My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

30 May 2006

~Honoured~

For the overwhelming receptions that you presented
For the love and support that you have shown to me
I certainly cannot thank you enough
But still it is worth to say:

!!Thank You, Thank You & Thank You Again!!
~Thank You GUBU for the wonderful appreciation~


Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com

Psttt Zharif... Sorry la weh tatau nak cari mana gambar ko :P
Gambar tidak di sini, tapi di hati sentiasa sebati!! ;)

20 Comments:

Blogger baez-kun said...

matila first

12:38 am  
Blogger puteri nad said...

matilah seken

10:04 am  
Blogger DaRk AnGeL said...

mati lah third!

2:32 pm  
Blogger DaRk AnGeL said...

oh gmbr nad atas sekali?
bangga nyehhhhh dia! hehehe
nk nyanyi jugak lagu klasik kat dlm nih..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU [2X]
HAPPY BIRTHDAY TO HATA
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..!!
hehehehe...
p/s : tumpang nyanyi yer ihab! nyanyi style ala2 kak ani! hehehe..

2:34 pm  
Blogger Irzan said...

Salam....

Ya ampunnn!!! Tak cukup lagi ngan lagu tu nad berkumandang ulang2, ni gambar nad letak kat atas pulak!!!

Tak puas hati nihhhh!!!!!

Jeles nihh jeles!! Muahahahhaa....

5:15 pm  
Blogger puteri nad said...

ahahaahha,
hmmm mirul2..aku saje je mamo hilite aku diatas sana..:p

9:37 pm  
Blogger DaRk AnGeL said...

ler.. nad spesel lak ni..

2:06 am  
Blogger Unknown said...

yang penting gambar aku ade. TITIK. :D

4:20 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:00 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

DARK ANGEL
Ko tau nama betul aku!!
Aku tatau nama betul ko!!
Apa cerrrrr!!??!!
Sila Ice-Break!! Hehehe...


MIRUL
You have better idea dear??
Bilangan gambar itu memaksa aku membuat susunan sebegitu kerana gambar2 tu semua jumlahnya bilangan GANJIL...
Nak bahagi dua takleh... Nak bahagi 3 takleh...
Malah nak bahagi ngan apa2 nombor pon takleh sbb jumlah gambar 17 dan 17 adalah PRIME NUMBER!!

So please accept the fact that I need to put NurNadhrah at the top to make sense of the order of names mentioned in Dikir Gubu hehehe...


NADHRAH
Anda mmg special...
Tp hakikat gambar anda sebutir di atas sekali itu tiada kena mengena ngan keSPECIALan pleaseee hehehe...


& lastly ZAKI
Kan bagus kalo sumer org mentaliti cam ko nih!!
Takde masalah nak bubuh gambar kat mana2 sekalipon hahaha...

10:08 pm  
Blogger puteri nad said...

hahah

ihab mengaku je lah i spesel~~

10:11 pm  
Blogger Audy said...

baru aku perasan ada gambar aku...ihab aku terharu sekalik...air mata sedang menitis...

1:28 am  
Anonymous Anonymous said...

wahhh...komen ko Ihab kat Zaki...teramat manis ku rasakan...
yerlah...yerlah...JANJI GAMBAR AKU ADA.NOKTAH!!!!

hahaha...btw Ihab...thanks again!!!

4:15 pm  
Anonymous Anonymous said...

so sweet~

7:33 pm  
Blogger puteri nad said...

ihab memang~

9:55 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

NADHRAH
Yer you memang sepesel...
Tapi hakikat gambar ko cenonet kat puncak tu takde kena mengena ngan keSEPESELan anda...
TEGAR nih!! Takmoh kalah!!
Hahahaha...


RIZAL
Sejak kebelakangan ini, anda suka exagerate perkara yg anda tak perlu exagerate!!
Heran ok!!
Hahaha...


HAZLYN
Mmg sistematik ok... Hidup kena sistematik supaya tak kelam kabut muahahaha...

Lyn sila terharu... Org buat entry baru khas utk Lyn cecewah :D


SYAFIQ
Hahahaha...
Apalah Syafiq?? Adakah anda terZIPZAS??!!
Hahaha...
Maka aku nak jugak sampaikan kata2 MANIS buat ko...
Tapi takde idea buat masa ni...
Ko kita masam masam masin dulu...
Nanti ada idea, aku maniskan kata2ku seMANIS2 mungkin utk ko, bleh??
Hahahaha...


YASMIN
Apalah yg sweet??!!

1:14 am  
Blogger puteri nad said...

Ahahaha
Ihabb <- (aku nak tegaskan disini)

sila sajer mengakui aku tercongok diatas tu sebab aku special la la la la..syoknyehhhhh..motif berpura2 ihab..(har har har)

7:46 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Ketuk ketuk ketuk lagi Nadhrah...
Motif perasan melebey??!!
hahahahaha...

12:10 pm  
Blogger puteri nad said...

ahahaha..
alah perasan ngan ko sajor..pesalahnye..salah ke ihabb (terus guna suara mendatar)

2:42 pm  
Anonymous Anonymous said...

Ihab
Hahahaha...
Apalah Syafiq?? Adakah anda terZIPZAS??!!
Hahaha...


bukan jer terzipzas...malah tersentap.....adooiiiii......

Maka aku nak jugak sampaikan kata2 MANIS buat ko...
Tapi takde idea buat masa ni...
Ko kita masam masam masin dulu...
Nanti ada idea, aku maniskan kata2ku seMANIS2 mungkin utk ko, bleh??
Hahahaha...


alahai...nak sampaikan kata2 MANIS buat aku? aduhaaaiiiiiiiii....
tapi jgn terlalu manis sangat tau, sakit jantung aku karang, bukan kena kencing manis plak...tak pasal - pasal ko kena rawat aku kat sepital gara -gara ko dah maniskan aku......;)

1:32 pm  

Post a Comment

<< Home