My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

10 May 2006

~Welcome Guest007~

No new updates
Just a warm welcome for our latest visitor to A-N-I
Guest007

Quoting Guest007:
"ermm... takde performance dikir puteri mase ajl?
i remember it kinda rocked that time "

A-N-I says:
"it rocked & it was definitely DA BOMB!!
Good news!! we won't let you down!!
we certainly have it in our collection...
Give us some time;
& we'll give you Dikir Puteri AJL 1998"



~Be patient yeah~
& keep visiting us for new updates during the weekends!!

29 Comments:

Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

AKU 1st!!! Hahaha...
Lantak laa kira tak kira, aku 1st gak!!
Muahahaa...

Nak kasitau entry ni utk Guest007 jua...
Maka kalo korg tanak komen pon takpe sbb mmg takde benda nak komen :P

Unless korg nak kritik pasal Dikir Puteri, dipersilakan ;)

2:05 am  
Blogger toriq said...

hahaha~ tak aci! aku nak first jer~~ haha

6:34 am  
Blogger baez-kun said...

owh tetap nak komen
sape guest 007
demand explanation daripada ko

11:33 am  
Blogger toriq said...

rasanya ihab tak tau jua~~

12:12 pm  
Anonymous Anonymous said...

aku nak kritik psl video klip Dikir Puteri...hahaha...aku teringat yg kain selendang(kain selendang ke?)yg kak Ani pakai tu terkoyak kat belakang...sib baik koyak kecik jer...dahlah kamera fokus betul2 depan kak Ani time tu... hahaha....Kak ANi...sorik dok kutuk!hahahaha....

1:02 pm  
Anonymous Anonymous said...

huhu.. tk pernha tgk video clip dikir puteri.. walhal nih antara lagu fav aku..

1:05 pm  
Anonymous Anonymous said...

kak min?tak pernah tgk v/klip DP? ayooo...akak dok mane?

1:23 pm  
Blogger puteri nad said...

adakah dia orang penting sampai ko dedikasikan an entry for him/her ihab??????????????????

terus hentak2 headphone baru beli aku,tanda x kisah rosak..sebab ko x penah pon wat entry khas tuk aku~ ehehehehhe

4:26 pm  
Anonymous Anonymous said...

thanks ihab for the entry! can't wait to see the performance ;)

4:56 pm  
Blogger puteri nad said...

hi guest007,
welkam.. :-)

5:42 am  
Blogger Unknown said...

wah!!! nad beli henset baru! pengakuan! model ape nad? (tiada kaitan ngan guest ittew....)

5:55 am  
Anonymous Anonymous said...

zaki headphone lar...bukan henset! baca betul....mata ko bulau ke?

11:51 am  
Blogger toriq said...

bulau? bahasa apakah?

12:16 pm  
Blogger Unknown said...

amat malu tersalah headphone ngan henpon... katne nak sorok muke nih!!! ahaha!!! bulau tu ape syafiq? *melestarikan bahasa melayu...

4:28 pm  
Anonymous Anonymous said...

zaki & toriq

Bulau to cam colloquial nogori kot. tanya nad, nad tau kot ape tu bulau, bulau tu mcm tersembul bijik mata klu tgk sesuatu kot...(sapa - sapa penah tgk Macam - macam Aznil tajuk Cinta, Aznil ada cakap cam tu..."Bulau mata hah, kalau tak nampak." - cam loghat nogori)....

**NAD.....correct me if I'm wrong...

5:05 pm  
Blogger Unknown said...

aaaa... selalu tgk macam2 aznil tapi tertinggal kot part dia kata bulau segala tuh!

ihab!!! update ok~

3:17 pm  
Blogger puteri nad said...

zaki,
u r quite right~

6:56 pm  
Blogger puteri nad said...

eh shilap laks nad..

syafiq,u r rite~

7:38 pm  
Anonymous Anonymous said...

Salam...

MOTIF buat entry khas utk guest 007???

Siapakah dia? Berbaloikah ko buat entry utk dia? Hehe..

Btw, ihab, aku nak bgitau ko ni, haritu aku ada bagi link ko kat sorang kawan perempuan aku kat malaysia, saje je nak promote blog ko agar dia masuk (hehe) pastu dia kata "kenapa gambar ko pakai mekap" ..

aku cam terconfuse, PAKAI MEKAP??? Berani mati ke ko letak gambar ko pakai mekap?

Rupa-rupanya gambar ko ngan kak ani ... muahahahaha... mati2 kawan aku tu ingat ko pondan!!! Maka aku lantas meng-cover diri ko dengan mengatakan ...

owh.. ITU GAMBAR BUAT SHOW! confirm la kena pakai mekap kan...

or not mmg sah2 dia ingat ko pondan selamanya...

btw kawan aku tu blur jugak, ada ke orang nak pakai mekap sampai letak blusher gile baban banyak macam tu???

Btw aku rasa baik buang je gambar ko pakai mekap.. merubah persepsi orang terhadap ko la ihab..

7:25 pm  
Blogger puteri nad said...

nad hanya mampu tergelak sajer mirul oiiiiiiii

mari melapaskan gelak aku secara tulisan

Ahhahahhahahahahahahhahaha

Ihab sila mengomel di blog sendiri

8:08 pm  
Blogger baez-kun said...

matilah aku gelak gak cam nak mati
motif ko pakai mekap ihab?
fird hanya mampu geleng kepala tanda kesal dengan ex skulmate dia
sila kembali ke pangkal jalan boley?
muahahahahha

9:01 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

WAHHAHAHAHAHAHA...
Baban laa korg mengomel kat sini...
Bagus2!! Memang penguja semangat aku tau korg ni!!
Terus menyebabkan lirik dalam lagu GUBU aku tu ala2 tak relevan...
Arghhhh!!!

Tapi papehal... Meh aku komen jua korg2 nyer komenan hehe... Esok skolah start lambat so nak tido lepas subuh...
Maka bleh ngomel korg nyer komenan2 horrible ni hahaha...


THARIQ:
Tatau aku mana ko dapat kekuatan ok!
Aku yg tgh struggle rotation baru + nak start revise utk final ni pon struggle cari masa nak masuk blog sendiri...
Ko bkan main terus menerus aktif!!
Apakah rahsia??!! Hahaha...


ZAKI:
Yaaa mungkin kah ko tidak perasan??!
Aku sudah ubah cara blogging aku kerana constraint masa maka aku hanya akan update di kala aku senang atau paling kronik pon masa WEEKEND SAHAJA...
Jadi kalo ko nak jimat masa jua, bleh lah hanya melawat waktu Weekend semata...
Kerana waktu itu semata aku update hehe...
Unless ada isu2 menarik cam contoh isu cerai hari tu etc...
Ada faham??


GUEST007:
SORRY yeah!! Tak kabulkan hajat ko dahulu haha...
Sbb Yasmin tak tgk lagi Clip Kak Ani, jadi rasa tak wajar terus tunjuk persembahan hebat Kak Ani tu hehe...
Just wait! insya Allah next week ko nyer permintaan dikabulkan!! ;)


SYAFIQ:
Aku dah upload siap vid clip tu ok!
Tak nampak mana carik mana koyak pon...
Euwww ok ko mencari kesalahan Kak Ani euwwwww hahaha...
Cantik semata je clip itu...
Aku enjoy jua!!
DARE U CHALLENGE MY IDOL!!! Hahaha...

Oh ye kalo nak terus mengutuk vid clip, kutuk di entry baru ;)


lastly to NAD, MIRUL jua HATA yg bercakap mengenai isu MEKAP:
YA KASIHHHHHHHHHHHHHHH
GAMBAR ITU SUDAH LAMA NAK MAMPUS ADA DI SITU OK!!
Malah umurnya sama besar ngan umur blog ni...
Motif baru skang nak timbulkan isu itu jua??!!
Hahahaha...

Aku takleh kata apa laa... Sbb mmg muka aku disapu bedak segala masa tu...
Dah tu nak buat apa??!
Namanya Kak Ani yg suruh juruartis dia perhias aku...
Aku cuma mampu senyap dan duduk berserah physical segala hahaha...

Tapi aku mmg bubuh gambar itu jua kerana ITU ADALAH GAMBAR YG PALING AKU SAYANG dalam kenangan aku ngan Kak Ani...
Tu 1st time aku masuk TV ngan Kak Ani...
Itu 1st time aku perform kat RTM...
Itu 1st time aku jumpa Liza, Azwan Ali, dan byk lagi aa artis2 tempatan...
Dan GAMBAR NI ADALAH GAMBAR AKU DAN KAK ANI di mana KAK ANI PALING LAWA BERHIAS...

Jadi... Apa jua tanggapan masyarakat...
Silakanlah menganggap...
Aku paparkan gambar itu kerana aku sayang pada kenangan itu jua ;)
Kenangan yg aku rasa mmg dah takleh rasa dah sejurus aku bergelar doktor :D


Terjawabkah soalan??!!
So sila jgn panggil aku PONDAN ke kejadah!!!
Hahaha...

1:54 am  
Blogger toriq said...

Hahahahhahahaha~~~~

tergelak dgn komenan miruL~~~

Namun, ihab sebagai debater hebat yg aku kenal berjaya mematahkan semua hujah2 miruL dengan jayanya!! bravo Ihab~~ aku mmg tahu sure ko dapat patahkan semua hujah2 itu~ hehehe

hmm~~ aku tgh tunggu subuh jua sekrg nih~~ kalo study takut tertido dan terlepas~ so, baik berbloghop~~ so, boleh tahan ngantuk sket~~ lalala~

ermm.. rahsia aku boleh bloghop? aku bloghop tiap2 kali aku bosan study~~ aku nyer minda mmg takleh penat lama sangat~~ hehehe...

tapi, maybe bila seminggu sebelum exams, daku akan membekukan blog ku seketika~~ hehe~

tapi, tgk lah camner~ lalala~

p/s: ihab sgt unik~ berapa kali aku perlu ulang daa~~

2:26 am  
Blogger puteri nad said...

hahahhahahahahhahh
komenan abang toriq jua buat nad gelak babeng..

part daa~~ tuh..kekeke.. Ihab memang da lama aku nmpk gamba tuh..x pernah laks aku mikirkan tu gamba pondan ke haper but as soon as mirul pointed it out loud..dia cam mengujakan aku gelak..

sebab ko mekap segala..

tp dont werilah ABANG IHAB,aku x menyangka songsang pada dirimu~

5:20 am  
Blogger Unknown said...

hm~~ meh aku komen ju bab pondan segala ni~
macam nad, aku pun dah nampak gambar ihab bermekap tu dah lame, tapi tak a sampai fikir mekap pasal PONDAN!
maka amirul sila melaser member ko dengan mengatakan otak dia perlu diperbetulkan jua~
takde la nampak cam PONDAN, lain la kalau dalam gambar tu ihab MELENTOK2, MELENTIK2 segala..
barula orang MENGGELETIS menengok!

adeh... memang takleh terima orang tu kate gambar tu cam PONDAN.
ihab!!! aku berdiri sebaris ngan ko!!!
sambutlah.....!!!! (sambutla ape pun aku tak faham bley?)

[apa yang aku fikirkan...]
[bila poll kat blog aku nak cecah 100?]

5:43 pm  
Blogger baez-kun said...

muahahahah
matila ihab aku tetap sayang ko walau ko pakai mekap segala ok
tak kisah pon~~
ko tetap ihab ~~ boley?

7:19 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

WAHHHHHHHHHHHHHH begitu respon masing2 hehe...
Thank you thank you!!
Jgn su'uzzan... Tak baik! hehe...

--> hasil tazkirah di Oxford sempena Marhaban tempoh hari :D

4:48 pm  
Blogger puteri nad said...

hahahah we love you Ihab

8:06 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

And We LOVE You to NADHRAH!! Hehehehe...

11:40 pm  

Post a Comment

<< Home