalah systematic tak gitu?

ahahahaha

tapi takper sajor.. sila bloghop dan berblog mengikut kesesuaian ko

bukankah tiada paksaan dalam gubu

as long as seme bersatu hati

11:04 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NAD:
Tok pehe aku...
Ko nih ada berapa banyak nick laa kat blogspot nih??
Giler banyak account!!


HATA:
Mekasih kerana memahami...
YES, perlu bersistematik... Kalo tak nanti aku study tunggang langgang...
Tapi NERD JAUH SEKALI ok...
Sila maklum perkataan itu sangat tak seswai ngan aku yg hantu game hantu movie hantu lalak segala ni...

Papehal... Aku terus terharu kerana korg mampu memahami situasiku yg malas kengkadang blog-hop, walau dalam keadaan tu mmg nak sangat tunjuk rasa apresiasi terhadap sokongan padu korg pada blog A-N-I ku...

Jangan risau kengkawan!
Walau aku lawat blog korg 1-2 kali je seminggu...
Sekali aku masuk, aku akan try ngomel panjang2 sampai korg naik MUAK!!
Hahahaha

9:49 pm  
Blogger Irzan said...

SOKONG SOKONG IHAB SOKONG!!!!!

Sebenarnya kan Ihab, TRUTHFULLY SPEAKING, aku malas nak komen panjang2 bila ada entry Kak Ani ko, cuma komen pun ala2 nak bagi support gitu, tapi kan disebabkan GUBU ni aku gagahkan diri jugak bagi komenan ;)

Dan sangat terharu sampai macam ni sekali words ko dan appreciation ko terhadap GUBU members!!!

Sebenarnya aku tak pun bloghop, see, kurang je komenan aku kat mana2 sebab aku tau aku banyak commitment lain, dah la kawan2 duk bertandang je kat umah aku duk bersembang, pastu bila bersembang sah2 la kurang masa aku untuk internet, dan bila kurang masa utk internet kurang la masa utk bloghop.

So i guess you know what is more important for you. Kalau dah bosan sangat tu bloghop la (especially on weekends) pastu komen sekali harung 3-4 entry sekaligus.

Aku pun rasa bersalah jugak, ngan abg hata, nad, abg kholikok, kak yasmin, toriq etc. blog WAN pun aku jarang giler masuk apatah lagi blog diorang? Tu yang aku blur tup2 kawan aku bgtau nama aku masuk kat situ, so aku dengan blurnya terhegeh2 nak masuk blog wan nak catch up, tup2 isu dah sejuk. Adoi.

So just read + comment jer la tang mana yang ko sempat. Tang tak sempat tu nak buat camna, pelajaran lagi penting ye dak?

Take care my dear friend. :) I really appreciate all your comments sebelum ni. Really do...

12:18 am  
Blogger puteri nad said...

Ihab,
tu bukan akaun aku..hahaha...sila sedar..malah silalah check empunya blog tu..

12:43 am  
Blogger baez-kun said...

walaupon ko masuk seminggu sekali
namun aku tetap kagum karena kualiti komen ko ok, dah la panjang dan detail, sangat2 berharga dan aku sangat hargai ok, seriously
maka aku pon taklama lagi nak final, maka aku akan susuli langkah ko ihab

meskipon kita bersatu di bawah gubu
namun yang paling penting bukan komenan segala
tetapi adalah ukhwah yang tak ternampakkan oleh mata.. ukhwah yang sebati di dalam dada

(ternampakkan tiru teknik garam tak terlarutkan masa belajar redoks dulu kala)

7:15 pm  
Blogger puteri nad said...

hoho..tak nampak aper pon~~

12:44 am  

Post a Comment

<< Home