My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

19 April 2006

My Love For You



Dear Beloved Most Precious Readers/Visitors,

It has been ages since we last met in A-N-I, and there's nothing additional to be told about why the blog has been abandoned for quite a significant amount of time :: wink wink :: These are all but a small test from Lord Almighty :: kifarah dosa huhuhuuu... astaghfirullah

Nonetheless, I am back :: safe and sound :: although not yet 100% cured :: what energy left with me must be used to try to reimburse your crucial time spent on visiting the long un-updated A-N-I

Your continuous support, loyalty and love towards A-N-I never failed to touch my heart :: and for these, I can never ever Thank You enough :: sob sob ::

But I surely hope these new updates will make all your waits worthwhile :: A glimpse of my short yet splendid vacay in Italia :: Thank God for everything - money, time & most importantly HEALTH :: Special thanx to Rizal!! The vacay mastermind & organizer ::

For those who have received a little something from Italia de moi, I can only appreciate you guys modestly so please accept the gift wholeheartedly hehe :: For those who have received nothing de moi - lain kali mintak ocay!! Hahaha... ::

That's all for now folks :: Won't share the whole lot of the pics, but these edited versions will hopefully tell a thousand stories :: The blog has been updated in such a way to make it easier for you to travel across time with the correct sequence of events :: jangan skipping2 yaa hehehe ::

Not a good camwhore, but hopefully these will do :: Enjoy!!



Yours Truly

Mohammad Ihab Ismail
Owner of A-N-I



Thank you all for visiting A-N-I even when I am not around!!

26 Comments:

Blogger toriq said...

1st... tanak bagi khaliqoq first..

5:00 pm  
Blogger toriq said...

waaa....

tak dapat postcard pun from italy..

camnih la ihab..

sob sob sob..

5:04 pm  
Blogger baez-kun said...

2nd malahan yeayyyyyyy ihab dah balekkkkkkkkkkk
akan komen lepas exam besok~~

6:49 pm  
Blogger puteri nad said...

hahahha..
Ihab aku dapat dua poskad..malahan terasa x mo bagi kat mirul hak dia..

tenkiuuuuuuuuuuuuuuuu...

and welkam back~~

2:25 am  
Blogger Irzan said...

haha berebut2 sapa nak bagi komen first .. sangat gembira tengok gambo2 dia sumer even tho agak kuciwa tak dapat evaluate those shirts first hand .. haha... but overall, i must say YOUR sense of clothing dah improve banyak!!! sangat rasa bangga dan terharu dengan improvement yang advanced gituh. ke tiba2 jadi advanced sbb nak pegi rome? kalau terperuk kat sana je tak advanced ker? ;)

9:29 am  
Blogger Unknown said...

lantas membuat konfession bahawa aku hanya melihat gambar dan hanya jeling tak ikhlas terhadap tulisan-tulisan yang banyak tu... haha... oooo.. lain kali ko banyak duit, nak juge poscard bleh ihab?? biar kutunjukkan kpd esmart, biar hatinya membakar... muahahaha.. takdok la... tapi mahu poskad jua....

5:07 am  
Blogger Unknown said...

lantas terseyum melihat inilah ngomelan pertama aku dengan gambar yang baru.... kau harus berbangga ihab.. =)

5:08 am  
Anonymous Anonymous said...

senyum ko tetap sama semua zaki~

ni adalah nad

9:48 pm  
Blogger Unknown said...

senyum itu sedekah..... ehehhehe.....

2:20 am  
Blogger toriq said...

lebar sangat pula senyuman itu..

hehhe..

9:45 am  
Blogger Unknown said...

senyum lebar, lebar sangat, kurang lebar, kurang seinci, tak kesah... yang penting hati... (bak kate pojan..) kesian dia pratikal tak abis2 lagi... aku boleh bayangkan macam mane seksanya dia menahan diri dr kejauhan internet.. mase kat USM arituh dia sanggup pinjam laptop orang, semate2 mahu menjenguk blog kesayangan... adeh.. pojan pojan...

[apa yang aku fikirkan...]
[kalau ihab+toriq=petronas, aku+pojan=USM, bley??]

3:45 pm  
Blogger baez-kun said...

alo ihab welkam home

miss u berry aneurysm much (asal dia very tapi nak tulis beri gaya pelat, terus omputehkan jadi berry, terus jadi berevolusi jadi berry aneurysm boley)

tapi welkam and welkam home

6:09 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Ya kasihhh teruja ngan komen berjujuk ZAKI bleh???
A-N-I book of records ok!!
RECORDS!!! hahaha...

Pada korg2 yg aku tak hantar poskad...
Sila jangan salahkan aku ocay...
Korg yg tak kasi alamat mahupun beria2 terkinja cam Hata dan Nadrah dalam soal poskad ni hahahaha...
Kalo tak sbb diorg beria ia mmg aku pon tak terasa nak hantar ok...
Diorg mmg buat aku betul2 rasa bersalah kalo tak hantar poskad masa sampai kat Italy dulu...

Malah Mirul, Wan ngan Ismat pon harus mohon time kasih pada Nad dan Hata... hehehe...


THARIQ
Kalo nak bleh je sebenarnya...
Ada banyak ok saki baki poskad...
Aku bleh je nak hantar...
Tapi setem UK laa...

NAK KEEEE???!?!?!?! hehehe...


NAD
Jgn over kemaruk ok...
Sila bagi poskad hak Mirul hahaha...
Malahan hak Mirul tu last minit bleh?? Muekekeke...
Ada kisah di sebalik poskad... Ada kisahhhh...


MIRUL
Amboi amboi mentang2 lama tak menZIP ZAS nak mulakan kat sini laa...
Sanggup ke nak tahan nanti kalo aku berZIPZAS kembali??? Tanya skitttt hahaha...

Oleh sbb ko manja, aku takkan ZIPZAS balik... Malah menjawab soalan2 ko ngan sopan...

Ko tak dapat evaluate baju2 tu bkan salah aku... Salah ko... Sila nangis berlagu sendirian haha...

Sense of clothing aku MEMANG BAGUS OK!!!
Cuma aku tak terasa nak serlahkan je selama ni sila maklum!!
Italy membuatkan aku nak menyerlah sbb aku kuar ngan adik2 sekolah aku...
Tak mo laa kalah ngan Junior sendiri wehhhh hahahaha...


ZAKI
Yaaa ZAKI ketahuilah aku bkan jenis2 org lembek yg senang terasa hati kalo org tak jenguk blog aku pon haha...
Malahan kesudian ko datang dah cukup ocay...
Ko nak baca tanak baca apa yg aku type, itu masa ngko...
Harus ko hargai sendiri...
For what is worth, I appreciate your presence in A-N-I yeahhhh hehe...

Ya ZAKI sama kes cam Thariq...
Kalo ko nak cakap... But bare in mind setem UK bkan Italy hehe...
Too badddd :P
Tapi ISMAT mmg dah dapat poskad ok maka ko tak perlu susah2 nak mencemburukan hatinya hahaha...


and last but not least intan payungku HATA
NERDDDDDDDDDDDDDDDDD --> itu saja mampu ku luahkan setelah melihat explaination BERRY ANEURYSM ko itu...
Sila sedapkan hatiku dengan mengatakan itu BUKAN DOA KO UTK AKU!!!
TAKUTTTTTT OK TAKUTTTTTTTTTTTT huuhuhuuu

9:02 pm  
Blogger puteri nad said...

hahahahhaha tergelak aku melihat response ko terhadap buah berry ihab. Malahan buah berry adalah buah yg comel LOL

9:51 pm  
Blogger baez-kun said...

motif berry aneurysm tu nerd? malahan itu adalah basic utk seorang medical student ok~~ sila tidak memisahkan kehidupan seharian dengan medical world boley? hahah itu bukan doa aku ok~~

malahan sangat suka komen anonimus kat atas~~

10:51 pm  
Anonymous Anonymous said...

haahah..
dikau suka earn extra cash kah???

5:49 am  
Blogger Irzan said...

Ihab...

1) Aku HANYA manja dengan orang2 yang aku selesa ok!! Malah aku macam curl ala2 anak kucing ngan orang2 yang aku selesa ok. Jangan ingat aku manja ngan sume orang tak pasal2 org chop aku bitch pulak. Lol

2) Kisah di sebalik poskad?? SILA CERITA KT AKU TIME CHATTING!!! Sangat teruja nak tawu ok! Apakah? Poskad ko aku belum balas lagi dear... hajat di hati aritu nak hantar kat Odessa tapi tak sempat jua. Wan ada hantar poskad dari Riga tak? (btw iklan japs sila baca entry wan bertajuk: Apa yang dipelajari di Simferopol @ Ukraine ok)

3) Ko sangat comel la and I love you too. Really hope we can sleep together bila jumpa nanti (wah! berani mati ok statement)

Overall: Thanks seribu kali sayang kat ko sebab sudi jua hantar poskad ke aku dari Italy, dan aku sangat terharu. Thanks thanks thanks ... :)

9:56 pm  
Blogger Irzan said...

btw motif toriq merajuk? dekat je kan.. pegi la italy.. lol.. lain la kitorang kat sini mmg sangap nk travel huhu..

10:01 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NAD
Hahahaha... Apakah BUAH BERRYYY??!!
Jika BUAH BERRY maka aku takkan kata NERD ok malah aku akan kata HANTU MAKAN!!
Ko dengan hikayat cake ko Nad, sudah sudah laaa wehhh...
Tahu laa seronok membeli Kek Segala perisa termasuk buah2 berry dahulu kala...
Tapi tak perlu bawa sampai ke A-N-I ok Puteri!! Tak perlu haha...
Standard Puteri makan Anggur baru exotic!!


HATA
Maka kerana basic Medicine la ku kata NERD jua!!
Hahahaha...
Tak kisah!! NERD jua NERD NERD NERD!!
Hahahahaha...


& lastly beloved MIRUL
1) Nanti sila bermanja denganku :D

2) Kisah di balik poskad tu takde apa yg special jua ok!!
Malahan aku kechewa giler poskad yg aku hantar kat Hata tak sampai...
Bloody POST-OFFICERS!!!
Bazir duit aku jer!! ARGHHH!!
Owh tapi Mirul, aku bagi ko POSKAD tidak bermakna AKU MENGHARAP BALASAN OK!!!
Apa korg nih ARGHHH ARGHH!!!
Hari tu Nad di MSN... Kini Mirul pula di A-N-I...
Sumer terperdaya ngan dakyah hitam Syazwan...
Apsal korg percaya sangat Syazwan??!!
Kenapa tak mengenali aku through AKU??!?!?!
Jawab korg jawabbbbb!!! Hahahaha...

3) Mekasih n love u too!! Tapi nak sleep together??!!
Hey marah Syazwan nanti ok!! Hahahaha...


Lastly THARIQ... Cam aku cakap kat Zaki...
Kalo nak bleh je! Aku ada banyak giler poskad lebey dari Italy...
Cuma setem je laa setem UK nanti hehe...

3:03 pm  
Blogger puteri nad said...

Jap gi aku komen,aku dok baca2 segala komenan ko jer dulu ni

Erm puteri sekarang makan strawberry sebab dia mahal..anggur malahan sekg 1griven jer..sama dgn 60 sen..

4:12 pm  
Blogger Irzan said...

Beloved Hata,

SILA SEDAR bila Wan datang Ukraine ni, aku tidur sangatlah BERJARAK dari dia ok. Malahan bukan aku takut dan bimbang takut terjadi benda2 tak senonoh, malahan ianya hanya satu precaution dan preventive measure semata-mata.

Dan sila ambil perhatian yang kalau aku pegi UK dan aku pegi lepak umah ko, nescaya ko takkan dapat bangun dari katil jua.. haha.. lantaran terlalu enaknya berada di atas katil. ;)

Isu Poskad: WAH WAH WAH! Lembut gigi dari lidah la sekarang? Hahaa... duluuuu ko jugaaaak yang kata kat aku time aku mintak poskad dari ko kat MSN dulu, ko tanya aku "ada ko hantar poskad kat aku"??? Lantas aku terkesima ingatkan ko jenis yang perlu dibuat baik terlebih dahulu baru ko akan berbuat baik.

BAHKAN TIDAK!

Rupanya yang sebaliknya. So semua conversation kat MSN tu invalid la kaedahnya?

Haha legaaaaaa... tak payaaahh aku susah-susah membalas poskad ko! Muahahahahah....

12:50 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Mirul sayang... Kita borak kat MSN je ;)

2:45 am  
Blogger baez-kun said...

zipzassssssss

11:45 am  
Blogger puteri nad said...

zapziss..

4:45 pm  
Anonymous Anonymous said...

To be a good human being is to from a philanthropic of openness to the in the seventh heaven, an ability to guardianship undeterminable things beyond your own pilot, that can front you to be shattered in hugely extreme circumstances on which you were not to blame. That says something uncommonly weighty relating to the get of the principled life: that it is based on a corporation in the uncertain and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a shop than like a prize, something fairly fragile, but whose acutely particular beauty is inseparable from that fragility.

7:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

A likeable beloved majority is the reward of a well-spent youth. As a substitute for of its bringing sad and woebegone prospects of rot, it would give in to defeat us hopes of timeless lad in a less ill world.

1:24 pm  

Post a Comment

<< Home