My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

07 May 2006

~A Song for GUBU~

In conjunction with the release of Noraniza Idris latest album :: Lenggok :: A-N-I will be publishing a freshly innovated song dedicated for GUBU and our beloved loyal visitors

In construction of the song itself, 7 Phases would need to be completed:

Phase 1: Ideation of whole Musical Interventions
Phase 2: Production of Minus One
Phase 3: Reconstruction of Lyrics
Phase 4: Embeding Backup Vocals
Phase 5: Blending in Solo's Choruses
Phase 6: Beautifying Final touch
Phase 7: Release of Song

We have already completed Phase 1 & 2
We are currently undergoing Phase 3
We expect Phase 4 - 6 to be completed before the release date of Lenggok
& certainly we hope to be able to publish the song on the same day as when Lenggok is announced to be released in stores

A-N-I would like to ensure you that we will give our very best to satisfy your wait... Though having said that, please do not put high expectations, for the song is merely an innovation of Noraniza Idris orignal single... ... ... Only going to be a little bit different, flowing with the soul of A-N-I's owner hehe


Just wait!!

36 Comments:

Blogger baez-kun said...

wahhhhhhh wahhhhhhh wahhhhhhhh
kagum kagum kagum
nak dengar ok nak dengar nak dengar~~
nak tau lirik gak ok~~
sape we ok sape we sila jelaskan

10:07 pm  
Blogger baez-kun said...

wahhhhhhh wahhhhhhh wahhhhhhhh
kagum kagum kagum
nak dengar ok nak dengar nak dengar~~
nak tau lirik gak ok~~
sape we ok sape we sila jelaskan

10:08 pm  
Blogger puteri nad said...

ihab,
make sure nama ku prominen..tu jer aku nak..hehehheheheh

10:15 pm  
Blogger Irzan said...

wahahahahaha!!! nak dengar!! sangat kagum ok dengan lagu khas utk GUBU! malah ko sangat bersemangat waja ok!!!

*terus plan nak promote ko jadi president gubu next year's term muahahaha*

btw, sebut pasal gubu ni, bila kita punya next meeting? semua orang macam buat hal sendiri je..

*jeling kat nad pasal pembekuan terus blog dia, sambil pening kepala memikirkan motif pembekuan*

4:26 pm  
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by a blog administrator.

4:56 pm  
Blogger toriq said...

wahhhhhhhh... sangat kagummmmmmm.... nak dengar sangat2222222222222.....

6:54 pm  
Blogger toriq said...

szakif, nad bagi ker reveal blog dia kat org ramai?????

6:54 pm  
Blogger baez-kun said...

benar ok
sebelum seme orang final
marilah kita bergubu
sekadar 30 min pon takpe ok
maka sila sedar~~
jom jom

11:53 pm  
Blogger baez-kun said...

nad dan toric sila buat surat jemputan ok~~ muahahaha

11:54 pm  
Blogger puteri nad said...

owh mirul,
motif ko x mengapikkan offline2 mesejku padamu berkaitan blogku tukar alamat dua minggu?

tp zaki sangat tak beretika memamerkan alamat blogku secara berleluasa..

12:31 am  
Anonymous Anonymous said...

hahaha.. ihab running for GUBU presidency??
tk sabar nk dengar final product..

12:31 pm  
Blogger Unknown said...

toriq dan nad...

szakif, nad bagi ker reveal blog dia kat org ramai?????
tp zaki sangat tak beretika memamerkan alamat blogku secara berleluasa..
nad, ko tak pernah bagitahu aku jangan reveal alamat yang baru ok~ maka aku memang tak tahu ko tak bagi reveal ok~ maka aku delete komen yang itu... maaf sangat2!

[apa yang aku fikirkan...]
[tak tahu dowh!]

12:57 pm  
Blogger Unknown said...

Comment Deleted

This post has been removed by the author.


ini aku ok~ maaf sekali lagi nad!

1:04 pm  
Blogger puteri nad said...

ahahaha..zaki zaki..
serieslak dia delete kat sini

7:41 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

WARGHHHHHHHHHHHH KORGGGGGGGGGGGG!!!
SILA JANGAN BUBUH HIGH EXPECTATIONNNNNNNN!!!!!!!!!
TIDAKKKKKKK TIDAKKKKKKKKK!!!!!!!!
JGN BUAT AKU SANGSI UTK PAMER LAGU NI NANTI!!!!!!!!!

ARGHHHHHHHHHHH sambutan sangat overwhelming lantas aku takut menghampakan korg ok!!
Malahan lagu yg aku akan pamer nih adalah lagu Kak Ani semata yg korg sangat biasa dengar...
JADI SILA TAK USAH BUBUH HIGH EXPECTATIONNNN PLEASEEEEEEE MY DEARSSSSSSS hahaha...

Tapi a point to take home...
Lagu ni aku nyanyi sempena Kak Ani nak release album dia...
Tapi sbb bosan dok asyik tukar lirik utk Kak Ani, aku tukar lirik utk visitor A-N-I...
Orientasinya GUBU...
Jadi lagu ni bkan lagu UNTUK GUBU ok... Malahan GUBU tu sbg pentas utk idea mengubah suai lirik lagu haha...
Again... DONT PUT HIGH EXPECTATIONNNNN!!! ARGHHHHHHHH!!!


HATA
Ko cakap "sape we sape we"
Sape we apanyer?? Confuse aku seketika...
Terangkan please hehe...

Owh LIRIK SANGAT TAKLEH KASI!!
Sbb kalo aku kasi LIRIK, KANTOI BUSUK korg tahu apa lagu yg aku nyanyi nanti!!
Hahaha... Maka nantikan je laa kelahiran album Kak Ani...
Ensyallah bergema jualah lagu tu di sini :D


NAD
Malah nama ko adalah NAMA PERTAMA YG DISEBUT dalam itu lagu ok!!
Org lain sila jangan menohmah!! Malah ada sbb kenapa nama Nadhrah disebut dulu...
Nanti aku explain bila lagu publish muahahaha...


MIRUL
Betul ok cadangan Mirul itu perlu terlaksana!!
Malah aku cadangkan sebelum July pleaseee...
Sbb by July aku confirm akan sibuk babeng dah sbb final aku awal August...
Malah A-N-I pon akan mati kot masa tu...
Jadi sila buat before JULY!!!
PLEASEEE PLEASEEE PLEASEEEEE :D


YASMIN
Lagi pesanan penaja: JGN BUBUH HARAPAN TINGGI MENGGUNUNG ok!!
Hahaha...
Tapi namamu ku sebut jua... Malah special lagi ada pangkat berbanding org lain yg aku bubuh nama semata hehehe...


& last but not least my lovely ZAKI
Aku tak paham doh apa isu korg hahaha...
Tapi aku expect ko telah mempamer link rahsia Nadh nyer blog kah??
Wasehhh bahaya ok!!
Hahaha...

Tapi aku salute ngko kerana akur ngan perintah Puteri A-N-I haha...
Daulat tuanku Puteri!!


Habizzzzz...
Tunggu weekend aku masuk balik ;)

2:16 am  
Blogger baez-kun said...

owh motif ko tak memahami? malahan basic sajor
we adalah memetik kata2 ko

We have already completed Phase 1 & 2
We are currently undergoing Phase 3

maka sapekah we ok

malahan terus berharapan tinggi nak dengar lagu GUBU yeyeyeyeyeyeye

tak sabarnyer
nak letak kat blog gak

11:35 am  
Blogger Unknown said...

er... cakap pasal GUBU ni, aku ni betul ke ahli GUBU? cam senyap je ttg keahlian aku ini... malah orang atasan GUBU (~toriq~) meletakkan namaku di kalangan bukan GUBU... sedey ok~ haha... takdok maknenye...

12:28 pm  
Anonymous Anonymous said...

kesian szakif.. tidak terang status keahlian dia..
takpe..pasti akan ada conf GUBU bila semua sudah bebas dari belenggu exam..

WAHHHHHHHHHHHHHH!!!
LAGILAH AKU TERUJA NK DENGAR LAGU NIH SBB NAMA AKU ADA MCM PANGKAT.. HAHAHAHA~

1:04 pm  
Blogger puteri nad said...

Hahahahah,
yeayyyy nama nad first~~~~
tenkiu Ihab

aku kah yg pertama bertakhta di hati tulus mulus ko?
(lantas bergulingan kat karpet)

4:30 pm  
Blogger toriq said...

oit szakif.. sorry.. haha~ aku tak perasan ok~ akan ku tukar bila ada masa~

bila la lagu gubu nih nak siap~

4:34 pm  
Blogger Unknown said...

oit szakif.. sorry.. haha~ aku tak perasan ok~ akan ku tukar bila ada masa~
takpe takpe.... AIMAN TAK BERAPE KESAH.... haha..

6:14 am  
Blogger Unknown said...

ihab...

sila sedar... aku nak bagitahu ko satu mende sadis ni~ malam tadi aku mimpi aku tengok lirik lagu GUBU tu... dan yang amat aku terkejut (dalam mimpi tu la) bukan setakat name nad, malah name semua ahli GUBU ade... maka silalah memakbulkan mimpi ku ini... bley? haha! tapi serius memang mimpi ok~

6:16 am  
Anonymous Anonymous said...

Nad, sila sedar yang aku langsung tak dapat offline message ko!!! YM ke? Ada a few ppl yang guna laptop aku these few days, aku suspek diorang la yang buang offline msg, or haritu aku masuk kat CC lantas terdelete offline msg.

SILA BAGI LAGI SEKALI!!! Nak ok nakk....

11:56 pm  
Anonymous Anonymous said...

Setuju dengan abg hata nak letak lagu kat blog .. hehe mrasalah blog baru aku lagu baru ihab.. blog baru, lagu baru la kan... :)

11:58 pm  
Anonymous Anonymous said...

Ada orang hina GUBU:

"THE TIME HAS COME FOR YOU TO CHANGE. PERUBAHAN KE ARAH KEBAIKAN DIGALAKKAN RASULULLAH (S.A.W). CHANGE YOUR STANDARD FROM BUBBLE-GUM-BLOG TO SOMETHING RESPECTABLE-PROSE. YOU DONT HAVE TO BE ONE OF THE G.U.B.Us WHATSOEVER - DO YOU GET ANYTHING FROM IT?"

Dia kata kita tak dapat apa2 dari GUBU. Kita dapat persahabatan :(

Tiba2 rasa sedih sbb GUBU kena kutuk...

12:04 am  
Blogger baez-kun said...

owh irzan
aku pon tersentuh baca ok
bukan kita buat gubu dengan tekad nak jadikan ia established atau tak
tapi demi persahabatan ok
kalo tak aku tak kenal
siapa ihab siapa mirul siapa wan dll lagi~~

nangees lagi

9:05 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Aku datang mengomel!!
Hehehe...
Tapi 1st n foremost nak jawab isu yg dibawa Mirul dan Hata...
Yessss aku dah baca komen tu...
Dan aku dah jawab pon kat dia...
Then again... Apa peduli??
A-N-I ni pon dulu di-establish bawah tiket GUBU gak sbb nak jadi ahli kena ada blog hehe...
Tu yg datang idea nak merai Kak Ani through A-N-I...

It doesnt mean anything to him!
But it means everything to us...
So why bother??! :P


HATA
Hahahaha... AKU SALAH TANGGAP OK!!
SALAH TANGGAP ngan statement ko:
sape we ok sape we sila jelaskan
Hahahaha...
Ko takkan paham isu ni sampai lagu dipublish...
Malah ada bersabit jua mengenai cara aku baca perkataan WE tu hahaha...
Adoiiiii gelak je aku mampu...
Tapi takleh kasitau ko sbb lagu ko tak dengar lagi hahaha...


YASMIN
Again... TAK PERLU TERUJA!!!
Malahan lagunya sangat basic dan main2 giler arghhhhh hahaha...
Aku dengar balik pon rasa ala2 malu nak publish...
Then again... Aku publish utk GUBU... So nothing to be ashamed of hehehe...


ZAKI
YA ZAKIIIII EXCESSIVE OK SAMPAI TERMIMPI SEGALA!!!
Hahahahaha...
Tapi wallah billah aku cakap mmg sejak permulaan process lagu lirik dah siap sebelum ko komen lagi...
Dan MEMANG SUMER NAMA WUJUD...
Sumer nama yg ada dalam list BLOGGERS aku mmg ada dalam lirik tersebut...
Mimpi mu telah awal2 jadi kenyataan sebelum ia menjadi mimpi!!
Hahahaha...
TUNGGUUUUUU yaaa!!!


THARIQ
Lagu dah siap ok! Tapi ko KENA STUDY!!
Jgn mintak2 LAGU hahahaha...


NADHRAH
Yerrr mmg dikau yg pertama bertahta di hati A-N-I ;)
--> mengelak serangan jiwang Nadhrah ngan berkesannya hahahaha...


& lastly my love MIRUL
TAK SESWAI laa lagu tu nak letak kat blog org hahaha...
Sbb berkali2 aku ulang nama A-N-I dalam lagu tu sampai Thariq marah ok!
Sampai aku terpaksa buat sedikit tambahan supaya jadi Neutral ngan kehendak THARIQ ;)

Tapi serious takkan seswai ditayang di blog2 lain haha...

Ala kulli hal... Lagu mmg dah siap...
Cuma tgh tunggu album Kak Ani utk kasi korg dengar jua ;)

2:03 am  
Blogger toriq said...

hahahaha~

yeay yeay~ Ihab telah mendengar nasihat ku agar mengurangkan sedikit perkataan ANI dalam first single nya yang akan dikeluarkan salam masa satu minggu lagi~

wah~~ kami mmg menaruh harapan besar~~

sangat2 tak sabar~ jangan hampakan kami ihab~~

lalalla~ hehehe...

2:30 am  
Blogger puteri nad said...

tak kisah la ANI banyak mana as long as ada nama NAD dah cukup puas hati

:p :p :p

5:24 am  
Blogger baez-kun said...

ihab
aku demand nak nama aku berleluasa gak
asik nama nad sajor
couple rupenyer
buat utk orang tersayang sajor
terus aku tersisih nama aku tak de boley?
geram ok terus hentak2 meja

7:20 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NADHRAH!!
Ni laa sebabnya aku tanak bubuh banyak sangat posting ok!!
Penat aku nak menjawab!! Hahahaha...

Kugagahi jua aiyoyoyoooo :P


THARIQ
Aku dah cakap kat tag...
Vocal presentation dalam lagu ada flaw!!
Aku baru perasan bley??
Dan seraya rasa tanak publish itu lagu :P


NADH
Owh nama ko mmg PALING BANYAK diulang2!!
Hahaha...


HATA
Aku tatau tang mana nak isi nama ko HATA...
Sebab lagu asalnya DIKIR PUTERI...
Kalo DIKIR PANGGERAN ke, DIKIR TEMENGGUNG ke, bleh laa aku nak bubuh nama ko banyak2 hahaha...

Maka minta maap takleh layan permintaan mu huhuuuu

4:50 pm  
Blogger puteri nad said...

bo layan sajer ihab~

8:07 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Takleh BOLAYAN!!
Nanti nampak tak sayang Puteri hehehe...
:D :D :D

Bleh gitu buat statement berani mati di khalayak ramai :D

11:41 pm  
Anonymous Anonymous said...

wallaaaawey! uisy lagu best laaa tahap gaban! respect nih! kuikuikui, japz...ihab buat sume nih pakai software ape ek? Lagu nih surenye bukan buat kat studio ek! Phase2 tuh mcm menarik utk diexplore....
cte laa ngn detailnye...leh blaja skali!

adios kempres!!

3:39 am  
Anonymous Anonymous said...

Hi all!
Christmas Day falls on December 25. It is preceded by Christmas Eve on December 24, and in some countries is followed by Boxing Day on December 26. Some Eastern Orthodox Churches celebrate Christmas on January 7, which corresponds to December 25 on the Julian calendar. December 25 as a birthdate for Jesus is merely traditional, and is not thought to be his actual date of birth. Regards

7:57 am  
Anonymous Anonymous said...

[URL=http://student.darden.virginia.edu/jpOffice/ask_detail/00000389.htm]hydrocodone[/URL] hydrocodone
[URL=http://carisoprodolpo.queroumforum.com/]carisoprodol[/URL] carisoprodol
[URL=http://acpriebe.iweb.bsu.edu/_Odyssey/000003b7.htm]wellbutrin[/URL] wellbutrin
[URL=http://phenterminehreb.queroumforum.com/]phentermine[/URL] phentermine
[URL=http://www.forumprofi3.de/forum8955/]adipex[/URL] adipex
[URL=http://faculty.winthrop.edu/maysa/_CafeBiblos/00000443.htm]hydrocodone[/URL] hydrocodone
[URL=http://faculty.winthrop.edu/maysa/_CafeBiblos/00000446.htm]vicodin[/URL] vicodin
[URL=http://faculty.winthrop.edu/maysa/_CafeBiblos/0000044c.htm]propecia[/URL] propecia
[URL=http://acpriebe.iweb.bsu.edu/_Odyssey/00000304.htm]phentermine[/URL] phentermine
[URL=http://www.forumprofi3.de/forum8902/]ultram[/URL] ultram
[URL=http://vicodinbor.queroumforum.com/]vicodin[/URL] vicodin

9:57 am  

Post a Comment

<< Home