My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

19 April 2006

The End


Overall comments
:: I enjoyed Italia ::

Comparing this vacay with the one I had with Syazwan in my 1st year :: City wise :: I'd actually rather go back to Colmar than to re-visit Milano, or even to a certain extent Venezia :: Don't ask me why - just my sincere feelings hehe

But Roma is another story :: Roma certainly stands above them all - the BEST city I've ever visited so far (since I started my course in the UK, of course) :: For Roma, I'd do anything to get back to the city ;) Loved love loooooooving it...

All in all, we ended our exciting journey across Italia in 5 days and 6 nites :: 7th - 12th of April :: We had our ups and downs, but overall I rated my holiday as 4 out of 5 stars :: That's quite high isn't it?? :: Well well, reason for the high rates are not because of the cities I visited (exclude Roma please :: wink wink) but rather because of the folks I decided to go with to spend the splendid 5 days vacay across Italia!!

And so for that :: Thank you so much Rizal, Wan, Zul & Izwan for the great time we spent together!! Missing you guys like crazy, especially Izwan, bleh?? haha !!

And to all of you who have read the entry from beginning till the end :: THANK YOU FOR ENJOYING THE ENTRY !! AND CERTAINLY THANK YOU FOR ALWAYS VISITING A-N-I !!

God Bless and Adiosss

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

motif miss izwan scr specific dan special???

1:31 pm  
Blogger toriq said...

nak tanya gak... motif izwan paling dirindui? sure rakan2 lain akan rasa tersisih..

lagi satu... setuju banget la dgn ko.. roma is the best... penat ok aku nak tulis bende nih..

tapi, aku mmg sggt kagum dgn roma.. kalo nak banding roma dgn edinburgh.. apa lah sgt edinburgh..

roma mmg menakjubkan...

hebatnyer.. walhal roma telah wujud lama giler dah...

*masih kagum~~~~

5:21 pm  
Blogger puteri nad said...

owh edinburgh tetap best sebab ada abang toriq belanja kat restoran pakistan makan kari ayam bley?

ermm..nak gak tau..apsal rindu sangan izwan ni ihab? (mengangkat kening tanda nak esplenation)

2:40 am  
Blogger baez-kun said...

erm
izwan yang mana satu?
demand explanation

6:26 pm  
Blogger puteri nad said...

demand an explanation gak..

hentak tabung love warna merah~

7:54 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

JANGAN HENTAK BARANG OK!!
ROSAK BARANG NANTI!!!
Ish bdak2 nih...
TAPA KAPIK TAPA KAPIK...
Degil!! Dari dulu org kata jgn hentak barang!!
Ish ish ishhhh... Susah nak di ajar nih hahahahaha...

Sekian drama selingan...

Ya Thariq... Aku setuju ok...
Kagum aku ngan kekaguman ko...
Malah bkan ko je penat menaip... Aku pon penat membaca ayat yg sama berulang2 hahahaha...
Ternyata ko sangat mengagumi Roma...

TAPI AKU NAK TANYA SOALAN MAUT!!
MOTIF ??!?!?!
BILA KO GI ITALI??!?!?!?
MOTIF AKU TATAU KO GI ITALI??!?!?!
MOTIF MOTIF MOTIFFFFFF???!?!?!
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


Yg korg yg lain nih pon satu...
Ikut aku laa nak rindu yg mana satu secara specific...
MOTIF NAK PENJELASAN??? MOTIF MOTIF MOTIFFFFFFFFFFFFFFFF????!?!?!
Hahahahahaha...

9:30 pm  
Blogger puteri nad said...

eh mestilah..abang faiz kan busybody ahhahaa..jadi dia nak tau.. (terus lari jauh2 guna hikmat avoidability takut dikesan)

jadi ihab aku bagi pihakla kan..apsal ko rindu dia lebey2..sila jelaskan..sila jelaskan..

Ulang suara

Sila JELASKAN

10:01 pm  
Blogger baez-kun said...

motif kata daku bz body
malahan bz body ukhwah sejati ok
ni terus hentak tissue sajor sbb tu je ada atas meja tanda demand gambar izwan

11:00 pm  
Blogger puteri nad said...

hahaha okie okie..
demi nak mengetahui perihal izwan..terpaksa menyokong dikau~~

hentak,pengepit rambut..

1:03 pm  
Blogger faisal said...

"..Missing you guys like crazy, especially Izwan, bleh?? haha !!.."

motiffff berlessi?
berdosa katanyer..

tp lepas baca2 blog ko
rasa rugi x dpt ikut gi itali arituh
=(

12:01 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

YA KASIHHH!!!
Semakin banyak tohmahan ok!!
Motif kalian2 segala tak kasi aku nak miss Izwan secara special??!!
Euww laa korg euwwwww hahaha...

Malah FAISAL JUA MENOHMAH AKU!!
Euww ok ko FAISAL... Euww juaaaa hahaha...

Maka terpaksa aku beri penjelasan...

Korg kena tahu fakta pertama bahawa antara sumer2 org yg aku pergi ke Itali dulu...
Izwan sorg je yg aku TAK PERNAH BONDING HARAM SEGALA JADAH...
Dia Jr KMYS... Tapi aku tak sempat ngan dia la...
Sama cam Faisal jua, jr KMYS yg aku tak berbonding kerana tak sezaman bergalak di KMYS heheh...

Maka masa gi Italy tu aku bonding la ngan Izwan...
Malahan Izwan sangat innocent ok...
Walaupon dia takleh lawan ke-innocent-an Zulfikri haha...
But that's not the point...
Point is masa gi Italy... Mmg Izwan BANYAK KALI GILA BABON jadi mangsa aku utk snap-shot gambar aku sorg...
Skit skit aku panggil Izwan... Nak amik gambar itu ini sumer panggil Izwan...
Malahan Izwan pasrah je menurut permohonan aku... Sekali pon tak pernah mengecewakan aku, ok...
Sbb tu jadi sayanggggg kat dia...
Dah laa baru kenal... Innocent je menurut perintah seorg senior muehehehe...

Pastu pengakhiran malam kitorg kat Venice, aku tido sebilik ngan Izwan...
Dan kitorg paling close bonding masa tu... Borak2 citer kat KMYS...
Mengimbau sejarah silam etc...
Ye ler namanya tak pernah kenal jr sekor nih...
Maka malam tu open up habis2an...

Tapi KECHEWA sbb kitorg tido lambat tau malam tu...
Esok nak kena bangun pagi...
Jadi tak sempat nak bonding betul2 ngan Izwan...

Maka berpisahlah kitorg setelah tiba di UK...
Dan semestinyalah aku merindui seorg junior yg aku baruuuuu nak bonding tapi tak sempat kenal 100% lagi begituuuu...


Haaa dah sudah!!! PANJANG DAH EKSPLEN NI!!
Sape tohmah lagi, mmg lepas ni aku buat gosip diri aku ngan org tu plak...
Nad nak diGOSIPkan ngan Ihab??
Sila laa menohmah!! Hahahahahaha...


Dan Faisal ko usah jeles ok!!
Malahan dengan ko jua aku tak sempat bonding haram segala...
Insya Allah.. One day nanti kita jumpa kita bonding, then I'll miss you like crazy plak bleh??
So NO NEED TO BREED JEALOUSY pleaseeeee hahahahaha...

3:36 pm  
Blogger Irzan said...

Akum...

Hehe... Ihab, Ihab. Inilah jua akibatnya jika aku mengamalkan apa yang ko selalu buat: BACA SKIP-SKIP!

Hingga aku terlepas poin yang paling penting kat entry ko, iaitu MISS IZWAN! Macam mana aku boleh terlepas itu ayat?!?!?

Sekarang aku sangat jeles ok jeles!!!

1) Sebab aku tak dapat ikut serta (ini sgt mustahil ok)

2) Sebab ko miss Izwan tapi tak miss aku

Tapi aku agak lega sebab

1) Ko antar poskad tanda ko rindukan aku jugak

2) Ko selalu tegur aku kat MSN tanda ko rindukan aku jugak

So kesimpulannya aku tak kisah sangat ko nak rindu kat Izwan, syaratnya ko tak abaikan aku!

Sila bersedia utk bermesra ngan aku time aku pegi London next sem love!!!

P/s: Terkesima gile baban baca komen dari Faisal mengatakan kalau ko rindu Izwan akan jadi ber"lessi". ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! KECEWA!! KECEWA!! *hanya ko yg tahu sebabnya hahahaha*

10:09 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Aku dah edit tanda aku tak belah bagi mencintai korg sumer ok!!
Sila maklum ;)

Jadi usah ada lagi unsur2 JEALOUS ini!!
USAH USAH USAHHHH!!!
Hehehehe...

11:12 pm  
Anonymous Anonymous said...

Salam back..

WAHHHH semangat nihh edit nih!!! Apakah sama???

Yang penting di hati tetap benda yang sebenar... semua kat blog ni tipu belaka muahhahhaah...

3:24 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Apa yg sama??!!
Hahaha...
Isi Hatiku tak mungkin ada org yg mampu tahu...
Hanya antara aku dan Dia ;)

9:45 pm  
Blogger Irzan said...

Salam...

motif merahsiakan isi hati? Feeling siti nurhaliza biarlah rahsia kah? Hehehe..

5:37 pm  

Post a Comment

<< Home