My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

26 February 2006

~Si Qird Teddy yg Helwah~

Sebelum apa apa, benarkan penulis berdekeh...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...

Gelak penulis mengenangkan demand berterusan oleh para pengunjung mahu melihat si Qird teddy kesygan penulis atas statement ala ala 'mencabar' yg dibuat oleh penulis di blog Yasmin
HAHAHAHAHA --> sambung gelak skit ;)

Maka dengan ini, diterampilkan Qird buat tatapan pengunjung...
YAQINIlah hakikat bahawasanya QIRD lagi comel dari itu BAQR!!
Hahahahahahaa --> excessive sangat ke penulis berdekeh?? :P



Qird angkat limb dia tanda ucapan "Hi & Selamat Berkenalan" kepada para pengunjung
Sambil2 itu, jari dinyonyot bukti kecomelan abadi ;)


Qird berposing bersama BgWallpaper A-N-I yg tersayang
Qird cuba bersopan dengan tidak menyonyot jari --> lagi tanda kecomelan


Qird mengusap sayang gambar Noraniza --> alahai comelnya!!
Qird menyonyot jari memandang screen --> alahai Double Comel!!

41 Comments:

Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

APA MACAM KAWAN2??
Ada comel kaaa??
Hahahaha...

Aku tetap meyaqini bahawa Baqr tak mampu lawan Qird ok! Hahahaha

3:05 am  
Anonymous Anonymous said...

aiyo ihab comel nye lahhai... tak tercabar ke teddy lagi comel drpd empunya nye??

tapi ramai nye jejaka2 memilik teddy.... demam yg dibawa hata kah?? atau adakah ini hanyalah benda biasa keperluan seorang lelaki???

4:23 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam Khalique!!

Wahhh tak tido ke hapa mung??
Hahahahaha

4:59 am  
Anonymous Anonymous said...

ARGHHHHHHHHHHHH!
tak peduli..
walaupun QIRD diletak bawah sinar cahaya yg keemas-emasan, aku tetap rasa LAMBERT lagi comel dgn wajah manjanya yg mendongak ke atas.
MIAHAHAHAHAHA~

P/S: Qird mcm maskot sukan OK~
P/S: YA! MEMANG EXCESSIVE SI PENULIS BERDEKEH!

Just kidding.. with the exception of LAMBERT lagi comel.heh~

8:17 am  
Blogger puteri nad said...

Ahahahhahaha...tertawa alam daku~~

apalah..aku sangat suka gamba cik QIRD (tweet dia laki ke pompuan?) memandang laptop..malahan Ihab cuba x lari tema dengan memaparkan wallpaper exclusive di A N I nyer.. ahahhaa (excessive jugak ke aku gelak?)

Oh lambert nang comel..cik qird comel la juga.. tapi anakku lebey comel dari anak2 korang..ahahaha

9:14 am  
Blogger puteri nad said...

klu dia lelaki sebab nama dia x de ta marbutoh..seswatuh ok memandang gamba ko kat skrin..ahaha..tp gamba nyonyot jari adalah comel..

jadik abang faiz bleh gak la panggel dia monyot..

12:34 pm  
Blogger baez-kun said...

owh takkan nama dia qird sajor (ibarat fird ok) lantas aku menamakannya alex (kalo lelaki) dan betty kalo pompuan boley? haha kalo nak nama arab sila bubuh rana atau rasha utk pompuan, dan lelaki bubuh sajor agab boley?

tapi motif di bawah cahaya keemasan?

dan motif ada laptop ko sebagai background ketiga2 gambar itu, sila tidak bertujuan utk menunjukkan gambar ko dan kak ani, serta susunan icon kat desktop ko yang exotic boley?

hahah tapi aku tetap rasa anna lagik comel ok, sila sedar, rasa nak temukan sajor anna ngan qird serta lambert (sambil tidak mention nama lelly, sila tersisih boley? hahah)

1:38 pm  
Blogger puteri nad said...

sikitpon tak tersisih..malahan lelly takmo jumpa anna..ahaha..bilerkah anna nak hilang nie??

haha beritau abang fird abang menohmah dia qird..hahahah

2:30 pm  
Blogger puteri nad said...

sikitpon tak tersisih..malahan lelly takmo jumpa anna..ahaha..bilerkah anna nak hilang nie??

haha beritau abang fird abang menohmah dia qird..hahahah

2:31 pm  
Blogger baez-kun said...

bagitau la, tak takut, u macam tau je no dia

7:07 pm  
Blogger puteri nad said...

hahah i tau sajer nak i bacakan ker..

7:50 pm  
Anonymous Anonymous said...

ermmmmmm.....entry tentang teddy telah lama di buat.

sila kesini untuk membanding kecomelan. teddy fauzan takder nama lagi, tapi sangat genius calculus. hikhikhik

http://janganbersedih.blogspot.com/2005_12_01_janganbersedih_archive.html

1:53 am  
Anonymous Anonymous said...

my teddy is an ubersexual teddy.

1:54 am  
Anonymous Anonymous said...

hahahahah.. gaya2 teddy ko menambahkan kecomelan teddy itu!! hahahaha.. ihab2.. lawak2...

7:56 am  
Blogger baez-kun said...

tapi sila sedar, adakah teddy ko mitgehen karena sgt fleksibel ok boleh diletak tangannya di mana2 position! sila sedar kali kedua

btw ko lagi triple comel sbb menggayakan teddy sebegitu. boley?

p/s: asik teringat fird bile terbaca qird

9:34 am  
Blogger puteri nad said...

terus nak gi mengkalbat kat abang fird....

sgt comel gaya2 monyet ihab..tp sangat kecil hahaha..kerana tidak melebihi laptop..hiihih..

abang toriq,silalah berteddy juger..

3:59 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...


HAHAHAHA...
Mmg aku PECAH PERUT ok masuk ini comment window!!
Sangat mengarut korg merapu hahahaha...


YASMIN:
Aku memahami keTENSIONanmu itu!
Hahahaha...
Takpe takpe... Kaum keluarga ORGANIK Lambert mu tetap unggul menghasilkan susu berkhasiat yg daku minum tetiap pagi bersama CEREAL hahahaha...

Tapi Areck bkan MASCOT ok!!
Malahan terlalu COMEL utk jadi MASCOT!!!
Areck cutey dan ko kena terima hakikat ituuuu hahahaha...


NAD:
Sila sedar Areck tidak ada GENITALIA maka aku sukar menJANTINAkan ia hahaha...
Maka dengan ini TIADA TOHMAHAN jika dia memandang gambar sesape sekalipon...
Perlu ke SESWATU?? --> sangsi aku ngan statementmu ini ok NAD!! Hahahaha...

Apa apa pon... Ko sangat BIJAK dengan point-out asbab aku mengamik gambar QIRD dekat LAPTOPku...
Hahahaha... Sangat tepat ok!!!
Bijak bijak ;D

Dan Areck memang kecik, sebab tu dia comelllll ;)


Hata:
AKU MEMANG GELAK BANGANG OK BACA STATEMENT PERSAMAAN QIRD DAN FIRD YG KO LUAHKAN!!
TAKLEH TERIMAAAA!!!
Hahahahahahaha...
Sila jangan samakan FIRD dengan MONYOT!!!
Hahahahahahahahahahahaha...
Kesian mamat tu... Tak alih2 nama dia bersabit...

By the way, MITGEHEN tu menatang kejadah???
Sila terangkan!!


FAUZAN:
Aku tak bersalah ok dalam menimbulkan entry ni...
Para pengunjung menunjuk perasaan mahukan gambar Areck dibubuh...
Aku hanya pasrah menurut kemahuan para pengunjung yg terchenta ;D


THARIQ last sekali:
Bkan LAWAK ok!!
COMEL!!!
Sila ulang --> COMEL!!!
Hahahahaha...

9:55 pm  
Blogger puteri nad said...

Ahaha.
aku lagi gelak baca komenan panjang ko nieh..

Areck.. Aniza Recording Kompeni kah.. cepat jawab.. hahaha..

tp lelly sangat besar..susah nak dikontrol..

10:20 pm  
Blogger baez-kun said...

ihab mitgehen ape? sila rujuk istilah psychiatry atau neuro boley? deduanya berkaitan boley? hahaha

tapi aku dah mengadu kat fird pasal monyet ko nama qird dan dia gelak sajor seraya menghentak buku lima ke atas meja (ganaz ok) tanda kesal akan ko yang cuba mengejek beliau haha

11:39 pm  
Blogger puteri nad said...

aahahaah

tp akan beritau abang fird..abang yg cuba menohmah dia bukan ihab..

eh tetiba tersokong ihab plak

12:03 am  
Blogger baez-kun said...

wekkk nad memang suka ngadu domba ok, ni terus ngadu kat shimi dan kak min

5:20 pm  
Blogger Irzan said...

ya hazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbb ya hazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbb ya hazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbb

APAKAH MOTIF bertanding teddy bear siapa yang paling COMEL?!?!

SILA SEDAR WAHAI IHAB bahawa perangai memelihara teddybear ni hanyalah perangai seswatuh dan akaq-akaq sajor ok!!!!

SILA JANGAN JADI AKAQ-AKAQ!!!

8:34 pm  
Blogger Irzan said...

Cuba suruh si Areck ni buat SHAKE YOUR BELLY ala2 lagu BELLY DANCER oleh Akon boley??? Haha..

Kalau boley mmg aku tabik spring si Areck gay monkey nih hahahaha...

8:35 pm  
Blogger puteri nad said...

eleh..gitauler shimi..

dia yg suka ngadu domba juga..sila sedar..haha..

mirul,ko pun ada doggie kat rumah ko..sila sedar..

11:12 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

SILA KETAHUI yg AKU TIDAK MEMBELI ARECK SEMATA2 UTK DI SIMPAN!!!
Ada asbab al-isytira' ok!!
Hehehehe
:P


HATA:
Teruskan laa hentak tanganmu...
Nanti terkehel cam LINDA baru ko nangisssss hahahaha...


NAD:
Betulkan MIRUL ADA DOG DI RUMAH??!!!


MIRUL:
JGN GAY KAN ARECK!!!


Lastly:
HAZAAAAAAABBBBB ITU AKU PUNYA!!!!
SILA JANGAN CILOKKKKK!!!!
Hahahahahah

8:49 pm  
Blogger Irzan said...

haha malangnya doggie tu bukanlah selebriti nak dipamer kat blog bagai... hahaha... doggie aku (nama FRANKIE) sangatlah EXCLUSIVE UTK AKU ok bukan utk pembaca blog ok!!!

8:53 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

EXCLUSIVE UTK KO??!!!
Hmmmmm... Mari kawan2 kita berSANGSI dengan ini statement!!!
Hahahaha...
Seswatuh ok statement itu, SESWATUH!!!
Hahahahahahaha

8:58 pm  
Blogger puteri nad said...

tangan abang faiz memang dah terkehel~~

mirul memang ada doggie..

ihab..apakah asbab ko ada areck..nyatakan dgn jelas..diharap tiada unsur2 mutasyabihah kat sini

10:14 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Dulu masa nak balik MESIA aku beli anak2 patung tersebut ok...
Dengar tu...
ANAK ANAK PATUNG yg membawa maksud bkan ARECK sahaja yg skang berdamping denganku hahahaha...
Daku berhajat menghadiahkan segala anak patung ini kepada sepupu2 kecilku yg comel lagi indah di Mesia...

Sarang seribu kali sayang...
Oleh sebab gasak packing last minute, AKU LUPA OK NAK PACKING ITU TEDDIES!!!
Aku lupa yg aku bubuh dalam plastic n lokap mereka dalam almari bilikku...
Lantas terseksa lah mereka terkunci kegelapan selama berbulan2 lamanya di bilikku...

Arakian, setelah ku tiba di Malaysia, barulah ku sedar yg ku lupa bawa itu TEDDIES!!!
Maka setelah kembali ke bumi INGGERIS ini, daku hak milikkan TEDDIES itu buat diriku secara personal hehehe...

Approval kisah ini ada dikandung oleh THARIQ ok!!
Kerana aku membeli TEDDIES itu bersama2 dengannya di HAMLEY'S ;)


Sekian wasalam...
Diharap sangat IZ-HAR HALQI isu ini dan tiada unsur2 IKHFAK mahupon IDGHAM atau IQLAB dalam penerangan aku muekekekek ;)

12:38 pm  
Blogger puteri nad said...

Ahahha..
jika aku menjadi sepupu2 ko ..aku akan menghentak2 kasut raya depan ko kerana lupa bawa balik teddy..

ahahahha..tahun ni aku nak beli stokin panjang jer buat sumer kazen2 kanak2ku yg perempoan arakian masing2 jeles akan stokin balerinaku tempoh hari..ahahahah

1:37 pm  
Blogger baez-kun said...

sila sedar, miruL memang sgt seswatuh merahsiakan teddy nye ok, sila sedar, tapi camane nad boley tau ok, sgt curious smpi membunuh kucing boley?

tapi panjang nye penerangan ko pasal areck dan teddies lain ok

motif masukkan hukum tajwid?

btw korang tak tau, khalikok punye teddy paling comel di dunia, sila sedar

1:38 pm  
Blogger puteri nad said...

alah basic sajor..kerana hadiah besday dia kah..dibeli oleh sorang lagi common fren..ke common fren itu menceritakan..basic sajor...

2:07 pm  
Blogger Irzan said...

haha hata nad haritu dia datang umah aku lantas menge-check bilik aku sangat EWWWW ok!!!!!

sangat panjang penerangan pasal MONKEY dia aka BERUK dia hahaha.... ala2 kisah mak bapak kita time sebelum kawin ok hahaha...

Ihab ~ SESWATUH? SESWATUH bila seseorang tu PAMER PAMER PAMER pada satu dunia yang dia MEMPUNYAI TEDDY BEAR OK!!! Hahaha... itu BARU seswatuh! Kalau TIDAK SESWATUH mcam aku ni, aku just beli teddy bear dan simpan diam-diam kat bilik tak bagitau sapa2 unless kalau orang tu datang umah aku dan discover themselves (ala2 discreet gituh) ...

Iyer la kan, kalau iyer pun seswatuh perlu ke pamer SATU DUNIA?!?! ZAAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!! Hahahahha..... (aku tak kata ko ok sila jangan terasa hahah... eh tapi kan, sapa makan cili dia yang terasa pedasnya hahahah)

8:44 pm  
Blogger baez-kun said...

eww nad mencek rumah ko? cam warden asrama sajor hahah, nad sila hentikan perbuatan nak menengok2 barangan orang ok (tetap nak tgk barangan nad dan kak min)

10:22 pm  
Blogger puteri nad said...

MIRULLLL...
BILER MASA AKU CHECK BILIK KO DEAR??? AKU TATAU PON BILIK KO MANA SATU..DAN KETIKA AKU DATANG..HARI RAYA..RUMAH KO ADALAH PENOH SILA SEDAR..HAHAHAHAAH..
(gaya capslock Ihab yg sejati)

sangat tak boleh abang faiz..sangat ta boleh..

11:26 pm  
Blogger baez-kun said...

demand gambar almari nad dan kakmin!!!

1:35 pm  
Blogger puteri nad said...

permintaan ditolak..segala surat menyurat dan aduan tidakkan dilayan

1:54 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

HATA:
Sangat tak senonoh nak tgk tempat WardRobe pompuan ok!
Hahahahahaha...

7:02 pm  
Blogger puteri nad said...

menyokong Ihab dengan tegar dibelakangnyer!!!!

benar,sangat tak snonoh~~

8:15 pm  
Blogger baez-kun said...

ape yang tak senonoh ok
penah dengar tak curiosity kills the cat?
maka aku sgt curious
dan menyebabkan akan memecah masuk bilik nad dan kakmin
lantas ditangkap sebab masuk umah pompuan
lantas dihukum kerusi letrik
sila insop

takkan nak aku dihukum atas kerusi letrik
jadi sila show gambar

9:31 am  
Blogger puteri nad said...

hahahaha..

terus terkenang kat ur fren masa kita sekolah2 dulu boleh?

hahhaha tergelak lagi dan lagi dan lagi~

10:29 am  

Post a Comment

<< Home