My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

22 March 2006

A Need To Change

Dear Precious Readers/Visitors,

It has come to my concern that I'm having so much trouble trying to organize my time to enjoy the different compartments of my life :: Medical life, University life, Student life, Musical life, Movies life, Time-Out-To-Central-London life, bla bla inc. my Internet life :: most importantly concerning my GUBU life!!

And for the sake of my own time organization, I'd have to change my style of blog hopping :: Certainly 2 hours are not enough but i couldn't afford to extend the time allocation per day!!

Hence, what I will do is to divide all the must-hop-to blogs into 2 groups :: One group of blogs to be visited on one day and the next day the other :: Wink wink wink

I hope with this sudden change of blog-hopping style, I could still show my deepest appreciation to my blog visitors whilst not abandoning my responsibility as a Kings College Student!!

Cheers to all!! Best regards!



Yours Truly

Mohammad Ihab Ismail
Owner of A-N-I



Thank you all for your continuous support!!

22 Comments:

Blogger wénkt said...

ko masukkan blog aku dlm dua dua group kan? sayang ko!

11:14 pm  
Blogger puteri nad said...

hahahha,
Ihab jadi aku hari aper OK ..aku hari aper? sila jelaskan..dgn tegar..

namun aku sapot ko!! Go Ihab go..aslong as ko mengomen super panjang di blog aku~~ Ahahhaahh

4:12 am  
Anonymous Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA..

ni lah salah satu ke'unik'an ihab... takder saper boleh jelaskan...

HAHAHAHAHAHAHA...

7:53 am  
Blogger Ahada Aihara said...

Ihab siap buat rotation utk blog hoping???

nway it the thought that count!!!

10:23 am  
Blogger puteri nad said...

A'ah Ahada ada jadual ok nak melawat2.. sangat adil dan saksamalah ;-) terus sengeh pada Ihab..

Abang toriq,
Speciality Ihab terletak kat sini ker??

HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAAHAH <--- ???

1:32 pm  
Blogger Ahada Aihara said...

Nad sekali pandang bila Ihab buat rotation utk blog hoping cam Dato' Ihab la plak... hehehheheheh

nway that's better dari tak nampak langsung....

1:53 pm  
Anonymous Anonymous said...

hahaha.. terasa mcm patient yg tunggu consultant Ihab buat *blog round~

hohoyeah~

4:31 pm  
Anonymous Anonymous said...

la.. apsal nad tak faham? malas nak jelaskan... sila fahamkan sendiri... haha

2:25 pm  
Blogger baez-kun said...

wow
aku impress ok dengan baju astronot (ejaan melayu) ko wahai ihab.. paham ke tak? kalo tak sila pahamkan sendiri

tapi ok sajer buat jadual ok

aku sangat sokong...

masa untuk diri sendiri stadi semua lebey penting ok

matilah daku nak buat jadual gak tapi memasukkan kakmin dalam dedua hariku boley tak kakmin?

tapi apresiasimu terhadap other gubu members sangat tinggi, aku sangat terharu bagi pihak mereka.. terus menyeka air mata dipipi boley

8:20 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

WAN:
ko masukkan blog aku dlm dua dua group kan?
DUHH??? Yea rite...


NAD:
Ihab jadi aku hari aper OK
Hahahaha... Nad oiii...
Dia bkan ikut hari2 tertentu la...
Dia cam, kalo sehari aku bkak blog, tak kisah laa apa hari pon, aku akan bahagi dua begitu ;)
Hari apa2 pon ko tetap spesyel Nad, usah risau sihhhh :D


THARIQ:
takder saper boleh jelaskan
Hanya Allah yg mampu jawab ok huhuhuhuuu...


AHADA aka NAK hehehe:
nway it the thought that count!!!
WOW!!!
Tepat sungguh description Ahada...
Mekasih kerana memahami situasi IHAB di sini hehehe...
Thanx thanx thanx!!!


terasa mcm patient yg tunggu consultant Ihab buat *blog round
Bleh aja...
OK Yasmin soalan *blog round...
Jam brand apa Ihab pakai...
Cepat!
Kalo salah kena buat writing up essay 80 muka kat ChosenFlower.blogDrive muehehehe!!
Cepat cepat!!


HATA:
aku impress ok dengan baju astronot
Motif ngko HATA!! Hahahaha...
Tu baju putih je benarnya...
Aku tambah tambeh effect gitu kasi nampak over...
Kalo tak tak besh laa...
Nanti A-N-I jadi pudar...
Kita kena ada STIMULANT!!! ;)

tapi apresiasimu terhadap other gubu members sangat tinggi
Kerana Apresiasi GUBU terhadap blog A-N-I jauh lagi tinggi ok!!
Sila sedar, kalo tidak kerana GUBU, blog ini sudah berkubur gitu tanpa pelawat...
Korg2 memang PRECIOUSSSS ;) --> bkan gaya GOLLUM ...

9:23 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Sekali lagi aku tertinggal nama org penting...
Dan kali ni Yasmin menjadi mangsa...
Gasak laa, blog round under SHO Ihab Ismail...
Kesalahan2ku tidak boleh diamik kira hahaha...

9:24 pm  
Blogger puteri nad said...

Hahahahaha..
yeayyyy~~~ tu jer dapat cakap...

10:18 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

YEAY juga!
Sbb dapat buat Puteri Imbas Berempat sebut YEAY ;)

2:05 pm  
Blogger baez-kun said...

aku gelak2 akan gambar potret ko nie hahaha
aku baru lepas blajar dermato ok..
ko ada hijau2 tu.. jadi dlm dermato.. kalo hijau2 under wood's light ni dia ada tinea segala hahahaha.. motif ada fungi kat leher ko???

7:13 pm  
Blogger puteri nad said...

hahahha

Ihab..mandi ok ihab..sila mandi..dont spread the fungi ok~~~~

sila mandi..bawa2 mandi ihab..

10:57 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

ADOBE ok!! ADOBE!!!
Aku Dah Ok!! Bathed!! Euwwwww

Buruk giler akronim tu hahaha...

11:12 pm  
Blogger puteri nad said...

Hahah Sangat tak Comel Ok ko nyer Akronim..

Mari aku tolong

ADaM--Aku dah Mandi~~

hehehehhehe...

6:12 am  
Blogger baez-kun said...

hahahaha

motif gambar tetap ada tinea segala??

motif ok ihab! sila ambik fluconazole atau ape2 pls

11:13 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Aku tak belajar Dermato lagi...
Advance ok ko Hata...
Sangat advance ilmu perubatanmu!!
Sebut nama drug kejadah segala...
Euwww...

Tapi NAD...
Cadangan Akronim ko tu tak kena konsep...
Camne aku nak masukkan perkataan ADaM dalam ngomelan aku??
Tak nampak relevance pleaseeee ;)

10:05 pm  
Blogger puteri nad said...

Namanya ko BuTMan (Budak tak Mandi)mana ko nak faham akronim2 Aku Dah Mandi (ADaM) nie..heheheheheheheh

12:53 am  
Blogger baez-kun said...

alo alo
kan aku cepat setahun daripada ko
nanti ko belajar gak
malahan king's college lagi la power ok
aku ni setakat pengembara jalanan cuma
mencari ilmu di mana2..

~terus humble sbb blajar kat jordan sajor

7:22 pm  
Blogger puteri nad said...

motif bersyukurla blaja kat jordan..kalo tak kat jordan..isk ahaha menohmah nie

12:49 am  

Post a Comment

<< Home