My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

31 May 2006

~Dayang 4 Bob~

I can't remember clearly whether or not I have mentioned a fact regarding the production of Lenggok Noraniza Idris, in which one of the compiled song :: Tandang Bermadah :: is supposed to be featuring Dayang Nurfaizah as Noraniza's duet partner :: Dayang has once sung the song during the AJL-18 intro bit and she presented the song very well indeed!!

Well, BAD NEWS :: The fact is, it's not gonna happen anyway :: To take Dayang Nurfaizah for her duet partner would mean that Noraniza needs to delay the publication of Lenggok for a month time - too long a period of time for me to bear!!

What a pity! I wish the 2 could actually sing a duet combination :: it would definitely be a bombastic combination!!

Nonetheless, I am not saddened by the change of plan though! Coz the same song will now feature Bob AF2 :: What can I say?!! :: I have fallen in love with Bob's vocal performance since AF2 started back in Summer 2005 :: The combined power of Noraniza Idris and Bob AF2 in Noraniza's Tandang Bermadah makes me even more restless waiting for the album to be produced!!


Kak Ani!! Bila Lenggok nak kuar ni!! Arghhhhhhhhhh !!!

30 Comments:

Blogger Unknown said...

sangat cool ok~ nombor satu sambil membace isi posting~ hehe~ wah!!! gambar ngan bob!

4:15 am  
Blogger puteri nad said...

owh,
antara yg aku x suka dalam AF2 kerana aku rasa dia fake..sama cam Jade dalam ANTM6 hhehehe...sori ihab~

8:04 am  
Blogger DaRk AnGeL said...

oh.. got no choice tapi terpksa setuju sajor dgn nad!

2:17 pm  
Anonymous Anonymous said...

MesRaaaa~~~~~~~~~~~~~~

sedap gak lagu dayang nyanyi ni ... sore die best dan tersangat seswai ngan R&B ... masuk one in a million la kan...

tapi ihab .... brapa ramai artis dah ko tangkap gambar dengan?????? kak pah? zaiton sameon??? nak tengok maaa gambar2 ko ngan artis....

3:04 pm  
Blogger Unknown said...

ihab sila tunjukkan gambar dengan mawi pule... ade? hehe~ tapikan ihab, lain kali ko balik malaysia, jangan lupe ajak aku pi mane2 konsert kak ani okay~ insya 4JJl... aku akan pergi kalu takde mende lain... :D

3:20 pm  
Blogger Irzan said...

salam...

HENTAK HENTAK HANDPHONE SHYAM ok sebab nad kata Bob fake!!! malah bob tidak fake ok! tak pakai makeup segala! malah suara power! malah tidak superficial! nescaya sapa tak minat bob memang dia superficial ok!!

suara dia power!! lagu cinta seorang teman membuktikan kecintaan aku pada dia ... sigh..

btw ihab:

"# bare - denuded of leaves; "the bare branches of winter"
Antonym: leafy (indirect, via leafless)
# bare, au naturel, naked, nude - completely unclothed; "bare bodies"; "naked from the waist up"; "a nude model"
Antonyms: clothed, clad (indirect, via unclothed)"

SILA LA KO BOGEL muahahahhah

merujuk pada ayat ko"a period of time for me to bare!!"

eish seronok nihhhhh muahahahhaahha

8:22 pm  
Blogger puteri nad said...

Hahahahahhahaa,
menyokong mirul tp memakai spek mata lambang menjaga kethiqahan sejati aku~~

Hentak henfon aku sendiri..sampai bateri lithiumnye tecabut.. (shyam nnt dapat enfon jackie..shhhhh) sebab ko kata BOB x fake.. silala tengok masa part ayah dia datang..yang dia ye ye berdrama "ayah apa kaba segala" sangat fake boleyy??

lepas tu kalo ada orang kluar..dia akan meletakkan jarinyer tanda shh..sangatla mengiritasikan oropharynx aku boley?

pastu aku x kata suara dia x sedap..malahan masa dia nyanyi lagu tradisional memang sedap..

oh ye,another circumstance yg irked aku most,adalah lakonan dia dalam cerita cinta fotokopi..TERSANGATLA FAKE

FAKE fake FAKE fake

ha merasa,first time aku mengomen secara terbuka hehehe..lambang x mo dikatakan tak mengambil stand~ehehe

booo ihab [isu blog dayang]

8:42 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8:55 pm  
Blogger puteri nad said...

*spek mata itam maksud nad diatas~

9:02 pm  
Blogger puteri nad said...

i tot it should be I bear witness..tp aku salah kot...

tp ihab..dia memang FAKE keterlaluan..hehehehehe..

saya mohon membangkang~

9:46 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahahaha...
Nasib BAIK NAD SORG JE YG BARU MASUK!!
THANK YOU NADHRAH!!
Hahahaha...


KHALIQ
Kebetulan aku ada gambar ngan Bob hehe...
Hakikatnya tak byk laa gambar aku ngan artis...
Ngan Kak Ani je banyak :D


Dark Angel
Marilah ice-break ngan aku!!
Sape nama sebenar ko??
Apa blog ko??
Marilah marilah!!
Bleh aku nobatkan ko sbg salah sorg pelawat setia A-N-I jua haha...


ZAKI
Insya 4JJI ... Aku pon tatau bila nak balik Mesia lagi before grad huhu...
Cam masa tak mengizinkan je hehe...
Tapi sepastinya akan aku bawa kalo ada rezeki!!
Boleh ko berkenalan ngan Kak Ani dan kenal hati budi dia ;D


MIRUL
Aku salah ok Mirul...
Patutnya aku tulis BEAR
Sorry silap ok SILAP!!
Hahahaha...


NADHRAH
Booooo jua pada ko sebab TAK HABIS2 ngan isu DIVA ko hahahaha...
Tp pape pon ko cakap...
Kalo ko menohmah Bob seorg sebagai FAKE maka ko sangat tidak adil!!
Malahan AF tu sendiri FAKE ok...
Camne ko nak buktikan ketelusan yg diorg mmg kira undi masyarakat??
Kalo AF tu sendiri da FAKEST FAKE... Masakan ahli2 AF tu tidak FAKE jua??
Haaa sila laa jawab wahai debater...

Point ke-2 ko sangatlah aku nak sangkal jua...
Motif ko mengatakan LAKONAN BOB adalah FAKE...
Malahan BERLAKON tu sendiri membawa maksud mem-FAKE-kan diri sendiri bagi tujuan membawa sesuatu watak dalam sesuatu adegan cerita etc...

Dengan ini, saya dari pihak pembangkang mem-booo kembali Puteri Nadhrah dgn double booo hahahaha... [tiada kena mengena ngan isu blog dayang hahaha]

Tp apa apa pon Nadhrah --> SHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH hahahahaha...

10:06 pm  
Anonymous Anonymous said...

Bob terlebih mesra la... cheesy banget bley????? (lantas teringat lasagne yg kaya ngan cheese lambang kelaparan senandung sejati)

10:16 pm  
Blogger puteri nad said...

yeay terus bertepok tampa dgn abang kholiqok..lambang setuju dgn pendapatnyer~~

hahaha ihab aku shhhhhh ler ni :p

12:00 am  
Blogger puteri nad said...

tp mirul sila tumpukan pada komenan didelete itu~~hahaha

12:19 am  
Blogger baez-kun said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:21 am  
Blogger baez-kun said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:25 am  
Blogger baez-kun said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:28 am  
Blogger baez-kun said...

Well, BAD NEWS :: The fact is, it's not gonna happen anyway :: To take Dayang Nurfaizah for her duet partner would mean that Noraniza needs to delay the publication of Lenggok for a month time - too long a period of time for me to bare!!

--> erk tot bear suits better~~ matila menohmah dak UK katanya

--> i bare witness boley? muahahaha

--> matila takut disialankan oleh ihab muahahahaha

dah terbaca katanya tadi tapi tak sempat komen (matila mempropah)
motif delete lambang tak gentleman?
muahahahaha

bestnye mengzipzas ko kali ni

12:34 am  
Blogger baez-kun said...

tapi matila dok jordan sajor jadi cam takde keyakinan diri nak lawan dak UK katanya~~

12:37 am  
Blogger DaRk AnGeL said...

oh.. tak break lagi ke? blog ku..

szuraiha.blogspot.com

SEMUA dijemput hangatkan blog! sbb latest update agak menarik.. [nad & hata-siler terharu~~]
tapi akn berada jauh dari internet selama 4 hari ni. will be back on sunday ikut jam waktu mesia..

so, chow~~
p/s : update baru wen i come back!
[mati lah berani sound dia walhal air batu tak cair lagi~~ hehehe]

2:48 am  
Anonymous Anonymous said...

eh..eh....MESRAAAAAAAAA.......

hidup BOB!!!!!

hazlyn...lagu hantaran hati tu lenggoknya macam ada tak kena sikit lah...sedap tu sedap, sahdu jer dgr lagu tu, cuma lenggoknya jer....

4:13 pm  
Blogger Unknown said...

owh... persoalanya, kenapa sangat banyak comment deleted di atad jua~ spam adakah?

6:10 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

KHALIQ
BOB memang BEST!!
Hanya org2 tak cool je yg kata BOB tak BEST dan FAKE...
Hahahaha...


HATA
Sudahlah wehhhh...
KITA DAH EVEN!! Hahahaha...
Ko pon tak lebih tak kurang keGENTLEMANan berbanding aku hahaha...

Tapi kalo nak terus menohmah silakan laa...
Aku tahu aku salah maka aku pasrah dan tak kowser nak berbalah hehehe...


ZURAIHA
Waseh waseh ZURAIHA namanya...
OK OK nanti kita lawat blog anda hehe...
Errr saudari ZURAIHA ada apa2 title yg berkenan di jiwa??
Dayang ke... Perawan ke...
Sila pilih... Kita bleh nobatkan anda dengan sewenang2 di A-N-I hahaha...


LYN!!
Yerp pernah jumpa...
2 kali la!! BOB best sbb dia mmg MESRAAAA...
Masa tu jumpa banyak lagi yg lain...
Termasuk KAER, ADAM, MAS etc...
MAS ngan BOB je yg cool...
KAER tu ala2 cool tapi malu2 & nampak cam annoyed masa nak amik gambar...
ADAM??!! Propah habis sombong nak mampos!!
Ihab start daripada saat tu mmg BLACK-LIST bdak tu dari dunia muzik Ihab hohohooo...
Peminat2 ADAM MINTAK MAAP LAA WEH!!
ADAM tu mmg aku tak pandang walau sekadar jelingan seimbas...
Sombong BAGAK!!!


SYAFIQ
yerp aku setuju!!
Hahaha... Hantaran Hati tu lenggok Allahyarhamha Rosiah Chik mmg banyak tak mengena...
Tp mmg best gak!! Sbb ada penangan tersendiri...

Tapi Bob nyer lenggok tetap masyukkkk :D


ZAKI
Itu hanya propaganda paparazzi tempatan...
Ko jgn peduli hahahahaha...


NADHRAH
Yeay thanx dear sbb SHHHHHHHHHHH hahahaha...
TAPI MOTIF KO SURUH MIRUL FOCUS PADA KOMENAN DIDELETE ITU???!!!
Serampang ko berMATA MATA ok!!
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH hahahaha

9:45 pm  
Blogger puteri nad said...

takkk

ada orang dok merepair komenan..dan ada orang menyesal mengomen dengan begitu bersemangat...

sebagai penjaga blog nie,aku hanya gelak sajer zaki~

9:49 pm  
Blogger puteri nad said...

ihab dear,
shhhhhhhhhhh

9:51 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NADHRAH
Teruskan gelak...
Aku pasrah hehe...

1:11 am  
Blogger puteri nad said...

Ahahaha,
salam Ihabb <--ko tau kan icon apa yg keluar..

aku tergelak tp tutup mulut~~

7:42 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Sorry Nadhrah... I dont know what you are talking about!!
Terus tarik2 kepala Panda comel sambil MULUT ternganga luas!! --> the exact opposite from cara Nadhrah gelak hahaha...

12:08 pm  
Blogger puteri nad said...

oh ekceli komen aku x kluar habis..tapi takperlaa..aku pon da lupa apa aku mengomel tadik..

hahahaha..takpolah ihabb

2:40 pm  
Anonymous Anonymous said...

It's fantastic that you are getting thoughts from this paragraph as well as from our argument made at this time.

Have a look at my page ... %anchor_text%

10:58 am  

Post a Comment

<< Home