My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

22 April 2006

~Lenggok~

And the anxiety is building up
For the promised month is just around the corner



Countdown for the release of Noraniza Idris's new album
:: Lenggok Noraniza Idris ::
Out May 2006

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Ala Dondangnya irama...
Masyhur di serata maya...
Seri Balasnya suara...
Bekaba dan bergema...

MengIktiraf! Berjuang!
Aura lagu didendang...
Kebanggaan... Bangsa nan berSawo Matang

Ayuhlah Perawan!
Terus Perjuangan!
Menobat Alunan!
Tinggalan Warisan...

Ayuhlah Perawan!!
Lagukan Dendangkan!!
Hatinya Tidak Tahan!!

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Will be featuring the long awaited duet song with Liza Hanim
:: Racau Sang Khalifah ::



~ Yok Kak Ani ~
!!Atiku Ora Tahan!!


34 Comments:

Blogger Unknown said...

first!!!!

lawa sungguh kostum liza hanim itu ok... sungguh eksotik....

[apa yang aku fikirkan...]
[dah terfikir nak beli album kak ani]

3:39 pm  
Blogger baez-kun said...

second~~
ahahaha
motif masukkan seribalas?
tu album ct jugak ok

tapi motif liza hanim baju yang sangat berlapis2 bak kuih lapis?

ct pon nak kuar album baru anyway

6:06 pm  
Blogger puteri nad said...

haha..
bajunyer berlapis2 sangat cantik..
malah teringat baju omputih yg jackie kennedy pakai..warna putih cam tu..

anyway belila album mawi gak
(matilah aku donload je ihab :-) )

7:36 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Penat ok balik dari Uni tapi check2 blog teruja terus nak mengomel!! Hahaha...

ZAKI
Ya kasih ZAKI!!! Ko pon dah berjangkit wabak 1st mest nih??
Insop laa insop... Amik tasbih kokka Hata nun utk insopppp hahahaha...
Tapi ko terfikir nak beli album Kak Ani tu sangat MENGUJAKAN!!!
Beli Zaki BELI!!!
Dia nyanyi lagu jawok tu... Lagu jawok iki adiah nang sembayan!!! --> betul ke Jawa aku ni sila correct haha...


HATA
Motif mempersoal mengenai Seri Balas??
Sah sah ada Kak Ani jua ok malahan aku beli Seri Balas demi Kak Ani jua bkan CT haha...
Sila maklum nama2 album tu adalah nama2 album yg aku ada... Bergema di KLCC... Bangga bleh?? Hahaha...

Tapi Baju Liza cantik ok berlapis2 pon... Cuma takleh lawan baju Kak Ani...
Tapi motif dua2 seksi terlajak... Agak euwww sebenarnya haha...

CT nak kuar album baru...
Abg aku di rumah tak keruan ok!! Hahaha...
Aku suka lagu Siti Situ Sana Sini sila maklum ;)
Ko kalo tak tahu lagu ni mmg sesia ok claim peminat CT tapi peminat Kak Ani jua yg tahu dulu :P


dan lastly cayangku NADRAH
Takpe... Album Mawi ko nak donlod silakan...
Tapi kalo album Kak Ani ko donlod, siap laaa!!!
(Malahan aku tak perlu risau sebenarnya sbb takde org pon sudi nak upload album Kak Ani utk di donlod di WWW hahahahaah)

8:51 pm  
Anonymous Anonymous said...

email aku
yasminmustapha@yahoo.co.uk

6:39 am  
Anonymous Anonymous said...

email syafiq
shas_half@yahoo.co.uk

11:03 am  
Anonymous Anonymous said...

email aku nak letak gak

nurnadhrah@yahoo.com

-nad-

9:48 pm  
Anonymous Anonymous said...

email aku nak letak gak

nurnadhrah@yahoo.com

-nad-

9:48 pm  
Anonymous Anonymous said...

Ihab, nak sekali dengan lagu "Hatinya Tak Tahan" versi Jawa yer......:)

Peace...peace kacang peas....:)

11:26 am  
Blogger puteri nad said...

hui syafiq..nak gak lagu jawa <--ditujukan kat ihab)

3:54 pm  
Anonymous Anonymous said...

bilalah lagu nk sampai nih...hahahah
take ur time.. mesti tekun menelaah~

7:49 pm  
Blogger baez-kun said...

hahah ihab aku dah dengar ok transkripsi sila sedar.. cuma tak berkesempatan update blog sangat bz

10:47 pm  
Anonymous Anonymous said...

nad...walaupun ese ni jawo murtad, ese totap jawo...Hatiku Orak Tahan kan itu versi jawo...
**Ihab ade nyanyi jawa ke dlm HAtiku Orak Tahan?

Ntah Kak Min,penat kamik nunggu lagu ni,tak kunjung - kunjung jua...

11:32 am  
Blogger puteri nad said...

hahha syafiq,
iki dino waras??

1:17 pm  
Anonymous Anonymous said...

nad....allamak....waras tau la... iki dino tu ese lupo...den lupo nak bawak kitab perkataan jawo, tinggal kat umah....nantilah syafiq balas yo?!.....

1:56 pm  
Anonymous Anonymous said...

waras...

6:25 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Amboih amboih memasing melazerrrr aku tak hengatttt hahaha...
Baru abis OSCE pagi tadi laa...
Sah sah laa aku tak jenguk blog kalo ada exam ke hapa jadah :D
Muehehe...

Maka maafin laa aku kerana lambat hantarin lagu nye ;)
Tapi aku dah hantar...
Should be sent to your mails by YouSendIt...
Download before 7 days...

Thank you for your appreciation!!


Oh ye Syafiq lagu Jawa nanti2...
Kalo aku rajin malam ni gak laa aku send via YouSendIt jua...
Tapi kalo malas, berjanggut laa ko menunggu hahaha...

OK all... Enjoy!!

P/S: NAD Motif ko juga meminta??!!
Bkan ko hustler ke mengRIP2 segala ni??
:P

11:08 pm  
Blogger puteri nad said...

hahah Ihab,
ketika menorrent (mendownload torrent) aktiviti sedemikian terhenti kerana memang x de chance dia akan abis loading..

1:03 am  
Anonymous Anonymous said...

Yo lah Ihab ooii....I'm waiting for that song,kalu tak de gak, aku pi london tuntut lagu tu bley?aku kat wales ni, berjanggut tak berjanggut, janji ada.... ngeh2...
btw, thanks 4 the song.....

12:00 pm  
Blogger Irzan said...

Akum...

Aku sungguh tak sangka ko meminati seorang yang seductive dan sexy macam dia pose dalam gambar tuh.

Sungguh menggiurkan!!

Macam Inul Daratista!!

Sila jangan jadi janda yang "hot" lol.

9:51 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NAD
Owh begitukah NAD...
Aku takde masalah camtu pon...
Kalo RIP while TORRENTing, loading dia sama aja...
Sah sah net ko hampeh hahaha...


SYAFIQ
Ko org jawa ke?? Interested sungguh pada lagu Jawa ni..
Mari kita ICE-BREAKing hehehe...


MIRUL
HAZAB ok ko ngan kempen Janda HOT ko nih!!
Sila laa berkesudahan...
Like I said... U r even HOTTER n HOTTER n HOTTER ok!!
Maka tak perlu jealous ngan Kak Ani hahaha...

Tapi aku akui, dalam gambar tu dia nampak lagi anggun dari Liza walaupon Liza lagi muda dan beranak satu jua berbanding dia :D

2:33 pm  
Anonymous Anonymous said...

Ihab...jawa tak jawa sangat la, jawa murtad ok! Hahaha... lantas ku terfikir,adakah kau Jawa jua?......

3:26 pm  
Blogger Irzan said...

Ihab,

Sebenarnya aku ada confession to make:

I AM TURNED ON BY HOT DIVORCED LADIES.

So that's it.

That's the truth.

Lol. Dan thank you again and again ok sbb ko asik cakap aku hot jer, tapi sebenarnya you're cuter baby! MY LOVE FOR YOU! Haha...

Sila chat ngan aku malam ni.. aku ada banyak kata2 best2 nak turn YOU on. Lol...

12:45 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Hahahaha...
Kowser aku diJAWAkan dek Syafiq!!
Tidak Syafiq tidak!!
Malahan aku tiada bau2 bacang mahupun bacing terhadap keturunan Jawa hahaha...
Ohhh... Pembantu Rumah yg kerja kat rumah mak aku Jawa...
Tu kira valid ke nak buat perkaitan ngan JAWA??!!
Hahahaha...


Anyway... Mirul!! Mana kata2 TURN ON itu??
Sila TURN ON betul2... Aku dok OFF je borak ngan ko hahaha... :P

Tapi ko TURNED ON BY DIVORCED LADY sangat MENGGERUNKAN!!

11:21 pm  
Blogger baez-kun said...

motif ko nyer blog ni 3 posts jer?

11:41 am  
Blogger puteri nad said...

aku dah rip da ihab..

tpkan aku geram lah..aku x dapat mengomen kat entry2 sebelom nie..matilah aku tengah gian nak mengomen nie..dah lama x mengomen panjang..sila disable idea ko nak beri satu page 3 posting sajer..

aku dgn ini menggunakan kuasa bulan yg ada pada aku..memaksa ko buat cam dulu balik


Puteri,Ratu,Permaisuri Nad

4:41 pm  
Blogger baez-kun said...

betol ok
motif 3 posting sajor?
hentak buku lali

10:23 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

DAULAT TUANKU PUTERI hehe...
Aku tatau apsal Nad...
Tapi aku takleh resist kalo ko mintak apa2 kat blog ni...
Apsal ek??
Apsal aku kena itot telunjuk ko??!!
APSAL APSAL APSAAAALLLLL!!!
ARGHHHHHHHHHHHHHHH!!!


HATA
Komen anda sudah basi, maka tak perlu ku jawab haha...

2:44 am  
Blogger baez-kun said...

owhhhhhhh
ape yang basiiiiiiiii
sila jawabbbbbbbbb
sbb aku tak jumpa jawapan dia walau dah baca komenan ko di atas

11:43 am  
Anonymous Anonymous said...

lor!aku lupa mau masuki komenan ini...:)

Ihab

Hahaha...dah lah!jgn lak nak lelebey plak!dah tak jawa sudah!jgn nak tegakkan benang yg sudah basah adanya...kalu ko nak valid jadik Jawa dari housemaid ko tak pe jua...**belajarlah bahasa jawo ngan pembantu umah ko tu...

hahaha..**teringat aku kat tagboard zaki tatkala aku berspeaking jawo bersama zaki,Ihab terkulat - kulat membacanya...Hahaha....padahal tu Ihab ooii,adalah cliche biasa yg dituturkan(borak - borak kosong)...
hahaha....

12:59 pm  
Blogger puteri nad said...

Hahahah,
Ihab---sebagai puteri raja,aku dikurniakan2 basic2 magic juga setanding dgn gelaran..

jgn la ko heran plak..tp mekasih camni lebey puas mengomen~

kena la itot

4:44 pm  
Blogger toriq said...

tak tau nak komen apa di sini~ tapi, nak letak komen gak~ hahaha

2:35 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Appreciate your effort wahai Thariq ;)

SYAFIQ!!!
Aku pernah ok try nak belajar bahasa ibundamu itu!
TAPI YA AMAT MENGELIRUKAN HAZABBBBB!!!
Terus aku cancel belajar haha...
Ada macam2 laa bunyi...
Takleh masuk otak ok!! TAKLEHHH!!!
Hahahaha...

tapi aku akan cuba jua belajar!
Demi tak nampak kalut di taggy sendiri...
Jadi Syafiq...
Yok ajarin aku!!
:D

2:47 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Owh lupa nak khabar!

LENGGOK INSYA ALLAH kuar 27th MAY!!!

2:47 am  

Post a Comment

<< Home