My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

24 February 2006

~Mari Berkenalan~

Hari tu Khalique ada memohon ice-breaking ahli2 kontijen London ke Sheffield's Next competition yg lepas




Maka dengan itu, sila click gambar di atas utk bersuai kenal ngan mereka2 yg terlibat hehe

Adakah anda berkenan dengan mana2 individu perseorangan??
Sila nyatakan yg mana satu
Nanti akan penulis sampaikan salam pada mereka, ok NAD & YASMIN??!

Hahahaha (penulis tatau kenapa rasa WAJIB SEBUT itu nama NAD & YASMIN kuikuikui)

29 Comments:

Blogger puteri nad said...

Oh aku rasa nak kimsalam kat sumer sajer...dgn harapan ada yg akan memberikan piala kemenangan kepada aku sbg cenderamata ahahaha..

wah team manager nampak sangat muda..
adam tan,adakah keturunan cina??

siap bawak supporter tapi rupa supporter cam sangat familiar..

oh harmonist tamborin lagi sangat familiar..ko kenal kah dia ihab.Kimsalam..

4:26 pm  
Anonymous Anonymous said...

ingin saja aku SEBUT tapi kang kalo ada yg dah berpunya tuh..
bisa membuat ku 'malar flush' terus!!

so, akan ku pendamkan jauh2 ke lubuk hatiku~

huahuahua~ ;p

5:59 pm  
Anonymous Anonymous said...

uwahaha yasmin ... biarlah malar flush drpd malar rash...tapi muka diorang cam tak familiar... adakah diorang ni junior atau postgrad student?

11:22 pm  
Blogger baez-kun said...

yasmin jgn memendam rasa, nanti meletup bagai yellowstone caldera baru tau! terus tersipu2 lagi ngan kakmin boley?

dan ihab, aku bleh kem salam tak? nad dan yasmin sajor disebut maka aku terasa tersisih dan terus merenung langit malam boley?

aku nak kem salam kat abang yang pegang kotak air minuman tu ok.

1:33 am  
Blogger puteri nad said...

abang faiz,
sila jgn kaco team manager..

4:05 am  
Blogger wénkt said...

ihab, you pergi Sheiffield tak 18 MAc ni? aku dah dpt penaja utk aku.. tapi cam tak nak pergi kot?

8:37 am  
Blogger baez-kun said...

nad sibok je ok, nak kaco gak boley?

10:38 am  
Anonymous Anonymous said...

kotak minuman? bukan kamera eh?

apsal muka korang nampak mcm sgt kebapaan...

11:00 am  
Blogger baez-kun said...

eh tak tau, agak sajor itu adalah air kotak jadi sila sedar ok hahah

11:37 am  
Anonymous Anonymous said...

pingat kot..

1:00 pm  
Blogger puteri nad said...

alah..jgn kaco team manager..kacolah orang bertamborin bley..

oh itu kamera ku..ku bayangkan name tag..ehehe..

2:29 pm  
Anonymous Anonymous said...

ntah ah sbnrnyer apa..
oppss.. aku nak sebut malar rash sbnyrnyer.. tetiba tershashul kuar malar flush.. ntah wujud ker tak..

5:47 pm  
Blogger baez-kun said...

wujud sajor kak min! sila tidak rasa bersalah ok!

6:01 pm  
Anonymous Anonymous said...

di tika ku kebosanan.. terjumpa plak vid clip yg menarik kat YOUTUBE

tajuk dia Hatinya Tidak tahan
http://www.youtube.com/?v=uflaerur9j8

7:00 pm  
Blogger puteri nad said...

ahaha..adakah tersilap komenan..kerana seperti pernah membaca komenan ini disesuatu tempat~~

9:49 pm  
Blogger puteri nad said...

haha ihab sangt glamer boley?

9:50 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

WAHHH!!! Banyak ngomelannya hahahaha...


NAD:
"oh harmonist tamborin lagi sangat familiar..ko kenal kah dia ihab.Kimsalam.. "
You are not hitting on me, are you??
HAHAHAHAHAHAHAHA...
p/s: dont take it personal ok hahaha...

Team manager umur dia 21 tahun...
Masih muda dan bertenaga...
Bersungguh2 menjalankan kerja sebagai manager...
Husband material ok Nad...
Cepat cepat sebelum terlambat!!
Hahahaha...

Glamourkah aku??


YASMIN:
Di alam maya ini, anda tidak perlu menyimpan angauan jiwa di dalam lubuk hati semata...
SERLAHKAN iaaa!! hahahaha...
Jadi sebutkan yg mana dikau suka...
Tidak akan ku jeopardise ;)
Sekadar ingin tahu muekekekeke...

Mengapa timbul soalan muka KEBAPAAN??
Apakah nampak gaya kami seperti sudah mempunyai anak??
Hahahaha...

Apa apa pon... Tahniah atas tekaan anda yg tepat!!
Kakakakakaa --> terus tergelak mengenang komen Hata yg kelakarrrrrr!!!

Dan juga itu YouTube rasanya udah ketinggalan zaman cik Min oi hehehe...


HATA:
Sebut nama ko, memang AIR KOTAK je yg berlegar difikiranku hahahaa...
CAMNE LAA HANG BOLEH TERPK ITU AIR KOTAK??
Hahahahahahaha... Aku terus gelak gelak...
Takpe takpe... Cubaan yg baik!!
:D

Anyway, ko bleh je nak kirim salam...
Tapi tak risau nanti THARIQ ZIPZAS ke??
Hahahahahaha...
(Statement ini adalah indirectly menZIPZASing ko ok THARIQ ;) )


lastly KHALIQUE yg diingati:
Mereka ini sumer UnderGrad...
Sumernye bdak IC kecuali aku yg study di KINGS...
Sumernye bdak Engine kecuali aku yg study Medicine...
Sumenyer bawah 23 years old kecuali aku yg gamaknya nak tua dah!!

Sumer 2nd year kecuali Adam, Hafiz & Anuar yg merupakan 1st year...

Tuuu dia... List terus aku kasi ok!
Hahaha...
Apa apa soalan lagi, sila tujukan!!
Kita ice-break sama NEXT Champs ini ;)

3:14 am  
Blogger puteri nad said...

Yezzaaaaaaaaaaaaa.. ada orang mengaku TUA dah.. Terus aku bertelekung dan merafak syukur ke hadrat Ilahi Rabbi,kerana sebelom ni dia mengaku dia masih muda remaja..

Erk hitting on sapa ek? Pemain tamborin kah? Ching ching Ka ching? Muahahha..lantas aku ketawa gaya audible YM lagik...

Oh muda OK..sebaya aku..itu team manager

9:19 am  
Blogger baez-kun said...

aku terus nak kem salam terhadap orang yang pegang tamborin sajor boley? aku hanya kenal rupa dan suara, tapi masih tak kenal perwatakan beliau yang katanya disulami adat timur dan tatasusila yang tiada tara boley? hahahaha

tapi cuba tanya betul2, memang tu air kotak ok, sila tidak backing kak min dengan menengakkan benang yang basah boley hahaha malahan ada straw lagi yang terlihat secara oblique, sila pakai microscope boley?

nad motif nak mentionkan umurnya sebaya? sila zipzas

1:42 pm  
Blogger puteri nad said...

ahahhaah..
sukatilah nak mentionkan umurnye sebaya malahan penoh dengan mesej tersirat..

itu adalah nametag sila besarkan..

by the way..bukan menengakkan..malahan menegakkan..sila pakai CL triple coating bley?

2:33 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NAD:
Aku TUA banding ngan diorg ok...
Tapi hakikatnya rupa parasku masih maintain muda remaja!!
Hahahahahaha...


Dan HATA:
Memang PINGAT/PIALA laa yg dia pegang tu...
Camnelah ko bleh nampak AIR KOTAK??
Motif JUARA amik gambar tunjuk air kotak??
HAHAHAHAHA...

Org Irbid menang pertandingan tunjuk air kotak ek dalam gambar??
Hahahahaha... Zip Zassssss :P

9:58 pm  
Blogger puteri nad said...

yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

nad menang..sumer orang salah..tp tetiba daku tukar jadi nametag..alah x perlah..asalkan tekaan pertamaku benar~~

oh kat irbid dia ada gaya lain~~ klo menang dia terjun tiruk..

10:23 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NAMETAG juga ada NAD...
Memang dia memakainya...
JAWAPAN ANDA BETUL!!
HAHAHAHA...

Tapi jawapan ARECK KO MEMANG GILER BABON MEMECAHKAN PERUT AKU OK!!!
HAHAHAHAHAHAHAHA

10:29 pm  
Blogger baez-kun said...

sila sedar ihab dan tidak menohmah, kitorang kalo menang kat sini hanya yayadan syukur ilahi lantas sujud syukur di atas sejadah sajor ok, sila zipzas kembali hahaha

11:35 pm  
Blogger puteri nad said...

Ahahhaha..
benarkah Ihab..
maka aku benarrrr...ahhahaha seronoknyerrrrrrrr... memang observant memandang apa ditangan team manager..

haha..selain tu diorang goleng2 kat jalan..ahaha..

11:16 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

YUP!
Sangat OBSERVANT!!!
Walaupon hakikatnya AKU TAK NAMPAK PON TAG yg dipakai MANAGER dalam gambar tu...

Cuma faktanya memang MANAGER MEMAKAI TAG...

Aku terus sangsi ok NAD...
Camne ko tau dia pakai TAG sedangkan TAK NAMPAK TAG di bajunya??
KO PAKAI ILMU HITAM APA NI???!!!
Muehehehhee

8:50 pm  
Blogger puteri nad said...

Ahahhaa...
mebbe aku terlalu banyak bermain dgn gamba2 yg memerlukan daya pemikiran hahaha..cuba ko try lelama ko boleh main game detektif dgn mudah sajor..aahaha..

10:18 pm  
Blogger Irzan said...

Yang paling KIRI tu nampak seiras pandang ingat perempuan tau, tapi terfikir balik APA MOTIF perempuan PAKAI kot lelaki hahahahahhahaha......

8:45 pm  
Blogger Irzan said...

Tapi tengok 2-3 kali HENSEM SIOT yang paling kiri tuh hahahahahah....

8:45 pm  

Post a Comment

<< Home