My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

19 February 2006

~ RSK feat Beego & Ihab ~


Gambar dengan vocalists utama RSK - Beego takde masa ni!



Khas buat para pengunjung blog yg setia mengikuti perkembangan!!
Mekasih atas sokongan anda yg tak pernah kunjung padam ;)

Penulis dah try sehabis baik utk edit lagu asal Racau Sang Khalifah (RSK) supaya dapat memuatkan part dlm lagu tu yg mem'feature'kan suara penulis di samping mengelakkan daripada breaching copyright. Harap2 usaha terkini penulis dapat dihargai para pengunjung dan harap2 DEMO RSK yg terbaru ini dapat memberi gambaran baik tentang gaya 'tangkap muat' suara penulis dalam lagu ni hehe

Ingin sekali lagi ditekankan, lagu yg berkumandang ni bkan lagu penuh & memang tak mampu nak beri gambaran terbaik tentang wajah sebenar RSK
So, dapatkan le yg ORIGINAL utk menikmati lagu lengkap!!
(Sabo... Bln 3 baru album kuar... Jom kita tunggu sesame heheh)

Duration DEMO: 3min 1sec
Duration RSK: 4min 1sec

11 Comments:

Blogger puteri nad said...

hohohoh..kat mana part suara ko cuba bitau skett..point of auscultation.. haha..

maksud aku kat mana suara ko appear..takkan dekat Ooooooo jer?

8:30 pm  
Anonymous Anonymous said...

impian ihab nak jadi artist tercapai juga akhirnya! :D

7:19 am  
Blogger puteri nad said...

impian nad nak ada kawan artist pon tercapai jua~~

3:13 pm  
Blogger puteri nad said...

impian nad nak ada kawan artist pon tercapai jua~~

3:23 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

SEKALI LAGI DITEGASKAN...
Featuring suara aku ini tidak langsung bermaksud bahawasanya aku layak bergelar ARTIS sila sedar!!
Hahaha...

Ini tanda penghargaan seorang artis tersayang buat peminatnya...
This is how I see through it...

NAD:
Perlukah anda masih terpinga2 tang mana suara aku??
Yg jerit2 tu laa aku...
Ya Lail Ya Lail itulah vokalku...

Dah cukup clear tak point of auscultationnyer??
Hahahaha...

Apsal ko masih bertanya huh??
Tak bunyi cam suara aku kah itu part??

5:10 pm  
Blogger baez-kun said...

meremang ok bulu roma aku dengar ko tarik suara.. sila jadi artis, nanti aku beli kaset ko ok! sila sedar

5:52 pm  
Blogger puteri nad said...

owh ihab,aku dah tahu occay..i dah habis analisis suara u semalam..hahahahah

tp aku bangga kawanku artist..

6:21 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

HATA:
Motif mendoakan aku menjadi artis??
Sila doakan aku menjadi Doktor Budiman yg tinggi ilmunya supaya dapat menyalurkan ilmu Allah itu utk membaik pulih penyakit para pesakit...
Melalak ini HOBI SEMATA ok muehehehe...

NAD:
AKU BUKAN ARTISSSSSSSSSSs!!!!!!!!
:)

12:03 am  
Blogger puteri nad said...

hahaahaha

doa tu..amin jer la..ko jadi doktor artist eh artist doktor.. ala cam dalam citer america;s next top model tu..jurustyle dia jay tu rupa2nya doktor gak!! tak sangka ok..

6:13 pm  
Blogger puteri nad said...

oh tipu ok..jay tu bukan doktor..cis..

9:31 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NAD...
Utk pengetahuan ko aku tidak menonton itu program...
Maka ko cakap apa pon, bkan aku tahu betul ke tipu muehehehehe...

8:52 pm  

Post a Comment

<< Home