My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

04 February 2006

~ Mengapa Ayuh Juragan??!! ~

Zehra Zambri ~ Semalakama
Kisah aroma CINTA
Irama ala ARAB

Asmawi ~ Aduh Saliha
Pujaan CINTA pada Saliha
Irama ala ARAB

Rohana Jalil ~ Taat
Pujian CINTA abadi
Irama ARAB mutlak

Noraniza Idris ~ Ayuh! Juragan
Pesona JATI DIRI SEMANGAT JIWA
Irama SEMAI atau ORANG ASLI


Kesimpulan mudah:
Hanya AYUH JURAGAN yang tampak LAIN DARI LAIN
Maka, seharusnya diberi kepujian dan dinobat menjadi Juara!!

AYUH! JURAGAN!!!

38 Comments:

Blogger puteri nad said...

hua~~
walopun irama ala semai...dan sedap..tp disini tetap mengharapkan mawi menang...heheh

4:42 pm  
Anonymous Anonymous said...

@nad

kalau mawi menang pun sbb SMS
tak malu ker mawi dapat gelaran RAJA SMS????

ni ANUGERAH JUARA LAGU, bukan ANUGERAH JUARA SMS.

*adakah aku nih suka memprovake manusia lain???*

11:19 am  
Anonymous Anonymous said...

HIDUP KAK ANI

11:20 am  
Blogger puteri nad said...

apa2pa lah fauzan..
freedom of speechkan.. biar lah peminat mawi nak menzahirkan support dalam apa jua cara sekalipon..

raja SMS pon SMSlah,as long as he wins at the end of the day :-)

12:04 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Fauzan jangan risau...
Itu bkan suatu provokasi hehe...

Nad
Harapan anda menjadi kenyataan...
Cuma aku takleh nak komen lagi...
Sebab tatau persembahan Mawi memang betul2 MANTAP ataupon sekadar SMS Votes...

We'll wait okies ;)

4:57 pm  
Anonymous Anonymous said...

well,

bak kata emak Nad, Kak Ani yang patut menang.. betul tak Nad?

5:48 pm  
Blogger wénkt said...

[16:08:36] max1s: prsembahan terbaik:50%sms 50%juri, mawi aduh saliha
[16:08:44] max1s: vokal terbaik,hazami kata
[16:09:11] max1s: etnik kreatif, mawi
[16:09:34] max1s: poprock, hazami
[16:09:49] max1s: balada,jaclyn victor
[16:10:23] max1s: juara lagu 20, jaclyn victor gemilang

5:57 pm  
Blogger wénkt said...

kenapa tak der nama kak ani?

tapi tak per, janji bukan sawi jadi juara

5:57 pm  
Blogger puteri nad said...

haha,abang toriq..sila jgn repeat perkataan mak nad..haha

mawi tetap the best because he won.. hehehe.. segala rayuan dan surat menyurat tidakkan dilayan...

6:18 pm  
Blogger Che underscore Lee said...

Eheehehe setuju dengan komen di atas.. asalkan bukan Mawi menang!! :P

7:30 pm  
Blogger puteri nad said...

ihab,
better check this blogspot.. http://rantwraith.blogspot.com/ and kasi ur two penny worth of thought.. kekurangajaran orang kafir dah sampai tahap max.. huwarghh depress lagu ni

9:35 pm  
Blogger baez-kun said...

ihab.. sila tabah kerana kak ani kalah.. aku choose kak ani over mawi ok ibarat toriq pilih nad over ct boley?

11:35 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Serious ke Thariq mak Nad cakap camtu??
ABG IZAR?? Any comment on that??

Pastu Wan:
Ko sebenarnya nak ZAS ZAP aku guna premis KAK ANI ke ko nak SAZ PAZ aku pakai premis MAWI??
Suka jadi pihak berkecuali tau dia ni!
Tatau aku nak TENYEH BALIK ke nak USAP2 :P

Pastu NAD:
ADA APA PADA KEMENANGAN SMS??
Ada POPULARITI jawapannya hehe ;)
N aku akan check blog yg ko kasi tu...
Blog omputeh kah??

Pastu ni HATA...
Aku tetap tabah menghadapi kenyataan pahit ini...
Tapi akan ku gagahi jua...
A-N-I kan tetap terdokong di jiwa dan tidak kan berganjak!! ;)

12:16 am  
Blogger puteri nad said...

hoh,ihab wajibla omputih x sadar diuntung..ecewah..

ihab lagik--jgn tanya apa mak orang lain cakap hahahah..(isk,makku peminat kak ani jugak)

okeh terus gi check~

12:49 am  
Anonymous Anonymous said...

takziah kak ani

lagu aduh saleha sedap,
sbb lagu M. NASIR
cuma penyanyi jer vokal macam kumpulan nasyid THE ZIKR........

YES HAZAMI MENANG GAK!

4:23 am  
Blogger puteri nad said...

yo fauzan..
salah ker bervokal kumpulan nasyid? (x penah dengarpon the zikr) maka x mampu nak marah banyak2 hehee.. sila send sampel lagu kepada nad..mekasih

3:09 pm  
Anonymous Anonymous said...

lagu kumpulan the zikr ker???

1:29 pm  
Anonymous Anonymous said...

ha'ah ada ker???

nad

6:59 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hey!
The Zikr BEST OK!!!
Maka dengan itu vokal si dia pon BESTlah sila sedar!
Hahaha...

N to NAD!!
MAK KO MINAT KAK ANI??!!
KEM SLM BEBYK KAT DIA wokey?!
Biarpon ko tak sebulu, MAK ko tetap dalam circle kitorg kes kes...

Go MAK NAD!! :D

1:17 am  
Blogger puteri nad said...

huah..
tuler pasal.. sangat daku x sangka dia menyatakan sokongannya kepada kak ani ketika AJL tempohari..

kecewa daku..terus cakap apa2pon "Mawi menang gak mi" ahahahah..

4:47 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Alah sweetnyer panggil mak Ummi :P
Tambah lagi borak2 pasal AJL ngan MAK laa kan??
Hubungan erat anak beranak kekeke ;)

7:42 pm  
Blogger puteri nad said...

haha..

erk bukan ummi,adik ana yg last jer panggey umi..we ol panggil ibu dan mommy ikut keadaan..takkan nak eje my plak kek ateh nun,kang ada plak baca MY (eg..my tv3 ke..my car)

eh takkan x berborak ngan mak pasal affiliation atau bende2 kehidupan sejagat?

8:55 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

YAAAA...
Punya laa aku ingatkan umMI...
Rupanya momMI...

Ayoyooo... :P
Kekeliruan bahasa :D

Just so u know, mak aku Medic...
Dan dia sangat laa against benda2 alah hiburan ni muehehe...
Sah sah laa perkara2 Anatomy Surgery je bleh borak ngan dia...
Benda2 Islam pada Ayah tempat berbincang...
Benda2 lagha, haaa... Di sinilah ADIK BERADIK memainkan peranan hehehe... --> tak lupa peranan kawan2 juga amat besar di sini!! ;D

Making my life completely fabulous!!

1:18 pm  
Blogger puteri nad said...

heheh..
my mom berhenti keje coz nak jaga nad PMR..sian at the height of her career gak kot..was very the nakal back in high skool..haha..

wahhhhh bestnyer beborak medical thingy ngan ur mother..my mother used to be uptodate gila2lah..now dah tone down..hihi...Membangun bersama islam dah sekarang..but then still tak terlepas bercerita hal2 alam sejagat..juga rakan berdebat..tp siyes x citer bende2 lagha ngan mak?

2:32 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam....

Aku kah??
Tidak Nad...
Mak aku agak anti-hiburan hehehe...
Nak cakap pasal family...
Pasal belajar boleh...

Pasal benda lain kena cari org lain ok hehehe...

12:26 pm  
Blogger puteri nad said...

wahh..
terkesima ok..
nnt sila pamer gamba mak ente...

tak terkata apa2..

1:41 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Lorrr... Kan ada Entry TERIMA KASIH tu...
Yg aku sampaikan salam mak ayah aku berterima kasih atas doa2 korg utk Arwah datuk aku...
Tu laa my beloved Mama ;)

Sangat TEGAS orgnya!!
Hehehe...
Doktor laa katakan ;)

11:49 pm  
Blogger puteri nad said...

Haha..
sorry I misunderstood the pics ok..i tot to somebody else..hmm x perlah..

yerlah,she looks tegas..mebbe anak dia especially yg MII tu memerlukan ketegasan lebih kot Ihab.. hehe

Owh..doktor kene tegas ke..aisay..nak kene bertegas lah camnie..

2:09 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

KENA TEGAS!!!
Sebab itu kita kena serang NadSamaran habis2an hehehe...

Aku nak kuar gi rally jap lagi nih...
Tunjuk perasaan kat Trafalgar square!

2:19 pm  
Blogger puteri nad said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:46 pm  
Blogger puteri nad said...

Betol,
marilah tolong daku yg tak berback bone dalam mendefend diri sendirik niee..

wahhhhhhhhhhhhhhh jelesnyer dapat tunjuk perasaan...sini x de la plak..tunjuk perasaan bagai~~

anyhow,be careful ok..

2:48 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Baru balik tunjuk perasaan...
Best gilossss!!!
Banyak gak nih org2 bkan Islam ;)

6:19 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

ADA!!!
Ko jangan tatau!
Aku siap amik gambar speech yg org kafir tu kasi lagi...
Ketua Church UK&Ireland pon datang kasi speech!

Rata2 diorg ni yg jenis anti-war anti-racism laa ;)

11:20 pm  
Blogger puteri nad said...

ehhh camtu pamirkan lahhhh ihab..

or mebbe kan ko bleh buat blog ko..blog with a cause ,not only to promo kak ani to the www but also u can post entries about this kind of thing..hehehe..

apa kata survey?

12:38 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hmmm... Aku pernah gak terdetik nak buat camtu Nad...
Tapi luka lama tu belum sembuh...
Sebab aku berani sangat tampil ngan idea camtu walaupon diriku ini hina maka aku dihentam kromo sebegitu rupa...
Pengalaman itu sangat pahit utk kutelan Nad...
:'(

12:35 am  
Blogger puteri nad said...

Ihab,
U hafta be strong lah.. Not everyone will always agree with u..there will always be ppl who love to contradict..to comment and criticise.. but then again we are what we are and not what they said we were.. So,apa2pon ihab kena tanya diri ihab lah.."Adakah saya seorang yg tabah? Adakah saya seorang yg menerima ujian2 dari Allah?" U kene sedar..ditimpakan ujian sebegitu pada ko kerana ko mampu okeh..

take my word,fra!!

3:10 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Mekasih atas kata semangatmu Nad!
Tapi aku rasa isu dulu bkan isu MENGKRITIK...
Tapi lebih kepada isu yg lebih menyentuh aspek MARUAH...

Sila laa check balik blog lama aku...

Aku bleh terima org kritik aku, tapi tidak bagi kata2 yg mencabar maruah...
Dan aku tanak luka lama berdarah kembali...

Point is, dalam dunia net ni, kita tatau sape yg menyebar kata2 menjejas MARUAH ni...
Kalau dunia realiti memang aku akan face-to-face...
Tapi dalam dunia maya ni, aku rest case ;)

Hope u'd understand!

4:47 pm  
Blogger puteri nad said...

okie i faham leh...huhu..

6:42 pm  

Post a Comment

<< Home