My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

24 May 2006

~Wanita Hari Ini~

Noraniza Idris has made a press statement in the local programme
:: Wanita Hari Ini :: regarding the release of her latest album
:: Lenggok Noraniza Idris ::
A tribute to her 2-decade involvement in the local music industry!!





Quoting the words from SawoMatang forum by Hazlyn:
"Hari Isnin baru2 ni Kak Ani jadi guest kat WHI
Kak Ani ada mention psl Lenggok
Kalo tak silap dengar Kak Ani kata kuar dlm masa 2 minggu"

And the Monday as per referred by Lyn (nama manja Hazlyn hehe) should be the 22nd May 2006; which means Lenggok Noraniza Idris should be out and about around 5th June 2006!!
Thanx Lyn pasal bagitau kitorg!!

As a fan, I am certainly over-excited about this news!!
And for this, let us all start the celebration by the release of Dikir GUBU - yet another tribute to A-N-I's beloved visitors!!


p/s: please feel free to comment or condemn or say whatever you like, dislikes, love or hate about the song!! Your critics will be much much MUCH appreciated, guys! Hehe...

54 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hohoyeah~
dikir GUBU!!!

11:14 pm  
Anonymous Anonymous said...

wahhhhhhhhhh.. aku first rupanyer...

11:15 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

MALAHAN AKU JUA GAZET!!
Sila laa HANTU KORG2 ni!!
AKU BARU UPDATE 2 saat yg lalu ok!!

YA KASIHHHHHHHHHHHHHHHHH haha...
Tp Yasmin sila laa komen ;)

11:19 pm  
Blogger Unknown said...

"As a fan, I am certainly over-excited about this news!!"

ko bukan setakat FAN ok~ malah ko jua dah nyanyi bersama2 kak ani~ you'r more than a FAN actually~ sangat jeles bley~

5:29 am  
Blogger baez-kun said...

erm camane kah album lenggok noraniza
camane ko nak dapatkannye, akan dipost okleh orang msia kah

btw dikir gubu aku brasa terkesima sajor
best ok best
maka aku aku mengucapkan tahniah kepada ko akan usaha yang tak kunjung habes muahaha best best ok

tapi motif nama nad sajor yang menonjol? sila jawab sila jawab ok? motif nama nad spesel? muahaha

sebutan ko pula (pronunciation) membuatkan aku terkesima sajor iaitu toriq nan tebal, hata dengan ha yang sangat faseh, ahada jua, khaliq jua sangat faseh maka aku terkesima muahaha

btw nama aku bukan ha pedas, malahan ha tebal boley? (sajer je muahahah)

best best~~

best best

7:23 am  
Blogger baez-kun said...

paling suka juga time grande union of blogger uniteddddddddd

sungguh kreatif ok ko

aku terpempan sajor

syoknyeh

7:32 am  
Blogger puteri nad said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ihab..aku tatau nak cakap aper dgn lebey tepatnyer..aku cam terlonjak2 kegembiraan cam beri2 dalam maple stori jua~

huwaaaaaaa..syoknyehhhhh ihab!!
nama aku ko sebut dgn benar nyer jua..no komen on that :p

aaaaaaaaa....syoknyer ihab syoknyerrrrrrrrr..

tahniah ler ABANG IHAB!!!!

10:44 am  
Anonymous Anonymous said...

hau leng aaa...

alapak, tersilap posting lah... dah terposting kat "DIkir Gubu" entry...

Btw Ihab, sangat best ok lagu ni! Suka!!!! Well done Ihab!!!! :)

11:04 am  
Anonymous Anonymous said...

1. firstly, aku suka part intro tuh.. terasa mcm ada satu smgt naik..

2. mula2 agak pelik dgr masa ko buat bunyi 'eee eeee eeee' masa yg org nyanyi ramai2 part 'bermohon sembah'..lama2 baru ok..

3. suka sebutan kau.. :P

4. lirik masuk!!!

5. vid clip tk nak buat sekali ker?
hahaha *gelak guling2

6:50 pm  
Blogger baez-kun said...

tapi motif nama kakmin jadi dayang yasmin? dan faiz tiada pangeran hata?

8:56 pm  
Blogger puteri nad said...

nak video klip..nak video klip gak ihabbbbbbbbbbbbbbbbbb...

hahaha..ihab nak video klip

hentak2 kaki lambang manja..

kalo abang faiz mo jadi pengeran segala nnt abang toriq nak gelaran panglima dia jugak..terseliuh aa lidah ihab~~~

hehehehe

11:03 pm  
Blogger Unknown said...

hekeleh... korang ni demand lebey la.... haha~ tapi kalau ade VC pun ape salahnye ye dak? hm~ but anyway ihab, fokus kat studi ko la.... exam dah dekat kan? selamat maju jaya~ bila exam dah habes, buat la vc plak... :p

12:06 am  
Blogger Audy said...

sedap la lagu nih ihab...tapi part background ko jerit2 ala2 tukang karut tuh mungkin boleh guna suara housemate ko la...hehe, joking!

3:21 am  
Blogger toriq said...

hanya ALLAH tahu betapa uniknya kawan aku sorg nihhhhhh...

hahahha....

;)

7:33 am  
Blogger puteri nad said...

setuju..ihab sangat unikalni malchik~ :-)

11:33 am  
Anonymous Anonymous said...

salam...

wah semangat nii!! si nad beria2 duk attach kat aku lagu dikir GUBU!! walhal aku tengah berhempas pulas buat case report, aku pun tak dengar lagi baru balik ni hah.

nanti jap sat aku download pastu komen sepuasnya muahahahha...

btw intro tu ada sebut CAK CAK CAK macam tarian kecak kat bali!! seronok gle!!

12:42 pm  
Anonymous Anonymous said...

Hah dah download:

Seriously, the first impression yang aku dapat bila habis dengar lagu ni: omg. this guy mmg sangat unique gile baban. exactly mende yang THORIQ (sila baca dengan pronounciation ko yang sangat MAKHRAJ hanjeng) sebut previously: "

hanya ALLAH tahu betapa uniknya kawan aku sorg nihhhhhh...

hahahha....

;) "

SERIOUSLY!!! sangat dahsyat ok ko punya kepelikan tu - taraf insan2 seni la kot, cuma ko insan seni yang amik medic. agak-agak ada harapan ke ko jadi macam Sudirman jadi the singing lawyer? Nih doa nih doaaa!!!

Satu lagi kepelikan yang membuatkan aku ketawa jugak:

Part GUBU sini GUBU sana tu, pastu ko sambung "grande union of bloggers united" ala-ala kelakar jugak la kot. pada pendapat aku la, tapi jangan anggap ni sebagai satu kelemahan ok. Aku rasa kalau "united" tu ko tak increase tone kat akhir dia, ko biar tone dia mendatar je baru cam tak kelakar kot.

Tang ko tambah-tambah loghat kelantan tu sangat comelllllllllllllllllllll muahahahahha ... MOTIF ko tak tambah loghat Terengganu walhal berjiran je!!!

Overall: Satu usaha yang sangat EXCELLENT dan BAGUS BANGET!!! Sangat mengkagumkan sebab ko semangat buat lagu utk GUBU walhal orang lain semua ala2 tak semangat dah pasal GUBU *aku tanya meeting pun tak berjawab2 lagi - maybe exam kot* anyways sangat APPLAUDABLE effort yang sanggup membuatkan aku salute 100 kali!!!

1:33 pm  
Anonymous Anonymous said...

salam...

komen tambahan lagi:

aku nak tambah USAHA KO DAN SEMANGAT KO TERHADAP KAK ANI membuatkan aku nak beli jugak jugak album kak ani bila balik malaysia nihhh!!! semangat nihhh!!!

sebab kawan dah jadi fanatik kan, so aku yang dulu benci gile noraniza idris ni terus rasa nak terminat jugak.

dulu best giler kawan2 kutuk, kata dah tua la, musim dah habis la, sumbang etc. harharhar.

2:07 pm  
Blogger baez-kun said...

motif nad beriya2 mengattach segala tika mirul sibuk membuat report? matila nad yang nak menonjolkan nama beliau sajor maka harus ditampar ok muahahaha

tapi best ok mmg besttttttttt muahahahah

dan ihab menyebabkan aku yang tidak meminati noraniza akan terus membeli kaset transkripsi siti nurhaliza biler balik nanti tanda sokongan

4:43 pm  
Blogger Irzan said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5:15 pm  
Anonymous Anonymous said...

salam...

apakah BELI KASET?! harus beli CD utk meninggikan revenue siti ok! haha... semua peminat album transkripsi wajar membeli cd bagi menjamin kualiti.. beli kaset hancus ok sila sedar!

Malahan aku juga terpana terbata mendengar nama nad berulang-ulang kali di-mention kat lagu GUBU!!! apakah?? nad ko bagi makan apa kat ihab sampai gitu sekali minat ihab kat ko? Tak boleh jadi nih! Muahahahha... malah nad semua yang hot2 semua dia nak sapu .. abg faiz, acap.. sekarang IHAB? wah wah... hehe..

*nad ampunnn*

Aku sebenarnya harus berterima kasih kat nad sbb sudi hantar pediatrics case report walaupun aku langsung tak guna pun.. ahaks... nad memang pandaiiiii mengambil hati2 rakan-rakannya muahahha..

5:20 pm  
Blogger puteri nad said...

MATILAH KAU MIRUL..YANG MINTAK..AHAHAHAHAH

-nad-

8:20 pm  
Blogger puteri nad said...

terus tampa mirul tanda protes!! atas kenyataan diatas!!!!!!

8:22 pm  
Blogger Irzan said...

salam..

iyer la aku MINTAK maka ko sudi HANTAR, nampak connectionnya di situ?!?! hehe..

tu la aku berterima kasih nih nad!!

*matila weekend ni ada 500 MCQ pharma + 300 MCQ pathphys aku tak hafal lagi nad!!! ko baca jampi apa kasi cepat ingat ek?*

9:56 pm  
Blogger baez-kun said...

muahahah kelakarnyeh
aah ok mmg cd
aku silap jua terbiasa taip kaset boley?
matila nad rupanye beriya2 mengattach lambang nama beliau terpatri

11:26 pm  
Blogger DaRk AnGeL said...

err... asslamualaikum...
tumpang lalu jer nih nak ngomen lagu GUBU tu mcm best jer.. [thanks hata yg paste link-beria nak daku dgr yer]
tak nafi nama nad menonjol.. kenapa ek? [tiba2 nak setuju dgn mirul psl nad nak sapu semua! hehehehee] *lari sblm kene tampa!*

3:04 am  
Blogger DaRk AnGeL said...

p/s : ada labmate yg suka lagu ni, dia dok ulang2 psg dlm lab smpi naik hapal liriknya! sekali kantoi biler supervisor masuk, baru lar dia reti nak tutup![dlm lab tak boleh psg lagu-supervisor tak suka]
mati lar bingit telinga ku mendgr nama nad disebut2! hahaha..

3:10 am  
Blogger puteri nad said...

mirul,
teknik dia..circle kan soalan dgn jawapan yg sama cam Myorcardial infarction always kat substernal area..hehehh..maka ekceli pathfis ada 500 soalan jua..

abang faiz,
matila dikau jeles nama dikau skett..

kak syifa,
hahaha..daku mesra kepada setiap pelosok alam~

takperla dengar banyak2kali nama nad..best haper..x ramai orang nama nadrah ;-)

5:21 am  
Anonymous Anonymous said...

nice song! =)

8:33 am  
Anonymous Anonymous said...

again..nad sgt kiyut miyut...

10:55 am  
Blogger Unknown said...

hazlyn... betul latu.... pandai si ihab ni gabung sana gabung sini...

12:21 pm  
Anonymous Anonymous said...

salam...

wahh!! nad sila laaa ajarkan aku teknik-teknik menghapal MCQ yang hanjengs!!! aku tak abes2 lagi buat ni asyik faiilll je. adoi...

tapi yang pasti bab2 diabetes tu mmg aku excell gile.. heh.

1:08 pm  
Blogger puteri nad said...

salam,
mirul..ko circle jer sumer yg jawapan dia ala2 sama dan soalan2 yg sama tp gaya2 jawapan berbeza..lepas tu cam teknik dia..ada beberapa soalan mengelirukan dia memang letak extra word cam utk yg jawapan mechanical jaundice..sumer dia letak mechanical jaundice tak macam obstructive,hemolytic sumer dia x letak..ehehehe sila mengkaji~

aku suka bab watersalt..sumer jawapan hypoosmolar satu jer hyperosmolar yg ada 0.4 tuh.. muehehehe..

1:30 pm  
Blogger Unknown said...

aku tande sume. kompem fail! nih apekemende yang korang bebelkan pasal exam kat sini ni? tempat lain takde ke? marah bley~ :))

5:19 pm  
Blogger Audy said...

bile nak full duet ngan kak ani nih ihab?

5:20 pm  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

SALAM YA SALAMMMMMMMM!!!

WOWWWWWW WOWWWWW WOWWWWWEEEEEEEE!!!
MERIAHNYA MERIAHNYA!!
HAHAHAHAHA... SERONOTNYA SERONOTNYAAAA!!!
OVERWHELMING SERIOUS OVERWHELMING!!!

GUYS GUYS N GURLSSSS THANX A LOT FOR THIS OVERWHELMING APPRECIATION!!
Hahahaha...
Sungguh ku tak sangka sampai camni sekali sambutan seantero GUBU terhadap hasil kerja cikai ini!!!
Wah wah wahhhhh!!

Aku pula mahu tabik spring pada korg kerna dalam apa jua keadaan dan bentuk...
Korg dok asyik masyik support aku nihhhhh wahuhuhuuuu...
BESTNYERRRRRRRRRRRRR :D
Idop GUBU!!!

Malah rasa tak sia2 semangat nak buat lagu dedikasi buat org2 GUBU dan pelawat A-N-I sbb camni sekali korg balas :D
Makacih guys!!
Sayang u ols!!!

2:42 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

ZAKI
Am I more than a FAN??!!
What is more than a FAN??!!
Seriously aku jua nak teruja kalo bleh jadi somebody special in Noraniza's sight haha...

Tapi ketahuilah Zaki... So far as I'm concerned, aku memang FAN semata!!
Tidak lebey dari itu haha...

Namun Zaki sekalung penghargaan buat ko jua kerna sudi memasang lagu ni diblog ko hohohooo...
Walaupon aku tatau apa laa relevance bubuh lagu tu di sana hahaha...
Still, shows the spirit of friendship & support!!
Cheers mate!!


HATA
Yaaa ABANG aku sudah janji bila Lenggok kuar akan dipos padaku!!
Hehehe... Syoknyer lagi 2 minggu nak kuar dah :D
Tak sabarrrr!!

Tapi komenan ko padaku, aku hargai jua...
Aku tatau ok Ha pedas ke Ha bulat, tapi sbb ko di Irbid, maka kalo aku buat Ha bulat nampak sangat tak Irbid...
Ha pedas jua keistimewaan Irbid, maka peduli laa...
Hanya Hata Ha Pedas yg best utk ku sebut hahaha...

Dan Hata mintak maap laa wehhhh...
Aku sangat tak dapat mengkabul hajat ko nak bagi nama ko menonjol etc...
Cam aku explain... Sbb nyer lagu ni Dikir PUTERI tajuk asal...
Oleh sbb kat dunia GUBU ni PUTERI hanya si Nadhrah...
Maka amatlah aku tatau nak bubuh ganti ngan nama org lain dalam lagu ni hahaha...
Aku kena buat nama sahut2 NADHRAH dalam part ramai2 tu jua sbb kalo aku tak buat, aku akan berlaku amat tak adil pada Nadhrah - kalo takde part tu, aku menyebut namanya di awal sahaja...
Padahal nama2 korg yg lain ku sebut 3 kali jua dalam lagu tu sbb part chorus tu ada nama sumer org dan dalam seluruh lagu di ulang 3 kali...
Jadi HATA sila pasrah!!
Aku tak mampu nak ganti Tuan PANGGERAN sbb dalam minus one diorg sebut TUAN PUTERI!!
Sila salahkan SRC pleaseeee hahaha...

Dan DAYANG aku boleh bubuh sbb suku kata dia ada 2...
PANGGERAN ada 3 suku kata ok!!
Takleh letak dalam lirik tu sbb nanti dia kacau bait kalam pleasee...
Motif aku nak menyanyikan Mari Thariq PANGGERAN Hata
Terkebil lidah larynx jadah segala nanti!!

Maka kesekian kalinya, aku pohon maaf kerana tak berlaku adil buatmu jua...
Tapi ko tahu yg di hatiku, dikau tetap Panggeran Budiman...
Ko tetap Panggeran ternama di A-N-I...
N especially in GUBU!! Yeahhh...
That's what matters most!! :P

2:52 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

NADHRAH
Seperti biasa sokongan ko tak berbelah bagi hahaha...
Malahan terkesima aja aku ko gi bubuh lirik di MSN!!
Tanda ko mmg betul2 suka ek...
Waduh waduh sukanyer akuuuuu hahaha...
Ko memang BEST bleh!?!?! :P

Tapi NADHRAH toksah join Thariq kata aku UNIK bleh tak??
Malahan aku biasa2 ajo... Byk lagi manusia lain yg lagi hebat buat bebenda alah ni??
Motif nak mengata aku unik?? hahaha..

Malahan tah bahasa apa ko kata...
Unikal Malchik tu kejadah wahai makcik??
Hahahaha...

Tapi apa apa pon... Oleh sbb ko suka lagu ni, maka ko katalah apa jua...
Ku buka tangan sedepa tanda setuju ajoooo :D

Suka aku kerana ko suka :D



YASMIN
Yaaa makasih ajalah jua kerana ko jua suka lagu ini :D
Dan tahniah kerana ko 1st ngomel di sini jua...
Minta maap... Takde hadiah ok dalam kategori ini hahaha...

Thanx yer sudi komen jua padaku...
Yaa aku tahu part org menyampuk2 tu agak annoying haha...
Tapi aku buat sbb nampak pelik kalo tetiba je kuar org sebut NADHRAHHHH kat tengah2 part tu muakakaka...
So, bare with it Yasmin!! :D

Thanx for enjoying the song!!

2:58 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

SYAFIQ
Yaaa!! Anda suka lagu ini??!!
Sepastinya anda bermaksud anda suka jua pada lagu Dikir Puteri dendangan Noraniza hahaha...

Ya kasih Syafiq!!
Pujian melambung ko ku garap ngan kata2 Alhamdulillah!!
Kurang2 ko menerima lagu ini seadanya...
Dan ko tidak annoy pada sikap suka melalak aku ini!!
Hahahaha...
Cheers mate cheers!!

& all the best for you laa!!!
:D



RIZAL oh RIZAL
Bdak2 lain suka2 ni aku bleh tolerate lagi sbb diorg baru sangat kenal aku...
Tapi bila ko sendiri jua menyatakan keSUKAan ko, AKU JADI TERUJA TERLEBEY boleh hahaha...

Then again... Ko pon kenal tabiat suka melalak aku nih..
Fair enough rite?? Thanx for the compliments though...
Hamdulillah :D

Tapi soalan duet ngan Kak Ani ko tu tak masyuk laa dik oiii...
Motif aku student di UK ni tetiba nak duet ngan Kak Ani di Mesia??
Impossible loveee... Impossibleeeee haha...



THARIQ
Mmg ALLAH satu je lah yg paham passion aku Thariq weh!!
Hahaha...
Tapi aku gembira jua kerana ko jua turut cuba memahami passion aku yg kekadang terlajak passionate ni!!
Macih yer Thariq!! :D

3:03 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

MIRUL ku cayang!!
YAAA AKU DAH PUAS BEBEL dah kat ko nyer BLOG!!
Mmg haru biru ok ko sanggup bkak satu thread utk aku :P
(aku tak masuk lagi blog org lain haha...
Kalo ada gak yg buat entry khas... Aku dahulukan je laa ngan kata MAKASIH BEBYK KERANA APPRECIATE DIRIKU ini ;) )

Hakikatnya sebagaimana ko mula menyayangi Noraniza, aku jua nak mula menyayangi ko atas kesanggupan ko support aku walau kengkadang aku rasa ko takleh paham tentang minat dan passion aku hahaha...
Tapi demi ukhuwah ko buat jua, dan dengan itu sekalung kasih ku ucap padamu :D

Maka dengan itu sila laa beli CD Kak Ani nanti balik Mesia!!
CD Lenggok banyak ok lagu2 baru...
Malah ada lagu Racau Sang Khalifah! Hahaha...
Ko rindu aku, ko pasang je itu lagu...
Dengar aku Ya Leil Ya Leil dalam lagu tu, sure rindu ko terubat ok!!
Hahahaha...

Above all... Aku nak kata mekasih lagi dan lagi kerana cuba jua ko paham passion aku ni...
Walhal dulu ko tatau nak mengomel apa kat A-N-I...
Tapi skang, HAMIK KO!!
Berjujuk komenan ko semata hahaha...
Masih masih masih!!
Ko gagahi jua keTIDAK FAHAMan jiwa ko utk meMAHAMI naluri aku :D
Dan dengan itu ku ucap lagi terang2 di sini MASIH MASIH MASIH dan CAYANG KO!!!
Hahaha...

NADHRAH sila toksah menohmah!!
Malah aku CAYANG KO JUA!!

Owh dan org lain jua sila TOKSAH MENOHMAH...
Kerana AKU CAYANG CAYANG DAN CAYANG SUMERRRRRRRR


Haa dah sudah laa tu kot aku merapu...
Aku wish plak BEST OF LUCK utk ko ngan Nadhrah utk exam!!

3:10 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

DARK ANGEL
Dan welcome to you!!
N thanx for the will to come n comment haha...
Mari laa kita ice-break!!
:D

Mekasih kerana menyukai jua lagu GUBU ni :D
Ini kerja sambil2 sbb bosan mula2nya...
Tapi bdak2 ni sambut ngan cara yg amat OVERWHELMING dan aku hanya mampu senyum dan senyum dan senyum lagi dan lagi :D

Terima kasih jugaklah kat ko kerana ko jua mampu buat aku tersenyum ngan citer kawan ko di lab itu haha...



and lastly my lovely HAZLYN
Haa kengkawan ni laa dia HAZLYN yg break the news to me kat forum SawoMatang nun hehehe...

Lyn!!
Secomel2 lagu ni, takleh lawan comel mu hahaha...
Dan kePASRAHan mu datang ke sini dan mengomel sbb Ihab suruh menambah keCOMELan, boleh??
Hahahaha...

Masih yer LYN!! Sorg je bdak forum yg melawat dan mengomen di sini kua kua...
Ada ciri2 kakak mithali laa...
Turut aja kehendak si adik hahaha...

Dan LYN mmg tak syak lagi anda peminat Noraniza!!
Kerana intro dan outro tu mmg bulat2 amik daripada performance Hala Timur AJL Kak Ani haha...


Yaaa!! Sebut pasal ni lupa nak tanya:
ZAKIIIIII camne ko bleh begitu alert yg intro n outro ni diamik daripada lagu Hala Timur AJL??!!
CAMNE KO BLEH TAHU??!?!?!
Kaget ok kagetttt hahaha...

Apakah ini bermaksud anda jua meminati NORANIZA IDRIS??!!
Kuang kuang kuang...




ALL in ALL my beloved brothers n sisters!!
Thank you for your appreciation (tak larat dah nak sebut ulang2 ni) n hopefully you really do enjoy the song!!!

G-U-B-U GUBU!!! Grande Union of Bloggers Uniteeeeeedddddd

3:18 am  
Blogger DaRk AnGeL said...

oh ok.. your welcome..
[sgt excited and ceria ihab ni rupanya..]
p/s : a friend of nad, hata, min. a.k.a lady fantaghiro.

4:48 am  
Blogger puteri nad said...

Ahahahha..yo lahhhhh pakcik..aku hanya mampu tergelak membaca komenan ko yg panjang cam pemberita sukan..tp Ihab sumer orang gave their credits coz sebab mika rasa ko patut menerimanya..hehe

haha,aku suka perkataan mengemping tu..maka aku letakkan di MSN..dan direply oleh kawanku Nad Mengemping Jagung makanya sangat kelaka menambahkan lagi penggunaan ayat mengemping di status YM aku plak..all in all..memang best~

unikalni malchik,pakcik yg unik..n ko translate sangat tepat..ahhahah..congratz ;-)

anyway sumer orang sayang ko gak~

aku akhiri note panjang aku dgn bait2 dari lagu ko sendiri

ji yu bu yu GUBU (2x) Aaaaaaa <--part ni aku memang suka giler..ahahhaaha

7:41 am  
Anonymous Anonymous said...

salam...

sangat terharu ok ko MAMPU memahami aku "menggagahkan" diri meminati noraniza idris sebab ko!! sungguh nih. sebelum ni mmg dia sangat hampeh malah tak layak diberi pengiktirafan melambung2 jua kerana dia hanya artis seni biasa pada pendapat aku...

aku rasa ko sebagai FAN pun dah begini melambung ko punya minat kat Kak Ani, apa kata ko KAWIN terus dengan kak ani, elok2 dia menjanda tuh. hehe. sure dia pun nak je suami dia bakal doktor nanti kan? grad kings college tu .. muahhahahaha..

maka terus bila ko kawin ngan dia hidup ko diselubungi kebahagiaan yang HAQIQI di duniawi ini, nasihat aku toksah lupa la kawan2 ko yg support GUBU selama ni mkay.

9:44 am  
Blogger puteri nad said...

yg penting i nak duduk kat meja pengantin tu jugak..ke kene ada meja khas gubu...ahahha what say u guys?

3:17 pm  
Blogger Audy said...

mane taknye ihab...kalau aku nak TERSUKA kak ani punye lagu nih bagaikan mengasirkan pasir dari tepung...sebab tuh jua la aku nak bersama2 kau menyambut kelahiran anak sulung korang berdua, album lenggok tuh...(haruslah ko feeling album full duet dgn die skrg)...chow

4:09 pm  
Blogger Unknown said...

ihab..

Yaaa!! Sebut pasal ni lupa nak tanya:
ZAKIIIIII camne ko bleh begitu alert yg intro n outro ni diamik daripada lagu Hala Timur AJL??!!
CAMNE KO BLEH TAHU??!?!?!
Kaget ok kagetttt hahaha...

alo2... aku follow AJL setiap tahu ok~ malahan makin passionate nak follow AJL lepas mawi menang Aduh Saliha bley~ maka seharusnya aku tahu intro ngan outro ko tuh tu peti dari AJL jua~ malahan jua kedengaran yang amat jelas ade suara orang bersorak dalam bahagian itu, menguatkan lagi hujah aku bahawa ko MEMANG petik dari hala timur... haha~ sila jangan mempersoalkan kredibiliti aku dengan AJL bley~ muahahha *aku gelak TAK HINGAT!!! mari jua sama2 meminati kak ani dan mawi jua~

[apa yang aku fikirkan...]
[tak terfikir ape2]

4:38 pm  
Anonymous Anonymous said...

yes NAD!!!!! kita demand meja khas GUBU~

10:24 am  
Blogger DaRk AnGeL said...

hehehe.. ni bukan ahli GUBU tumpang lalu jer.. sekadar sbg tanda sokongan kpd empunyer blog dan kak ani nyer..
walupun dah ckp tapi nk ckp lagi.. lagu tuh mmg best! buat lagi yg lain boley? hehehe
senyum kuda : kagum lah doktor ada masa nak rakam album!

5:11 pm  
Blogger Irzan said...

salam...

sebenarnya GUBU boleh disertai oleh sesiapa2 saja so sila jangan salah faham k..

*matila presiden dah takde blog muahahhaha*

by the way HENTAK HENTAK LAPTOP nih nak join nad dan kak yasmin pasal meja khas GUBU!!! nak mintak cappucino sebagai drinks bleyyyyy...

nad cite alexandria best gile tahap cipan matila aku tak abes2 memikirkan pasal cite tu even aku duk dalam kelas pun berimajinasi nihh...

dan bahasa indon ada ok perkataan NIHH jangan tatau nad...

8:47 pm  
Blogger Irzan said...

setuju ngan rizal ni album duet ihab, ke feeling je lebey?

8:48 pm  
Blogger Audy said...

ntah la mirul...ihab nih mulut kate lain, tulis ayat lain, dalam hati, kembang semangkuk...takpe bro, u deserve it...

1:59 am  
Blogger puteri nad said...

ahahha mirul,
aku turut memahami rasa suka tu..
just aku x suka ending dia..

but too bad the guy quite bersalah gak!!!!tp still my heart goes with him masa citer ni bermain dilaptopku~~

and apa kejadah cakap pasal whipped cream? kejadah cam bermain dalam penaipanku kalo berada kat blog A-N-I ni apsal ek?

10:11 am  
Anonymous Anonymous said...

IHAB

SYAFIQ
Yaaa!! Anda suka lagu ini??!!
Sepastinya anda bermaksud anda suka jua pada lagu Dikir Puteri dendangan Noraniza hahaha...


Sudah semestinya!!!of courselah aku support kak Ani gak lah... tapi underground bley? kalau tidak, tak de maknanya kay mp3 aku ada banyak lagu - lagu kak ANi...eh..banyak ke? banyak suara kau aku dengar dari Kak ANi adalah...tapi tidaklah sehebat aku menyanjung kasih ku pada Siti Nurhaliza....

Ya kasih Syafiq!!
Pujian melambung ko ku garap ngan kata2 Alhamdulillah!!
Kurang2 ko menerima lagu ini seadanya...
Dan ko tidak annoy pada sikap suka melalak aku ini!!
Hahahaha...


Aku akan jadik kipas susah mati ko kalau ko jadik penyanyi utama, bukan penyanyi latar....hahahaha.. seriously,aku memang tertarik dengan penyusunan dan garapan lagu - lagu kak Ani untuk disatukan menjadi Dikir GUBU....dan kawan - kawan pompuan aku amatlah jeles kerna nama aku tersenarai dalam Dikir GUBU....


Cheers mate cheers!!
& all the best for you laa!!!
:D


Cheers and all the best for you too Ihab....

4:28 pm  

Post a Comment

<< Home