My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

19 March 2006

~18-3-2006~



March 18 is an international day of action against occupation of Iraq. This year, it will mark the 3rd 'anniversary' of the invasion of Iraq by the 'intruders' which seemingly have been causing series of cancerous troubles rather than bringing peace as they once promised. Protests have been planned accross the world, including one in Malaysia :: 19th March 2006 :: 10 a.m. --> sape2 dok KL saje tak pergi memang euwww !! ;) ::


As the world will be watching, we must get up on our feet & show friends and foes alike that we stand against the invasion of Iraq and we oppose the threats to world peace and freedom in any form at all! :: Iraqis are suffering :: the occupation has cost more than 100,000 lives with no end in sight!!


An assembly in Central London :: around Parliament Square :: Midday :: Stop the War Coalition :: gathered to voice out the need to bring the British troops back home :: Iraqis want them OUT!! :: for nearly 100 souls have been lost with hundreds more soldiers badly injured as caused by Blair's selfish meaningless war ::


British Muslims are under threat :: Stand together and protect the communities being targeted by Islamophobic racists!!


We were lied to about the attack on Iraq :: It is time Big BLIAR was held to account for his decisions which have undermined democracy!! :: Freedom is under threat because of the so-called War On Terror!!


Billions are being wasted on the invasions :: Iraq & Afghanistan :: The money would be of better use for pensions and public services!!


BLIAR's foreign policy is making Britain a terror target!! :: Criminal attacks of July 7 2005 proved this!!


Speak out now before it's too late!! :: US & Britain are plotting a new aggression :: Against Iran above all!! :: Don't let them spread the new strain of cancerous hazard which can bring the world to it's doomsday - A NUCLEAR WAR!!

Protest :: Make it clear that you are against War
March to voice out loud :: Action speaks louder than words

Pull out the troops from IRAQ
& Don't EVEN think of ATTACKING IRAN!!

United We Stand
Together Till The End




Special thanks to:
The
StopTheWarCoalition
:: the blog rephrased most of the information as provided by the flyers distributed by the coalition in promotion for demonstration on March 18

45 Comments:

Blogger wénkt said...

perghh ihab... best ok korang buat event cam ni...

kat lille hari ni pun ada perarakan gak.. tapi anti CPE laa, siap polis guna gas pemedih mata!!

2:09 am  
Blogger Ahada Aihara said...

Ihab berdemonstrasi secara aman... Don't Attack Iran... enough for Iraqis to suffer off....

but for me i also have my own demonstration towards my project... huhuhuuhu pray for me ya...

2:15 am  
Blogger puteri nad said...

owh nad pasti akan gi berdemonstrasi segala kalo ayah dan ibu benarkan..(haha nnt aku mengkalbatan)

tp ihab ada tak ko menchanting slogan2 sekali..atau ko sekadar tersenyum mesra menghadap kamera
(akupon nak jadi mean jugak ..ni adalah bersangkutan blog2 yg aku lawat sblom singgah sini..ekekeke)

tp blair memang bliar..arap2 dia ditopplekan secepat mungkin..dan berlaku political unrest kat Uk,lantas Ihab dapat pegang senapang
(hahah,nauzubillah..mendoakan keselamatan ko)

tp cara ko pamer pic2 ko sangat kreatif..dari dulu aku nak beritau..

4:52 am  
Blogger Unknown said...

aha...! i was right! the guy in ismat's computer was you! what a small world... actually that was about 6 months ago, mase mule2 masuk UIA gombak. mase tu taaruf week, i have to stay in his room during the week. there, i knew him. he left his computer on 24 hours. he's cartoon maniac! pastu tengok le video yang dia simpan, sekali ade video sorang mamat ni menyanyi... bertemu dan berpisah adat manusia biasa... hilang di mata tapi di hati tidak lupa... tang hujung tu yang mahal! nak gak video tu!!! hehe... (walaupun kerap kali terjumpe ismat menjual nasi lemak kat sini). now i found the singer in this virtual blogging world. masya 4JJl...

wat demonstrasi baik2, jangan emosy sangat....

6:58 am  
Anonymous Anonymous said...

tp ihab ada tak ko menchanting slogan2 sekali..atau ko sekadar tersenyum mesra menghadap kamera---->>> uwahah klakar ok... adakah berdiri di depan kamera supaya dapat kluar muka dlm BBC??? lantas aku memperkenalkan ihab ke seluruh teman raga ku

9:20 am  
Blogger puteri nad said...

wahhhhhhhhhhhhh zaki,
akupon nak jua!!!! video tu..ko curik secara rahsia dari esmart!!!

hehe,abang kholique..kalo dia kluar..sila tape dan rakam pastu send kepada nad..

9:54 am  
Blogger Ahada Aihara said...

Ihab ade VC bertemu dan berpisah???
nak jugak!!!(join sekali sambil tiru nada Nad) hehehehehhe

10:15 am  
Blogger puteri nad said...

haha,mari Ahada kita menggembleng tenaga memaksa either ismat atau zaki mengupload vc tersebut ke youtube..

10:46 am  
Anonymous Anonymous said...

nak gembleng tenaga jugak!!!!

11:41 am  
Anonymous Anonymous said...

ihab

murni niat ko.....

naper masih seempat berposing???
*penulis sempat berposing walau hati tengah membuak2*

1:27 pm  
Blogger puteri nad said...

jadi menambah coalition kepada Nad,Ahada dan Kakmin (Singkatan N A K)

NAK video tu..NAK sekarang juga..NAK tengok.. NAK NAK NAK dan NAK~!!!!

2:53 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

WAN:
perghh ihab... best ok korang buat event cam ni...
Kali ni punya MEMANG BEST!!!
Siap lalu through Picadilly Circus + Trocadero!!!
Aku snap gambar tapi blur, jadi takleh bubuh...
Pastu takleh nak patah balik sbb arus manusia menolak ke depan...
So melepas lerrr...
TAPI BEST BEST BEST!!

kat lille hari ni pun ada perarakan gak.. tapi anti CPE laa, siap polis guna gas pemedih mata!!
Polis Britain baik...
Berbaris tgk je ;)
Jap lagi nak tgk update perarakan kat Mesia camne lak ;)


AHADA:
Ihab berdemonstrasi secara aman... Don't Attack Iran... enough for Iraqis to suffer off....
Yerp yerp!!! Ujakan semangat anda!!!
Berdiri bersama saudara2 kita di Iraq & Iran!!
& mana2 jua area muka bumi ini!!
Allahu Akbar!! ;)

but for me i also have my own demonstration towards my project... huhuhuuhu pray for me ya...
Good Luck AHADA!!!
Ihab ada gak... In 2 weeks time...
Kita doa sama2 wokey? Hehehe...


NAD:
owh nad pasti akan gi berdemonstrasi segala kalo ayah dan ibu benarkan..
Kenapa AYAH IBU tak benarkan??

tp ihab ada tak ko menchanting slogan2 sekali..atau ko sekadar tersenyum mesra menghadap kamera
Takde makna ok join protest kalo tak chanting!!
Kena laa chant hahaa...
Antara chant2 best:

I say Hey :: HEY! ; Ho :: HO!!
Bush & Blair have got to GO!!

Who Drop the BOMB??
Bush - Bush & Blair!! --> gaya lagu who let the dogs out

In A Thousand or A Million
We Are All Palestinian!!

Byk lagi la... Yg lain panjang2 sahut2 dia :P

tp cara ko pamer pic2 ko sangat kreatif..dari dulu aku nak beritau..
Ye ke NAD??!!!
Teruja OK baca statement ko...
Alhamdulillah ada org suka muehehehehe ;)
Tapi Nad, ko adalah NADI blog ini.. Ko kena suka sumer benda!! Hahahaha...


ZAKI:
walaupun kerap kali terjumpe ismat menjual nasi lemak kat sini
Losss... Baru aku paham isu NASI LEMAK yg dikemukakan Fauzan tempoh hari hahaha...
Wah ISMAT!!! Ko berniaga sepanjang masa keee??? Hahahaha...

masya 4JJl...
Wah!! Kreatif cara ko type ALLAH tu...
Kena tiru nih ;)

wat demonstrasi baik2, jangan emosy sangat....
Tiada demonstration tanpa emosi hehe...
But i got ya point...
Dont worry... BRITONS sumer best...
Demosntration aman semata ;)


YASMIN, AHADA & NAD sekaligus:
(join sekali sambil tiru nada Nad)
Hahahahahaha...
AHADA dah pandai pakai gaya penulisan bdak2 GUBU skang!!
SYABAS!! Hahahaha...
Follow the flow hahaha...
Cool laa you, Ahada!! ;)

Nad,Ahada dan Kakmin (Singkatan N A K)
Haahahaha... Ko memang PUTERI A-N-I & RATU AKRONIM ok!!!
Motif tetiba bleh timbul akronim camtu??
Sgt kreatif ok!! Hahahaha...
Tapi ada double Motif: MOTIF MEMINTA KHAZANAH AKU DARIPADA ISMAT??!!
ISMAT!!! Jgn KASI !!! Hahahahaha...


& last but not least -- fuhhh.. pjg banget ngomel!!
FAUZAN:
murni niat ko
Mudah2an diterima yg MAHA ESA!!
Amin ~

Tapi MURNI atau TIDAK tu, aku rasa tak perlu jadi persoalan...
Yg penting iktibar yg kita bleh amik...
Aku rasa TERSENTUH SANGAT SANGAT SANGAT bila join protest camni, dan aku tgk ORG2 TUA YG STRUGGLE NAK MAMPOS BERJALAN masih sanggup utk join and VOICE OUT THEIR WORDS through ACTION...
Aku rasa tambah terharu lagi, sebab diorg BKAN ISLAM!!!
Aku bubuh dua gambar daripada dozens of them - sorg naik WheelChair letrik, sorg pakai triad...

Bila tgk diorg, dan berjalan sama diorg, kita akan rasa insaf!!
Aku tambah2 lagi terasa sbb org2 macam diorg yg ada kekurangan pon tak kasi alasan utk join benda2 camni...
Tp seteng2 org muda + lagi menyedihkan kalo student Malaysia (negara ISLAM HADHARI) bleh kasi macam2 alasan sebab tanak buat this very simple task --> join the group, walking around, and chant out slogans...
How pathetic are we?? A thing to ponder upon...

naper masih seempat berposing???
*penulis sempat berposing walau hati tengah membuak2*

Motif?? KAYU ke hapa tanak berposing depan CAMERA??
Hahahahaa...

4:09 pm  
Blogger baez-kun said...

ya hazzaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbb
aku sentap!!!!!!
sentap!!!!!!!!!
aku masuk setiap hari blog ko ok, pastu takde update segala
baru tak masuk selama beberapa jam ok, tengok dah ada 12 comments dan aku jauh ketinggalan!!!!!!!
motiffff!!!!! adakah browser aku bermasalah
atau adakah browser ko bermasalah hahahaha
matilah aku menohmah blogspot!!!
ya kaseeeehhhhh lagi

ok titik.

berkenaan ngan rally ni
aku sangat menyokong ok
kalo aku ada sama aku akan terus join ok
dan aku mmg minat sgt lak bende2 ni sila sedar boley?
tengokla tu, ada yang tak larat seme sanggup datang
yang bukan islam seme datang
tapi dimanakah kita, seorang islam dan seorang yang sasa dalam menunjukkan tentangan kita? maka ayuh kita mara! ayuh juragan!

4:41 pm  
Blogger puteri nad said...

Masya-Allah gaya penulisan abang faiz sangat keIHABan..sampai daku terpempan bley?? terus membaca nama lagi sekalik benarkah..benarkah.

Hahaha, Ihab..silalah upload video2 tersebut...sila sila dan silerrrrr..

5:49 pm  
Blogger puteri nad said...

Masya-Allah gaya penulisan abang faiz sangat keIHABan..sampai daku terpempan bley?? terus membaca nama lagi sekalik benarkah..benarkah.

Hahaha, Ihab..silalah upload video2 tersebut...sila sila dan silerrrrr..

5:51 pm  
Blogger Ahada Aihara said...

Ihab.. panjang btul reply... very precise... siap caption ape yang semua orang comments =p

insyaAllah sama² la kita berdoa demi kejayaan masa depan yer... =p

p/s: Ahada pakai term geng GUBU??? ye ke... tak perasan la... hehhehehe

6:18 pm  
Anonymous Anonymous said...

@ ihab yang gemar mengomel panjang ......

Kumpulan golongan yang pertama yang kau nyata kan tu, kenapa diorang tak sokong negara diorang sendiri jer............

Kumpulan golongan kedua yang kau nyatakan tu, kenapa diorang tak nak sokong umat seagama sendiri.....

2:01 am  
Blogger baez-kun said...

motif ihab berposing masa berdemonstrasi?

3:07 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam....

Hahahahahahahahah!!!
Aku kena gelak gelak gelak atas respon Nad ttg gaya penulisan Hata yg dikatakan keIHABan --> MOTIF!!!
Hahahahahaha...

Anyway, berikut adalah respon2 buat kalian:


HATA:
baru tak masuk selama beberapa jam ok, tengok dah ada 12 comments
Motif?? Aku tak masuk blog ko 30+ ok ngomelan!!
Sila ketahui nombor 30 itu lebih besar daripada 12 hahaha...
Sudah... Usah ngko beralasan :D

aku sangat menyokong ok
YEZZAAAAA!!!
Kena sokong OK!!!
Kena kena kena...
Errr... Kat Jordan diorg tak buat ke??

ayuh juragan!
Penggunaan yg TEPAT ok!!!
Ko sangat bijak menyelitkan lirik2 lagu ke dalam conversation...
HEBAT!!! Mmg menghayati lirik hahaha...

motif ihab berposing masa berdemonstrasi?
Sila laa jawapanku utk ko sama ngan jawapanku utk Fauzan:
Motif?? KAYU ke hapa tanak berposing depan CAMERA??
Hahahahaa...


silalah upload video2 tersebut
Video apa ko nak ni Nad??
Video rally ni aku takde sbb aku amik GAMBAR SAHAJA...
Tapi kalo nak video rally protest cartoon dulu aku ada la...
;)


AHADA:
Ihab.. panjang btul reply
BIASAAAAKKKKK...
Trademark beb, trademark mueheheheh...

siap caption ape yang semua orang comments
Kena! Supaya conversation dapat difahami...
Muehehe...
Kan Ahada pon buat gak kat Tag Comment blog Ahada...
Kan kan kan?? ;)

insyaAllah sama² la kita berdoa
AMIIINNNNN ~


FAUZAN:
kenapa diorang tak sokong negara diorang sendiri jer
Sebab diorg tau kerajaan/negara diorg buat benda salah...
Diorg bkan macam kita Fauzan...
Kerajaan buat benda betul ke, benda salah ke, sumer ikut bontot ;)
Ni la benda yg kita kena blajo dari Western Countries nih...
We lack this democratic value in our nation hehe...

kenapa diorang tak nak sokong umat seagama sendiri
Aku rasa bkan diorg tanak sokong umat seagama...
Cuma diorg tanak sokong protest/rally sbb bagi diorg takde guna...
Then again, we ask them:
"DAH TU?? NAK BUAT KEJADAH LAGI??
Anda ada idea yg lebih bijak??
Protest tanak, boycott tanak, pastu tak alih2 nak kata menyokong secara aktif??"
Begitulah soalan yg kita bleh tujahkan pada mereka hehehe...


Kesimpulan...
Tepuk Dada, Tanya Amal, Validate Iman ;)

10:17 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Eh... Aku tertinggal nama NAD sebelum quote dia nyer statement hehe...
Minta maaf Nad...
Kerana dirimu begitu berharga --> statement iklan kat Mesia ;)

10:21 pm  
Blogger puteri nad said...

terus aku merajuk Ihab..setelah bangkit dari tido nan panjang ni~~ hehehe..

pi hamleys cepat..demi memujuk
(tersengeh jahat)

11:06 pm  
Blogger Unknown said...

ehem ehem...

masya 4JJl...
Wah!! Kreatif cara ko type ALLAH tu...
Kena tiru nih ;)


la.. ko baru tahu ke? (sambil tiru cara membalas kenyataan ala2 ihab)

2:50 am  
Blogger Ahada Aihara said...

by the yang Nad kasi acronym utk. Nad,Ahada dan Kakmin (N.A.K)was actually my full name acronym tooo

12:18 pm  
Blogger baez-kun said...

aah agak basic ok penggunaan masya4JJI.. haha matilah angkuh boley?

tapi sila sedar bahawa apa motif nad mengatakan aku ibarat ihab cara mengomen ?? motif nak menjalinkan kami berdua?? haha

kat jordan tak nampak sangat la mende ni, sikit2 sajor.. itu pon baru nampak sekali boley?

tapi sila sedar penggunaan ayuh juragan aku mmg tepat sehinggakan aku pon terkesima ngan diri aku sendiri boley?

1:05 pm  
Blogger puteri nad said...

Hahaha,motif ujub pada diri sendiri???

tapi silalah tidak mahu menyamakan abang dgn ihab..malahan jauh sekali bezanya ibarat ayam kentucky ngan ayam mcdonald ok..

Ihab adalah artis..ekekekek..

1:49 pm  
Blogger Unknown said...

ihab...

ape sebenarnye maksud ayuh juragan tu?

[apa yang aku fikirkan...]
[kak ani mase kat AJL aritu best gak]

5:50 am  
Anonymous Anonymous said...

aku jeles ngan zaki...
boleh???

2:13 pm  
Blogger puteri nad said...

Kenapa ok fauzan jeles pada zaki??

4:33 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Ya kasih sahabat2ku!!
Mekasih kerana tegar mengomel ;)

NAD:
terus aku merajuk Ihab
Aku tak reti pujuk pompuan, harap maklum!!
Hahahaha...
Aku kalo adik2 aku merajuk ngan aku pon aku buat deeeekkk...
Nanti lama2 dia yg akan datang balik kat aku --> tanda rajukannya dah habis...
Muakakakaa...
Susah nak paham laa gaya pompuan merajuk, bley??? :D

ibarat ayam kentucky ngan ayam mcdonald
Hahahahahahaha...
Statementmu sangat kebiolan laa Nad!!
Aku gelak gelak gelak hahahaha...
MOTIF!!! LAPAR OK PERUT SEBUT2 Kentucky ngan McD...
Dah laa takleh makan kat sini...
ARGHHHHHHH!!!


ZAKI:
(sambil tiru cara membalas kenyataan ala2 ihab)
Hahahahaha...
Ko pon sangkut ngan GAYA GUBU gak??
Aduh aduh...
Hebat penangan virus GUBU strain baru ni hahaha...

ayuh juragan
Ayuh tu Jom...
Juragan tu cam remaja lelaki camtu la ;)
Cam Perawan tu anak dara, gitu laa bandingannya Juragan ie. Perawan versi laki ;)

[kak ani mase kat AJL aritu best gak]
Persembahan boleh kata BEST laa...
Tapi vokal dia rusak skit...
Kechewaaaa :(
Lantas redha ngan kemenangan Mawi tempoh hari :D


HATA:
basic ok penggunaan masya4JJI
Ko tak pernah guna pon!!!
Itu membuktikan ia tidak BASIC!!!
:P

motif nak menjalinkan kami berdua??
Euwwww... Ko tak sudi diJALINkan ngan aku??
CAMNI LAA KO HATA!!!
CAMNI LAA!!!
--> merajuk ;)
Hahaha...

kat jordan tak nampak sangat la mende ni, sikit2 sajo
Haaa nak tanya benda penting!!!
Kat JORDAN STILL BOYCOTT barang DENMARK ke??
Sila kasitau sama ada ia masih relevan atau tidak...
Sbb aku mengidam makan Qisythah Buk ok!
:P


& Lastly FAUZAN:
aku jeles ngan zaki...
Ye, sila jelaskan mengapa anda berhasad/jeles hehehe...

8:58 pm  
Blogger puteri nad said...

Ahahaha Ihab..
itu tidak biol malahan sangat relevan ok..ekceli time aku mengomen tu adik2 aku baru sajor menghantarkan kepingan2 photo yg ditangkap diKFC dan memfokuskan ayam2 tersebut..muahaha..sanggup membazirkan setem..

tp memang ok..korang adalah ibarat burger Zinger di KFC ataupon Mozza burger kat A&W ok?

A'ah ok fauzan,
sila jelaskan kenapa jeles?

4:17 am  
Blogger Unknown said...

yang berkenaan...

& Lastly FAUZAN:
aku jeles ngan zaki...
Ye, sila jelaskan mengapa anda berhasad/jeles hehehe...


ya betul... motif jeles?

[apa yang kau fikirkan...]
[geng gubu ni sikit2 motif, tapi penting gaaaak....]

10:02 am  
Blogger puteri nad said...

Motif ok zakif motif..ko biler nak pasang logo GUBU tuh???

1:35 pm  
Blogger baez-kun said...

motif ihab asik tanyor aku pasal relevankan pemboikotan? malahan di blog acap jua, sila sadar ok hahaha

malahan aku sudi sajor dijalinkan ukhwah ok, sila terharu dan insopp... tu sajor nak membidas nad ok hehehe

motif ihab mengatakan ayat nad bioll?? aku terus mendefend nad boley?? hahaha

8:26 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NAD:
korang adalah ibarat burger Zinger di KFC ataupon Mozza burger kat A&W ok
AKU NAK MOZZA!!!
AKU NAK MOZZAAAA!!!
Aku suka bangat ok sama A&W...
Pelik apsal dia tak maju cam yg lain...
Root Beer dia sangat best...

KFC bosan ok!! AYAMMMMM je...
Uwek uwekkk :P


ZAKI:
geng gubu ni sikit2 motif, tapi penting gaaaak
MOTIF itu aku punya sila ketahui!!! Hahahaha...
GUBU curi!!! GUBU CURIIII!!!
Dulu cubaan mencuri YA HAZAB telah berjaya dipatahkan!!
Tapi wabak Curi-Motif susah nak kekang ok...
Byk dah berjangkit!!
ARGHHHHHH!!! I need Anti-Bio-Motif!!
I need it now!!
YASMIN!!! Mana ko... Cepat kasi aku Anti-Bio-Motif ;)


HATA:
motif ihab asik tanyor aku pasal relevankan pemboikotan
Sbb ko sorg aja penduduk benua Arab yg lawat blog Aku iNI hehehe...
Takde laa... Sini pon cam tak nampak aura boikot tu...
Jadi aku dah jadi biol...
Boikot masih relevan ke tak...
Sbb kalo dah tak relevan, aku nak beli Qisytah Faraulah Buck yg aku sangat suka itu...
;)
Sila jawab soalan... Tak perlu ok berdalih2 hahaha...

motif ihab mengatakan ayat nad bioll??
Hahahaha... Tak leh terima ok perbezaan AYAM Kentucky McD...
Samo sajor... Dua dua tak best...
A&W gak yg best!

10:01 pm  
Blogger puteri nad said...

Ihab,
ahahah baikla ko mozza burger..tp aku suka makan KFC ehehehehe

Abang Faiz,
Yeayy tenkiu,malahan act sebagai sorang senior sejati ok..terus menangis terharu..

10:24 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

..tp aku suka makan KFC
Ko memang suka bertentangan ngan aku...
Ko mmg NUSYUZZZZ!!!
NUSYUZZZZZ!!! hahahahahaha...

2:06 pm  
Blogger puteri nad said...

Ihabbbbb
sila sedar positif negatif attrack hahahaha...motif ko menusyuzkan aku selalu????

3:08 pm  
Blogger baez-kun said...

motif asik berumah tangga???????????
motif??????????
geram ok

7:15 pm  
Blogger puteri nad said...

hahahhaha..
motif geram ok?

10:50 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

HAHAHAHAHAHAHA!!!
GELAK GELAK GELAK!!!
HAHAHAHAHA...

Memang tak nampak ok MOTIF KO NAK GERAM Hata!!
TAK NAMPAK!! HAHAHAHAHAHAHAH...

11:13 pm  
Blogger baez-kun said...

sebab di sana sini ingin berumah tangga
tidak perlu menayangkan cerita rumah tangga anda di mana mana boley
jadi terus geram

11:13 am  
Blogger puteri nad said...

ler...

1:37 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

HATA:
Sila maklum kalo ko geram ada satu sahaja maksud...
SATU SAHAJA!!
IAITU!! IAITU ADALAH!! ADALAH!! ADAKAHHHHH??? Hahahahaha

10:06 pm  
Blogger baez-kun said...

tak paham
sila jelaskan
motif tergantung2?
ingat drama tv kah?

7:23 pm  
Blogger puteri nad said...

ler..seken time..

12:50 am  

Post a Comment

<< Home