My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

09 February 2006

Komen Peminat: Bro Nasa


Bro Nasa merupakan salah seorang ahli aktif forum mANIra (Kelab Peminat Noraniza Idris)
Beliau mempunyai suatu aura kecintaan terhadap lagu2 tradisional semenjak sebelum Noraniza melahirkan album Ala Dondang lagi
Berikut adalah komen beliau bersabit Anugerah Juara Lagu:

"Salam...
Persembahan kak ani mulanya ok dgn penari orang asli dan alat muzik degeridoo masalahnya tempo lagu agak laju dan pergerakan kak ani yang terlalu banyak menyebab kan kak ani semput dan suaranya sedikit pecah...
Rasanya vokal masa showcase yang lalu lebih baik...
Mungkin kak ani tertekan untuk buat sesuatu yang baik...

Abg ade beberapa kali sms kak ani sebelum persembahan untuk bagi semangat...
Abg vote bertalu talu ... sampai naik kematu jari ni...
Seperti yang di jangka mawi akan menang walaupun persembahannya ala ala persembahan biasa aja...

Lepas ni kak ani kena tambahkan lagi stamina agar tak semput...
Kalaulah tak semput cam semalam tu boleh menang...

Barisan juri juga cukup mengejutkan siti nurhaliza, anita sarawak, ajai, fahrin (raihan)...
Abg frust gak tak dapat gi tgk live sebab fedt cakap takde tiket...
Walau tak pergi abg doc dan azree bagi sokongan dari sms dan undian laman web munkin tak de rezeki kali ni..."


Begitulah seadanya komen abg Nasa...
p/s: Nad.. Fan Base Noraniza Idris pon wujud ok! Cuma tak sepower Mim Alif Wow Ya je hehehe ;)

26 Comments:

Blogger puteri nad said...

seadanya juga dari nad nieh ihab..

MAWI banyak ler stamina dari Kak Ani..sebab tu dia menang..tp hendakla diakui fanbase mawi yg baru setahun jagung tu lebih banyak dan besar dan mantap dari kak alif nun ya..walau baru setahun bertapak di persada seni suara..

Go Mawi GO~~~

9:01 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahahaha...
Siot je nak menJAWIkan nama A-N-I ku itu hahaha...

Ko hampir2 boleh naikkan angka 2 kali strike ko pada aku, tapi sayang seribu kali sayang...
Komen awal ko tu membuatkan aku boleh protect nombor 1 itu daripada meningkat!!!
Yeargh mekasih NAD!! Hahahaha...

Sila laa MAWI BANYAK STAMINA??!!!
Takan nari angkat2 bahu jari segala, makcik tua umur 70an pon boleh buat cik NAD!! Hahahahaha...

Fuhhh... Lap peluh...
Bahaya sungguh ayat terakhirmu itu hahahaha...

1:37 am  
Anonymous Anonymous said...

Still u gotta admit..sapa lagi senior kak alif nun ya..atau abang mim alif wau ya?hehee..and sapa garnered more vote.. Mawi tak minta sumer nieh..peminat dia jer yg bersemangat hehe..mawi ada aura tersendiri..la la la la

tp dia berstamina la gak..wekkkk..lap2 peloh tu normal ok..bila adrenalin naik~~

nad
p/s:blogger.com kejam x kasi aku tayang gamba kek

9:08 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Apalah NAD? Apa jadi ngan LogIn ko??

Anyway...
Nak buat camne dah barisan2 peminat Kak Ani banyak dah tua bangka dik...
Takde masa nak SMS segala ni...

Mawi untung laa darah muda lagi...
Still, dia belum buktikan stamina dia bagus ok...

Anyway... Yg lap peluh itu aku lahhhh...
Bkan Mawi...

12:23 pm  
Blogger puteri nad said...

entahlaa..
geram betol,nak pamerkan gamba kek tak terdapat plak..

ha'ah peminat kak ani memang tua bangka contohnya orang yg menaip sebelom komenan ana ni..hahahahahahah

ada jer stamina mawi..tp dia cam malas2 skett nak improvise diri..kan kan?tu aje i tak stuju u

1:15 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahahaha...
Rupanya abg Nasa salah faham...
Nad tujukan ayat ni utk saya sebenarnya hehehe...

Nad --> ko tak perlu paham isu ini...

Aku dah bubuh entry baru tunjuk gaya peminat2 Kak Ani...
Kami darah2 muda yg bangga ngan Warisan Tradisi ok!!
Sila sedar!! Hahaha...

Sudahlah...
Akan kubiarkan anda dengan Mawimu itu...
Asal ko berbahagia hehehe...

11:43 pm  
Blogger puteri nad said...

aisayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..nak gak tauu..

ho bro nasa,sajer jer ok nak memprovokasikan ihab,takde masalah pon ngan kak ani ;-)

ehehe,terbongkar rahsiaku selama ni..

jgn mengcurse i plak u,sajer jer..kuikui nak tengok tara mana komenan ihab

6:05 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahahaha... Ko tak perlu tau laa Nad...
Ish susah btol bdak2 yg curious nak tau hal org tua ni hahahahaha...
(SILA JANGAN PANGGIL AKU ABANG SEMATA2 STATEMENT DI ATAS!! Hahahaha)

Yg penting sumer dah settle ok...
Ko tak perlu gundah gulana gitu ;D

2:17 pm  
Blogger puteri nad said...

Wsalam..

ahahah bolehla boleh datang kerumah (<--ini adalah lagu dangdut...) world tak aku? lagu dangdut sumer aku layan..hahaha..

isk isk isk..ana rasa dah x dapat dah nak register dirimu sebagai abang wahai ihab..not that less respect from me,just terfikir..anda adalah sebaya dengan diriku~~

2:37 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Ho ye ke??
Baru nak perasan ke?? Hahaha...

Bagus!
Rest the case hehehe ;)

6:17 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Mung nak panggil, aku nak buat gapo weh...
Mulut mung mulutmu jua...
Mung panggil laa apo mung suko hehehe...

11:17 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

KO ORG BORNEO KE HAPA NAD??!!
Ko ni asal usul mana sebenarnya oi??
Hahaha...
Sila explain!

11:33 am  
Blogger puteri nad said...

tak lah ihab..
sapa suh ko speaking ganu bagai kat aku..haha

anyway anak jati n9,lahir din9 membesar di n9,nak duk kat n9 gak bile retire..haha..

tp apa2pun ,setelah mengemulasi MAWI,daku telah transform jadik WORLD jugak.. ahahha

12:34 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Segala N9 tapi bleh cakap pelat BORNEO???!!!

Pelik laa uuuuu Nad!!! hahahaha

12:32 am  
Blogger puteri nad said...

Ahahhaha...

I dah kata I worldddd..sila sedar okeh...

hehhehe...
U la pelik okeh rockstar..

3:03 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

I tak pelik...
I unique...
Macam Kak Ani...
Sebab tu bleh buat akronim A-N-I yg ada dua2 unsur Noraniza N Ihab sila sedar!!
Muehehehe...

4:44 pm  
Blogger puteri nad said...

Ahahah...

Pelikla tuh ok..
Noraniza dan Ihab adalah NNI..hahaha Not notice-able,invisible

(canner nak ejer notisebel..hahaha?)

6:35 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Aku rasa NOTICABLE kot...
Tak sure please... Aku bkan bdak GRAMMAR...
Mirul bleh laa kot dalam bidang2 ni muehehe...
Lazer MIRUL... Lazer MIRUL!!
Tu laa!! BAZOOKA LAGI AKU!
Hahahaha...

Anyway...
Kalo ikut nama penuh sah sah kena bubuh NNM
Nama penuh aku MOHAMMAD IHAB OK!
Sebab itu kena amik A-N-I
Dua dua Middle NAME:
nor ANIZA dan mohammad IHAB

Sila ketahui nama betul Kak Ani adalah NOR ANIZA ejaannya dan bukan NORANIZA...
Fan's je yg tau ni...
So ketidak tahuan anda adalah dimaafkan wahai NAD hehehe... ;)

10:03 pm  
Blogger puteri nad said...

jap ente ihab..i sudah lambat gi skolah...jap lagik terimalah zipzas segala (mirul kata berasal dari ko perkataan ni) hahah aku nak menggunakan dgn menyeluruh..

kejap lagik i mengzipzasss..

5:23 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

OI OI!!!
APA NI TETIBA NAK ZIPZAS aku??!!
Sila laa aku tak ZIPZAS ko pon!
AKU ZIPZAS MIRUL SAJA OK dalam comment terakhir ku

APA SALAHKU HINGGA KO NAK ZIPZAS KU??!!!
ARGHHHHHHHH

10:09 am  
Blogger puteri nad said...

Ahhaha..
aku suka saja membingitkan mata aku..mebbe thats why kot..tp aku dah terlupa apa aku nak zipzas ko..
jadi ente bernasib baik IHAB...hahaha

11:38 am  
Blogger puteri nad said...

Ahhaha..
aku suka saja membingitkan mata aku..mebbe thats why kot..tp aku dah terlupa apa aku nak zipzas ko..
jadi ente bernasib baik IHAB...hahaha

11:41 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Yaaa NAD!!
Ko memang setia mengomel kan??
Setiap ENTRY memang WAJIB KOMEN KE HAPA??
Hahaha...

Tahu laa semangat komen..
Tak perlu ok sampai dua komen yg sama berturut2!
Hahahah..

Ops... TerZAPZASSSSS :P

10:58 pm  
Blogger puteri nad said...

Ahahah..Ihab
let say aku suka nengok apa ko reply boleh???

nyiah nyiah..itu kesilapan blogger ok..kerana sangat lembab maka menekan butang publish banyak2 kali..

11:51 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahahaha...
Aku paham ok Nad...
Saja nak jadi SARCASTIC ngan ko! :P

Ngan Miss Nad kita takleh lembut2 sebab dia sangat garang dengan jiwa rock etc nya hahaha...

Tapi Nad jgn risau...
Aku tetap menghormati kewanitaanmu yg sejati itu ;)

7:22 pm  
Blogger puteri nad said...

oh aku tak garang ok..malahan asik menangis sajer..sila sedar..

hahaha..aku juga menghormati kelelakianmu yg sejati itu :D

6:30 pm  

Post a Comment

<< Home