My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

04 February 2006

AJL 20 5 Feb 2006!! ~ Persiapan Noraniza



Hari yang dinanti2 bakal tiba!
Esok Anugerah Juara Lagu ke 20 bakal berlansung!
Saksikan persembahan dan doakan kejayaan Noraniza Idris!!



Persiapan Noraniza Idris (daripada Utusan.com.my)
Noraniza Idris
- Kategori: Irama Malaysia & etnik kreatif
- Lagu: Ayuh Juragan
- Komposer: Noraniza Idris
- Lirik: Ahmad Fedtri Yahya

"Lagu ini mengenai Orang Asli, jadi saya akan membawa persembahan konsep Orang Asli. Saya akan membawa 14 orang penari dan 12 orang pemuzik. Mereka akan bermain buluh mengiringi persembahan saya. "
"Pakaian saya juga berkonsepkan Orang Asli. Persembahan saya diadaptasi daripada pergerakan dalam hutan."

"Satu lagi persiapan saya sebelum persembahan ialah saya kena makan nasi. Saya kena pastikan saya bertenaga dan ada pernafasan yang baik sebab saya ini menyanyi sambil menari. Jadi stamina amat diperlukan. Selain tidur yang cukup, saya juga kena minum air suam sebanyak mungkin termasuk pada hari pertandingan," kata Noraniza Idris.

25 Comments:

Blogger puteri nad said...

heheh..
masa ana bacakan Ihab,seperti ente jek yg berkata..saya kene makan nasi bla bla bla..

ala kulli hal..goodluck kat ani..

go mawi go~~~

4:43 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Warghhh!! Siolan sungguh LAZERan mu itu!!
Hahaha...

Aku sebenarnya tergelak gak baca part tu Nad haha...
Tapi betul gak kata Kak Ani...
We need carbohydrate for energy!! Hehehe...

Ala kulli hal.. Sumer org makan nasi cik oi...
So, go lah Mawi, GO N GO lah Kak ANI!!
Yeargh!!

4:59 pm  
Blogger puteri nad said...

yeahhh..
mawi memang go..ihab tukar aa..buat MAI Mawi,Ani,Ihab plak.. eheheheheh..

tp kelaka ok the statement..u gotta admit that!!

6:26 pm  
Blogger puteri nad said...

hahah,memang ler makan nasi tapi takde keje okeh nak gitau suratkhabar

"saya makan nasi dan bla bla" nasi adalah makanan ruji unless dia nak state dia makan kurma ke..sebgai penambah tenaga..then that one i can accept..

boohoo ihab~~

12:53 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahahaha...
TerBOHOOOO juga aku kerana terkesima ngan penangan Nad yg masuk akal ituuuu...

Keji laa ko NAD!!!
Pertama kali aku terbisu tatau nak kata apa! Hahaha...

1:18 am  
Blogger puteri nad said...

hehehe..

yezzahhh.. strike 1..
akan ku kira lagi ihab,sampai berapa kali ku mampu mengesimakan(adake ayat nie) pengomen mantap nieh.. muahahah

4:43 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Wahhh!!! SEMANGAT NAD SAMPAI NAK KIRA2...
Hahahaha...
Semoga berjaya dalam menambah angka itu dari 1 kepada 2!!

;)

7:43 pm  
Blogger puteri nad said...

yakin boleh punyer,
silalah kesian dan pura2 kalah acapkali..daku brterimakasih daun keladi dulu..ehehe

8:56 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahahahaha...
Ko hengat dalam isu ni ko bleh menang mudah macam MAWI??
Tidak sama sekali!
Dalam isu ini tiada pembabitan SMS hahahahah :P

1:19 pm  
Blogger puteri nad said...

hahahaha..
owhhhh begitu yakin dapat menewaskan diriku nampaknyer...

takper..sabar itu sebahagian dari iman (lantas meniru gaya2 alim mawi)

2:37 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Nad ko tau sebenda tak...
Aku semangat nak update blog ni semata2 kerana ko tau...

Ko memang appreciate blog org lain ek?
Walaupon blog yg asalnya aku buat semata2 nak support Kak Ani utk AJL...
Nih AJL dah basi, blog update je lagi...
Sumernye kerana ko...

Ohhh alangkah bestnya ada pengunjung seperti dirimu kekeke :P

11:50 pm  
Blogger puteri nad said...

Wsalam..

wah terharunyer diriku baca komenan nie..ada gak orang appreciate kunjungan lintas langsung yg sering dilakukan..

lantas aku megcopy dan memasukkan dalam diari terharu..hahaa..

Ala,AJL dah tamat banyak lagi program2 kak ani yg lain dan boleh gak menyertakan sedikit sebanyak perihal diri pemilik blog kat sini IHAB..tak salah mencampurkan work n pleasure..hahaha

Mekacih (ni berjuraian air mata)

1:51 pm  
Blogger puteri nad said...

Wsalam..

wah terharunyer diriku baca komenan nie..ada gak orang appreciate kunjungan lintas langsung yg sering dilakukan..

lantas aku megcopy dan memasukkan dalam diari terharu..hahaa..

Ala,AJL dah tamat banyak lagi program2 kak ani yg lain dan boleh gak menyertakan sedikit sebanyak perihal diri pemilik blog kat sini IHAB..tak salah mencampurkan work n pleasure..hahaha

Mekacih (ni berjuraian air mata)

1:56 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

OK... Tak perlu laa sampai nak berjuraian air mata cik Nad oi!
Nah amik tisu lap hingus tu...
Hingus meleleh lebih dari air mata hahahahaha...

Aku memang terpempan ngan kunjungan setia ngko...
Seriously kalo ko tak asyik jenguk blog ni aku rasa mmg dah takde benda nak cakap kat blog nih seraya cam nak close hehehe...

Anyway...
C ya pkol 8pm!!!
GUBU CONFERENCE!!

2:20 pm  
Blogger puteri nad said...

Hahaahha

tolong OK..tidak lah puler berhingus bagai..very der discreet i cried..hehe..x show kat orang..mana anta boleh nampak hingusan nie (eh,ada ke yg meleleh..)

oiitt..jgn ler mengengada nak close blog buat kali kedua..rekod betol la dia nie..sebagai orang yg kerap menutup blog..hahahah

yeayy..see ya masa conference GUBU~~sila la aktivate akaun diva tuh ..mueheheh

3:17 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

OK! Tak perlu nak imbaukan balik minda aku pada monolog dalaman ko yg horrible itu!!
Hahahaha...

Takde laa...
DUlu pon mmg aku ada cakap aku bkak blog ni sebab kat MySpace aku nak tukar tema Maal Hijrah...
Itu je sebab blog ni dibuka...
Sbb tu takde niat nak teruskan blog nih huhuu...

Tapi btol gak ko...
Isu2 best berkait Kak ANi bleh je nak bubuh sini ye dak??

6:20 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahaha...
Tapi ko je yg masuk Nad...
Mana ada org lain dah kekeke...

OK laa tu...
Aku akan jangkitkan penyakit 'Minat ANI' ni kat ko...
Bleh laa ko jadi cam Mak Borek Anak Rintik...
Kasi ko sama level ngan Mommy mu dalam bab minat Kak ANi nih kekeke

11:23 pm  
Blogger puteri nad said...

ada ok orang lain masuk..
abang faiz masuk gak ok..
maka ente harus giat memperbaiki blog nieh...

hahaha..takkan ku minat artis perempuan wahai ihab for the obvious reason..hahaha sila sedar...

mommy tu minat lagu2 yg catchy2 tuh..so kak ani nye lagu kan mostly catchy..terpengaruh la tuh..hehehehe

7:05 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

OK OK akan ku giat memperbaikinya hehehe...

Anyway... APSAL TAKKAN MINAT ARTIS POMPUAN??
APAKAH OBVIOUS REASON ITU??
TAK OBVIOUS OK UTK AKU!! :P

12:36 am  
Blogger puteri nad said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:25 pm  
Blogger puteri nad said...

ahahhaha Ihab..

takperlu menjerit OK..aku terasa "bingit" mata aku melihat huruf caps yg berderet2..

Obvious ok..aku x suka jer artis pompuan kecuali penyanyi kumpulan roxette..hehehe..sekian~~

3:26 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

SALAM...

HAHAHAHAHA...
AKU MAHU BIAR MATA KO 'BINGIT!!'
HAHAHAHA...

Apakah?? Huruf CAPTION mampu membuatkan ko BINGITkah??
Hahahaha...

Anyway... STILL TAK OBVIOUS!
I demand an explaination hehehe...

4:48 pm  
Blogger puteri nad said...

Alahai..
jgn lah mengguna caps sentiasa..malahan kalo ko di mIRC atau Alamak..akan ditendang sekelip mata ok..

masa aku OP kat mIRC dulu aku x pernah miss chance nak tendang orang bercapslock segala nie heheh..

Aku memang x suka sangat penyanyi pompuan sejak kecil..tak tau apsal..

11:50 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Ho yeah...
Hey sexist laa u hahaha...

Aku penyanyi yg kuminati tidak kira jantina...
Asal suara lenggoknya Syahdu, aku tangkap layan!!! ;)

Sila appreciate BAKAT dan bukan JANTINA ;)

11:00 pm  
Blogger puteri nad said...

Ahahhaha..

Malahan sangat betol,see aku berjaya mengurangkan kadar kecapslockan ko dengan mengugut akan menendang ko kluar..hehe

I bukan sexist u,i layan sajer nancy ajram..haha tp bukan penyanyi melayu lah tp..hehe..

12:00 am  

Post a Comment

<< Home