My Photo
Name:
Location: 41 Frobisher, London, United Kingdom

22 October 2006

Lambaian Syawal

1 Syawal will be meeting us again this year, and I can only say Thank You Ever So Much to those who have been willing to make my Eid a great moment to be cherished for, although sadly there'd be literally NO EID for me this year due to some unwanted circumstances
Then again, Syawal is a month of joy, and I shall never let any circumstances spoil the mood
And for that, I'd like to dedicate this entry :: written on the last day of Ramadhan 1427 :: to those who have been sending me Eid Greeting Cards to lighten up my EidulFitr!!

WITH ALL MY HEART, I Thank You All & Hope You Guys Have A Wonderful EidulFitr for the year 1427 Hijri


:: Eid Mubarak ::
:: Kullu Am Wa-Antum Bkhair ::

from the 57, Stoddart House, Brit Oval, London



Simple Starter
From: Joey Bloey
Date Received: 11 Oct 2006


Excerpt: Salam Aidilfitri dari Bristol





Made In Manchester
From: Yasminci
Date Received: 12 Oct 2006


Excerpt: Salam GUBU buat Ihab
Sebenarnya kalau tak buat barter2 nih aku tetap akan baginyer
Anyway, Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Batin
Buatler Lagu Raya GUBU!!
Akhir kata, goodluck in studies & slmt hari raya again





Golden Glam
From: Mohd Syafiq Hafifi M Sa'adam
Date Received: 18 Oct 2006


Excerpt: Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin
Semoga kedtgan Syawal ni akan memberikan Ihab kenikmatan, kesyukuran & kerahmatan dari Allah s.w.t.
All the BEST for you!!
p/s: Siti Nurhaliza forever! Hahahaha





Dual Combo Mega-Vaganza
From: Syarifah Zuraiha SM Zain
Date Received: 19 Oct 2006


Excerpt 1: Would like to take this opportunity to wish you a very SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN
It's a pleasure to know you
Not coming home this raya? Well, I still wish that you will have a tremendous raya celebration there
Take good care of yourself & JANGAN MAIN MERCUN hehe

Excerpt 2: Hai Ihab
I'm really2 not sure if the 1st card ever sampai to you cause I think I wrote the wrong alamat
But no harm if you got 2 raya card rite? Haha
Ini card raya just-in-case yang 1st tu tak dapat





Resplendent Rainbow
From: Ahada Kamaruddin
Date Received: 19 Oct 2006


Excerpt: To Ihab
Salam Aidilfitri from me...
Semoga you will have happy Eid there...
Take care...





Blue Ocean
From: NurHuda Syeikh Ali
Date Received: 19 Oct 2006


Excerpt: Hi Ihab! How r ya? Sihat?
How's puasa in London? Best?
I'm back home for 1 month! Jealous? Dont be hehe
Sorry kali ni tak hantar kuih raya, sbb tak buat kuih
Ok Ihab, SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN
Keep in touch k!





Pic-Cam-Magnifique
From: Syazwan Hilton
Date Received: 20 Oct 2006


Excerpt: Aku sangat kedekut tapi kreatif
Maka aku hasilkan gambar ini
Ini je antara gambar kita kat London this year!
Semoga persahabatan kita akan terus berkekalan
Selamat Hari Raya





Pending:
NurNadhrah
Dr Hj Muhammad Faiz Baherin
Muhammad Zaki




THANK YOU ALL & HAVE A NICE EID!! GOD BLESS!!


13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wahhh.. first!!

11:48 am  
Anonymous Anonymous said...

ok..skrang boleh mengomel stlh men'cop' takhta FIRST!!.. salah ok eja 'manchaster' tuh...
nway, musykil ok knp kan tkleh nk beraya2 dia hari lebaran k.. apapun..glad you liked the card.. *nasib baik tk tulis bende merepek dlm kad tuh.. tk pepasal kena tayang kat sini jugak* hahahaha~

11:51 am  
Blogger wénkt said...

Pic-Cam-Magnifique lagi katanya.. hahah.. apapun, kad aku mmg paling cikai kan? hahah.. hanta photo paper je.. hahaha

12:11 am  
Blogger baez-kun said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh
sangat menonjol teknik kad2 raya itu
aku terpana ok
motif ada pending segala
aku gelak2 sangat
jgn risau, sampai la nanti
jgn lupe letak gambar aku gak hohoho
btwkan
i cant help noticing kakmin sgt cute and the gambar is not lonjong at all~

4:10 am  
Blogger puteri nad said...

adeii ihab,
napa x sampai gik nie..malahan aku antar enam ke UK beserta urs..sumer da sampai dah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5:48 pm  
Blogger Unknown said...

matila ko jangan letak gambar kad aku ihab~ sangat lah basic, gambar katun2 je~ lambang aku takde bias ngan sume member, dapat kad yang same je... mueskeskes~

ko jangan main2 nad.... kad ko tak sampai lagi maybe pasal slah alamat, dan aku dapat alamat ihab drpd ko.. jangan kate kad aku ngan kad ko yang ditujukan kat ihab tak sampai psl salah alamat... naye je seeringgit lima ploh sen aku~ mueskeskes~

tapi cam dah paham ok~ sapa yang dikaitkan dengan lonjong~

6:00 pm  
Blogger wénkt said...

hahah

tergelak lagi tgk satu line atas gambar kad raya aku tu ihab.. aku beratur lama giler dalam la poste, then dia kata kene bayar mahal kalau pos asing. maka aku lipat 2 je kad tu, masukkan dalam kotak. janji sampai kan? hahahha

selamat hari raya lagi!

5:21 am  
Blogger Mohammad Ihab Ismail said...

Salam Ya Salam!~

YASMIN
& glad you liked mine!!
Mekasih ok pada kad ko!! Sumer2 kad2 yg diterima dah pon ditepek kat dinding rumah haha...
Nak tgk, meh la beraya rumah aku ;)

"Manchaster" aku dah betulkan ejaan please sila tgk...

Aku takleh raya sbb ada peripheral 1st day kat KENT...
Wargh!! Raya pertama aku kat atas TREN!! Jijik laa!!

& lastly ko jgn takut ok...
Aku tak tulis sumer benda yg termaktub atas kad pon...
Yg penting2 & yg aku rasa aku bleh tayang je aku tulis mueheheh...

Again :: Mekaceh for ya card & ucapan raya di YM tempoh hari!!
JANGAN MAIN MERCUN!! hehehe...


WENKT
Kad ko paling cikai memang aku tak nafikan please hahaha...
BUT THANX A LOT FOR THE CAMERA!!!
Walaupon kebarangkalian aku nak pakai skang agak kurang sbb TAKDE EVENT (al maklum raya baru nak start ari Sabtu ni) + sibuk memanjang skang...
But still :: THANX A LOT!!

Ko nyer idea BIJAK TERLAJAK tu mmg aku takleh terima ok...
Motif lipat dua gambar tu??
Permanent terus dia nyer line tu tau tak mampu aku nak buat apa haha...

SELAMAT ARI RAYA LAGI kat ko jugak...
Ko tak rindu ke nak beraya ngan LEMBU KAMBING kat Kelate??
Aku rindu ok :P


FAIZ BAHERIN
WAHHHHH motif ko terpana lebih2??
Hahaha... Aku mmg memberi setinggi2 penghargaan kat org2 yg sudi menceriakan Syawal aku tahun ni hehe...

Dan jangan risau ok...
Sesampainyer segala kad PENDING tu aku akan posto entry khas utk korg2 jua ;)
TUNGGGUUUUU...

Errr... I dont wanna say this...
Tapi YASMIN mmg cute ok...
Aku tgk cam bkan bdak uni...
Cam baya2 adik aku form 4...
Ekceli, lagi comel pon, standard form 1 form 3 camtu la hahaha...
Jgn mare Yasmin!! Kita BERAYA dan BERBAHAGIA di Hari Lebaran!!


NURNADHRAH
Wahhhh ye ke??!?!
Aku tatau ok Nadhrah...
Aku hanya mampu menunggu encik2 Posto menerjah rumah aku je...
Takleh buat lebey dari tu...

Takpe la takde rezeki...
Nak buat camne takde jodohhh...
Hohohohooo...

Tp berbanyak TIME KASIH laa atas usaha ko memost kad tersebut hehe...
Kalo sampai aku publish kat sini, kalo tak aku buat ucapan penghargaan, bley?? :P


& lastly ZAKI
Ahhhh TAK KIRA!!
Kartun tak kartun kena gak masuk A-N-I hahaha...
Kartun pon best ok... Aku peminat kartun giler2 nyer...
Sila tanya Wan kalo tak caya...

Dan sila jgn salah alamat!!
Alamat aku attach kat blog ni...
Motif tersalah?? :P

Tapi ZAKI..
KO TAK KASI PON ALAMAT KO KAT AKU!!
Aku masih boleh nak hantar POSKAD balas ok haha...
Sila kasi alamat ko!!!
Demand dengan tegas ni haha



OK all... cheers & selamat BERAYA!!
Raya aku start ESOK!!!

10:48 am  
Anonymous Anonymous said...

Ya Allah ya tuhanku....(sambil menekup muka dgn tapak tangan)

Salam Aidilfitri,
ya ampun ihab..... malunye aku ko published gambo aku tu....malu....
Hhuhuu.... btw, Golden Glam katenye.... Huhuhu...padahal biasa2 sajor... *setelah aku amati gambar2 kad raye ko dpt tu, kad raye aku lah plg banyak keputat... Huhu... 3 keputat besar, 4 keputat kecik.... Huhuhuhu...

lagik satu.... psssstttt.... ejaan nama bapak aku tu ko salah taip... kang tak pasal2 ade hamba Allah tambah lagik satu nama... bunyi laen plak kang... susah.....

4:37 pm  
Blogger puteri nad said...

syok nye sebut ketupat keputat..cam ganas ok~

9:23 am  
Anonymous Anonymous said...

ape yg ganazz nye nad oooiii??? cube nad bgtau teman....

5:53 pm  
Blogger DaRk AnGeL said...

wahhh.. ganaz ok entry kali nih.. motif taip semula isi2 kandungan kad2 raya???
dan motif amik gmbr ku yg itu... gmbr fake tu boleh lmbg sekarang dah tembam.... huhuhu~

4:33 am  
Blogger Unknown said...

matila aku dah bagi alamat kat post ko yang ade gambar kak ani kat majlis berbuka tu~ sila check~

5:09 am  

Post a Comment

<< Home