My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

22 March 2006

Konsert Ekspresi Gemilang

Cited from UtusanOnline




--------------------------------------------

Oleh: WANDA IDRIS

Konsert Ekspresi Gemilang yang dijayakan oleh Radio Televisyen Malaysia (RTM) dan TVRI Indonesia pada malam Sabtu lalu boleh dikatakan menghiburkan walaupun tidak sehebat mana.

Sebanyak 14 artis Malaysia dan Indonesia dijemput. Malaysia menampilkan Misha Omar, Zamani, Azharina, Noraniza Idris, Nassier Wahab, Jaclyn Victor, kumpulan Mohram, Kumar dan Lim Soon Lay. Dari Indonesia, penyanyi Victor Hutabarat, Erie Susan, Lussy Kayla dan Dewi Marpaung mengambil bahagian.

Diiringi persembahan mantap Orkestra RTM di bawah pimpinan Jimmy Ali, setiap artis memberikan persembahan menghiburkan.

--> continue to read the whole articel from UtusanOnline

--------------------------------------------

Noraniza Idris sang Dikir Puteri

Dikir Puteri was the very song which won my heart back in 1998 :: Started to fall in love with Noraniza Idris for who she is after watching her performance during AJL 1998 :: The song which turned my life upside down, resulting in me paving the name Noraniza Idris within the bottom of my heart as the #1 Singer ever ::

It all started in 1998... ... ...
1998... ...
1998...

~ Remember this number ~ --> tahun PMR ocay ;) hehe

14 Comments:

Blogger puteri nad said...

Hehe,tahun PMR aku 1999 ok..jadi 1998 tak signifikan melainkan aku form two dan sudah mula men internet tanpa batasan..hahahah

4:11 am  
Blogger baez-kun said...

owh benar
spm 1998 ok
membuatkan aku stadi sambil tengok commonwealth games ngan khalikok masa stadi group boley? haha masa ni juga maxine nable mulut sekuntum kalahkan shalin

8:14 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Huh???
SPM??
Ko kata ko seumur ngan aku HATA??
Apakah?? Aku confuseeee huhuuu...
Ke ko tersilap nak kata PMR benarnya??

Neways...
Korg berdua ni mmg tegar sungguh2 mengomel...
Bagus sungguh...
Pres ngan Naib yg utuh mengimarahkan blog2 GUBU huhuhuuu

9:12 pm  
Blogger puteri nad said...

Hahaaha,
kitorang mengappreciate ihab..usaha2 ko mengomen panjang..

anyway..abang faiz..bapak tua abang faiz..nad tatau..dulu cakap masa nad form two..abang form 3 ok..apakah dah progeria nieh???

tak pon cerebral atrophy..sian ok,lantas nangis meratapi..

10:16 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NAD!!! Tiba2 aku tak paham ngomelan ko ok!!
Sangat Medical Jargon diseliti nilai2 maknawi tersirat prosa klasik yg SANGAT SUSAH AKU NAK PAHAM!!!
Tak paham ok...

Kenapa ko nangis?? KENAPA??!!

2:05 pm  
Blogger puteri nad said...

Ahahha,

Ihab..dia ada tersirat dalam yg tersurat...

2:53 pm  
Blogger baez-kun said...

benar aku tersilap ok ihab
aku pmr 1998 bukan spm
motif ko sajor menghighlite kesalahan aku di situ??? motif????????

dia nangis meratapi ape ok? nad ni cam pompuan ok! sila keras cam lelaki boley? eh lupe nad mmg pompuan ok

7:12 pm  
Blogger puteri nad said...

motif abang x sedar gender..tula menjiwai sangat watak adeq..hehe..

8:13 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

HATA:
motif ko sajor menghighlite kesalahan aku di situ???
My speciality ok HATA...
Cant help it!! Hahahahaha...

nad ni cam pompuan ok! sila keras cam lelaki boley?
Sila jangan mintak org mengeraskan benda2 yg semula-jadi lembut!!
Hahahahaha... Nad tak perlu wink wink aku ok...
Motif nak tackle aku dengan wink??
Hahahahaha...


NAD:
tula menjiwai sangat watak adeq..
Hahahahah... Ko memang taksub ngan SUTUN ok!!!
Gelak gelak

11:10 pm  
Blogger puteri nad said...

Hahahhaha,
motif ko Ihab? Ko pun sedar aku mengwink ko banyak maksud dan motif..hahahahah..aku mengomen kat sini mesti start dengan hahahaha..motif la ko Ihab..sangat motif!~

6:09 am  
Blogger baez-kun said...

hahaha

sila sedar ok tidak mencari kesalahan orang malahan membetulkan sajor karena bukankah ukhwah itu indah

haha zipzasss

11:12 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NAD:
Sila belajar mendahulukan bicara dengan SALAM...
Hahahaha --> hahaha di akhir ayat tak mengapa ;)

HATA:
Aku terima zipzassss ko seadanya...
BZZZZZZZ --> aku terkena kejutan letrik ;)

10:04 pm  
Blogger puteri nad said...

innalillahi waiina ilaihi rojiunn..

*terus membaca talkin~~

12:51 am  
Blogger baez-kun said...

owh motif first time ko terima zipzas???

7:21 pm  

Post a Comment

<< Home