My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

11 March 2006

~Come What May~

The other day, Hata demanded a song called Come What May to be played on this blog. Now that I can manage to put a link between the theme of the blog and the demand, I present to you :: Come What May ::


Me & Syazwan in 2Tone Studio after the special recording session for Noraniza's KLCC Merdeka Show 2005 performance

When I brought Wan to the 2Tone Studio on 22 July 2005 for my special recording session with Noraniza Idris (though apparently he can arguably be said to have appreciated that :: bcoz he didn't even know that my voice has been featured in Noraniza's latest song, Racau Sang Khalifah :: !!penulis masih rasa sedih!! :P ), little did he know that it was not my first time to have attended the 2Tone Studio in Wangsa Maju, KL


Me & my beloved brother :: Ahmad Nader Ismail ::

Back in the year 2004, on the 16th of August :: my brother's birthday :: I've actually been to 2Tone Studio to record this song together with my brother and his choir group


The choir group :: Ala Qadamaya :: UIA students

I considered it to be the best gift I had ever given to my brother on his birthday :: I sponsored the whole payment for using the studio :: the night cost me around £40-50, but it was totally worth it!!

36 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yay jadi orang pertama

owhhhhh....rupanya abang mu ialah Nadir????

agak familiar budak2 uia tu....

4:28 pm  
Blogger baez-kun said...

yeay orang kedua ok..
tapi sanggup berkorban demi sahabat.. aku nangis ok..
tapi suara ko nyanyi part arab aku terus kagum ok!!!

5:55 pm  
Blogger puteri nad said...

yeay orang ketiga..

ihab,bekorban la dgn menyanyikan lagu newboyz utkku puler..eheehehe..

6:30 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahahahaha SYABAS FAUZAN SYABAS!!!
Dan YAAAAA Abangku adalah Ahmad Nader Ismail...
Bdak yg power main volleyball...
Dia suka main volley ball petang2 ngan geng dia...
Itulah abgku yg tersayang!!! ;)


HATA:
Yeay!!! HATA NANGIS!!!
Hahahahaha...
Tapi ko tak perlu kagum ok part Arab itu...
Basic SAJORRRR :P


NAD yg terakhir:
MOTIF nak berkorban nyanyi lagu2 NEWBOYS??!!
Hahahahaha...
Sangat bukan JIWAku ok...
Nak nyanyi nih, lagu tu kena jadi cam LAGU JIWA dan LAGU CINTA, baru bleh nyanyi...
Dia takleh main bedal je...
Kena ada spirit...
Muekekekekekee...

Sorry laa Nad... teringin nak tunaikan hajatmu, tapi apakan dayaaaa...
Yg ko pinta tak mampu tercapai tangan :P

7:50 pm  
Blogger puteri nad said...

hanya mampu mengatakan ni jer kat ko ihab

.......

12:13 am  
Anonymous Anonymous said...

spt biasa kalo ada gambar budak2 laki terpampang.. pastinya aku mengUSHA mana2 yg cute dan bukannya yg ensem.. hahaha

9:49 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Nad:
Hahahaha...
...........


Yasmin:
Silakan mewusha...
Ada yg tersangkut di hati??
Kemukakan sahaja di sini ;)

12:02 pm  
Blogger puteri nad said...

oh kenapa x pandang yg hensem..nad terus tengok yg ada aura tersendiri bley..ekeke..yg ada presence..

Ihab..aku teruskan
"............." anf lagi satu "!@#!% !@!#$@$%#$"

12:53 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahahahaha...
Biar laa dah taste Yasmin yg cute mute...
You ni Nad... Sporting laa skit...
Kasi Yasmin berterbangan di alam spiritualnya yg tersendiri...
Jgn kaco kaco!! :P

Dan Nad:
Arakian daku meneruskan juga:
"............." and lagi satu "!@#$%^&*))(*&^%$#@!"
Hahahahaa

3:17 pm  
Blogger puteri nad said...

aaaaaaaaahh ihab ye le ye le..
tak kaco tak kaco..oh daku terlupa..ko mengkategorikan diri ko kategori C yer? hahahahaha..

Huh,Ihab pantang aku berundur..
Lawan tetap Lawan..

".................." n specially for u "!@#!@$#%!"

5:01 pm  
Anonymous Anonymous said...

APAKAH KATEGORI C?

hmmm... takde yg comel ( menurut definisi aku) dlm gambar ini.. maka aku berpindah ke gambar baru kat atas tuh..

7:24 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Soalan yg sama aku copy paste daripada Yasmin...

APAKAH KATEGORI C?

Nad sila jelaskan!!!
;)

8:53 pm  
Blogger puteri nad said...

ko pewasan ko kategori CUTE kan abang ihab..hahahaha

9:56 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Ooooo KATEGORI C tu KATEGORI CUTE ke??

Perlu ke aku PERASAN??
Bkan YASMIN dah terang2 cakap aku dalam kategori tu ke berdasarkan definisi dia??
Kan YASMIN kan????!!!

Hahahahaha...

NAD KO JANGAN JELES OK! Hahahahah

9:46 pm  
Blogger puteri nad said...

Ahahhahahahahahaha...

motif aku nak jeles kat ko? motif ihab motif??? ewwwwww..sangat x perlu~~

ahahaha,lantas ko merasakan ko kategori C sejati la ek..

(wekk..wekkk.. kedengaran bunyi muntah bergemaan diserata buana<--perluker aku salah lagu?)

11:15 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahaaaha...
MUNTAH KONON!!!
Dah JELES cakap je laaa JELESSS!!!
Hahahahahaha...

OK la ok la...
Aku neutral kan kejelesan ko dengan memulakan panggilan COMEL buat dirimu...

Hi Nad COMEL...
Buat apa tu??
Sihat ke? Dah makan??
Jom dating nak?? Muahahahahaaa

5:25 pm  
Blogger puteri nad said...

Ihab Ihab,
mekasih ajak aku dating..tp aku dah ada date puler..jadi tomoro sajerlah dgn ko ok..

anyway ko bukan ada dating dah ker..hahahahahhaha...adoi sakan aku bergelakan nie(aku tatau la ko masih blur ke tidak?)

hehehe..panggeyla aku comey..aku panggey ko diva..(ugut)

6:21 pm  
Blogger baez-kun said...

terus terpempan kepada kamin
kenapa perlu cute tetapi tak handsome?

tapi nad dating ngan saper? sakkara kah? ahaha btw sapekah sakkara tak kenal ok, jantina pon tatau

tapi motif diva ihab perasan cute? (sila sedar memanggil ko diva)

nak request lagu best ko tu.. yang rap suara perempuan boley

6:54 pm  
Blogger wénkt said...

yeay jadi org ke 19

matilah aku busy bermogok / grève sampai lupa blog ihab (matilah blog tak femes, kene paksa masuk)

matilah aku pernah teman ihab ke studio dlm flat buruk.. cam tempat mat mat gian isap dadah...

12:16 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NAD:
tp aku dah ada date puler..jadi tomoro sajerlah dgn ko ok
Gi laa... Tak sudi SUDAH!!!
Aku available hari ni je...
Muehehehehe...

panggeyla aku comey..aku panggey ko diva
SIALANNNNNNN!!!!
MARI MENENTANG ANASIR2 US MAHU MENGGULINGKAN REJIM ISLAM IRAN!!!


HATA:
tapi motif diva ihab perasan cute?
KO JUGA SIALANNNNN!!! --> bley??
Muehehehe...

nak request lagu best ko tu
Ya hazabbbbb... Yg ni SUSAH ok nak buat LINK ngan tema blog niiii arghhhhh...
Takpe... Nanti ada idea akan aku laksanakan juga demand ko ;)


WAN:
sampai lupa blog ihab (matilah blog tak femes, kene paksa masuk)

Nak masuk, masuk je...
Tanak masuk sudah...
Ko ada ke takde ke, takde beza ok...
PUTERI NAD je pengunjung No 1 aku...
Kalo dia abandon blog aku BARU BETUL AKU MENANGIS OK!!!
--> dan masa tu aku akan guna air mata aku supaya Nad terpujuk kembali ke A-N-I!!
NAD NADI A-N-I!! ;)
Menjunjung daulat PUTERI NADRAH!!!
Daulat Tuan Puteriiiii :P

matilah aku pernah teman ihab ke studio dlm flat buruk
Euwwww mmg tobat nasuha aku takkan bawak ko ke mana2 dah lepas ni...
TOBAT TOBAT & TOBAT SETOBAT TOBATNYAAAA hahahahaha...

Feduli laa aku studio buruk ke cantik ke...
At least aku tak berBEG TANGAN PRADA ALA CT pon, aku pernah sua muka face to face ngan artis...
KO???
Hmmmm... Bubuh gambar yg BEG ALA ALA SAMA je laaa ko mampuuuuu kan dik kaaaaannnn???
Bzzzzz bzzzzz bzzzzz

12:45 am  
Blogger puteri nad said...

Ahahaha..
Ihab hari ni ko x free kah? Hari ni aku sangat free..aisayman..

kenapakah ko mengsialankan abang faiz jua..sila tidak mengsialankan seniorku..

Hehehe,
tp aku terharu boley dgn statement ko pada wan..ahahahaha..aku terasa bagai puteri di kayangan..yezzaa..

11:19 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Ko mmg puteri NAD...
Lantas sebab Puteri mengeluarkan titah perintah, aku terus tarik balik pengSIALANanku pada FAIZ...

FAIZ atau Panggeran... Aku pohon jutaan kemaafan ;)

Tapi pengSIALANanku pada Nad belum ditarik kerana tiada titah sebegitu rupa :)

2:01 pm  
Blogger puteri nad said...

Haha,
Sangat terharu kerana rakyat jelata mendengar titah perintah beta yg baru setahun jagung memerintah..ehehe..

terimakaseh kerana menarik balik

ahahaha,kat aku aku x kisah wahai Ihab..ekekeke

2:07 pm  
Blogger baez-kun said...

hahaha aku tak kesah sajor sialan tu ok, malahan aku gelak2 giler membacanya.. sambil membayangkan ko menyebutnya dengan gaya mad arid lissukun boley? haha
aku tak maafkan sebab takde mende nak perlu dimaafkan utk diva amoun.. tapi motif ada diva? seswatuh ok hahaha

7:26 pm  
Blogger puteri nad said...

hahahah..Ihab ada Diva kah? terus nak korek2 rahsia Diva itu..nak tau OK..kenapa ko jadi diva..sila nyatakan..

1:04 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

AKU BKAN DIVA OK!!!
YA HAZABBBBBBB PENAT MOLOT BUIH PUTIH SEGALA CAKAP...
Unsur Div depan nama Amoun dalam email add aku tu bersabit ngan NOSTALGIA PERSAHABATAN aku masa di KMYS...
Aku sangat menghargainya sampai aku bubuh nama camtu, dan tak kisah org menyumpah seranah...
Harap maklum ;)

Ingin ku jelaskan sekali lagi:
AKU BUKAN DIVAAAAA!!!

7:09 pm  
Blogger puteri nad said...

Sila ko sedar,
ini adalah perang saikoloji sajor..nak ko ceritakan asal usul nama Diva tu..ko esplen sajerlahh..

bukannye susah sangat pon~ ehehehehehe

12:04 am  
Blogger baez-kun said...

ahaha
terus hempas simba nad atas tingkap yang baru lap pagi tadi sebab menyokong nad menyuruh ko menerangkan maksud diva tu ok.. sila sedar, motif ada diva?

1:27 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Perkataan DIVA itu merungkai nostalgia kehidupan aku di KMYS...
--> itu laa jawapan aku...

Aku dah sebut ok NAD:
Unsur Div depan nama Amoun dalam email add aku tu bersabit ngan NOSTALGIA PERSAHABATAN aku masa di KMYS

Apa lagi yg KO TAK PUAS HATI NYER NIH??
Sila terangkan kemusykilanmu...

4:26 pm  
Blogger baez-kun said...

tak paham gak.. motif diva kat emel ko? yang tak puas hati adalah mengapakah ko dipanggil diva masa kat kmys?

3:13 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahahahahaha...
MOTIF soalan KO!!!
Hahahaha...

Ape kejadah org nak panggil aku DIVA??!!
Ya hazabbbbb takde rupa DIVA OK AKU!!!

Perkataan DIVA tu muncul sbb aku dan sahabat2 karib kat KMYS dulu sumer minat DIVA2 sendiri ;)

Aku minat sape lagi kalo bkan DIVA IRAMA MALAYSIA ;)
Begitulah seadanya...

10:32 pm  
Blogger puteri nad said...

Jadi sumer orang kat KMYS letak Diva depan nama dia gak ker? contoh kalo budak tu nama faiz lantas meletak

DivFaiz ker?

ahahahahah

11:54 pm  
Blogger baez-kun said...

motif div faiz? haha tapi tetap tak paham.. seme orang minat diva memasing, tapi diorang memanggil ko diva sebab ko menjadi idola mereka sebab ko artis?

1:30 pm  
Blogger puteri nad said...

hahah..jawab ihab jawab.. soalan ni harus mendapat 250 patah perkataan..ekekekek

2:24 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

AKU JE LAA YG LETAK DIV tu...
Sbb dulu kitorg suka lawan2 DIVA IDOLA sape lagi handal...

Sah2 diorg minat DIVA MARIAH CAREY...
Tapi sah sah juga DIVA MARIAH CAREY takleh berlenggok Kak ANI muehehe...

Maka kerana memori best itu, aku letak DIV di depan nama AMOUN itu...
Ia merujuk pada NOSTALGIA LAMA SEMATA!!
Tidak langsung menunjukkan bahawa aku dulu dipanggil DIVA OR WHATTA HACK...

sila faham ;)

9:12 pm  
Blogger puteri nad said...

tp sekarang dah ada sebab ok ko dipanggey diva..

ko adalah idola aku ngana abg faiz bley?

jadi ihab,secara berkadaran langsung ko jua adalah idola dalam kapasiti ko tersendiri..

go go go my diva~~~~

4:32 am  

Post a Comment

<< Home